چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی و آنچه از اعتراضات دانش‌آموزی روایت می‌کنند را ببینید و خودتان قضاوت کنید!

به گزارش مشرق، چند وقتی است که رسانه‌های معاند و اغتشاشگرانِ به ظاهر معترض پای اعتراضات‌شان را به مدرسه‌ها هم کشانده‌اند. لیدرهای اغتشاشات سعی‌می‌کنند با تحریک دانش‌آموزان این‌بار آنها را بازیچه رسیدن به اهداف‌شان قرار دهند.

 پس از عملیات کشته‌سازی نوجوان‌ها، کشاندن اغتشاشات و شعارهای سیاسی به مدارس پروژه خوبی است برای دشمن که ذهن جوان و نوجوان را با خود همراه کند و سیاه‌نمایی‌هایش را از وضعیت کشور این بار در گوش دانش‌آموزان زمزمه کند.

پای تصاویر و اخبار رسانه‌های آن طرف آبی که بنشینید خیال می‌کنید حالا همه دانش‌آموزان، درس و مدرسه را رها کرده‌اند و در صف اول اغتشاشات مشت گره کرده‌اند اما همین رسانه‌ها چندباری خودشان، خود را رسوا کرده‌اند! 

 روایت به‌ظاهر صادقانه «منوتو» از اعتراضات دانش‌آموزی!

 همه آنهایی که حالا در صف اغتشاشات حضور دارند و بی‌چون و چرا اخبار رسانه‌های آن طرف آبی را باور می‌کنند به روایت صادقانه این رسانه‌ها  ایمان دارند.

همان‌هایی که شعارشان این است که بی‌طرفانه طرفدار مردم‌اند اما خالی از لطف نیست نگاهی به این عکس بیندازید و شاید نگاهی به روایت به ظاهر صادقانه منوتو از اعتراضات دانش‌آموزی! 

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

منوتو روز سیزدهم مهر تصویری از اعتراضات دانش‌آموزان کرج در مدرسه منتشر می‌کند و مدعی می‌شود دانش‌آموزان کرجی یک‌صدا در این روز شعار «مرگ بر دیکتاتور» را در مدرسه سر داده‌اند! گویا اتاق خبر «منوتو»‌ اطلاع ندارد روز چهارشنبه ۱۳ مهر در ایران تعطیل رسمی است و دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌رود!

صفجه توئیتر منوتو یکی از تصاویر آرشیوی را منتشر می‌کند و ادعا می‌کند متعلق به چهارشنبه است تا صفحه‌خبری اش و صحنه اعتراضات را خالی نشان ندهد و خدایی نکرده کسی این احساس را نکند که حال ایران و مردمش خوب است!

اینکه چرا این رسانه دست به چنین کاری می‌زند روشن است اما سوال اینجاست تا به حال این رسانه‌ها چندین‌بار دروغی را به عنوان روایت دست ‌اول به مخاطب عرضه کرده اند؟!

یک‌بار به نام دانش‌آموزان، یک‌بار به کام دانشجویان 

رئیس‌جمهور روز شنبه در دانشگاه «الزهرا» سخنرانی داشت. تصاویر منتشر شده نشان از استقبال دانشجویان از سخنان رئیس‌جمهوری را دارد. البته لیدران اغتشاشات هم بی‌کار ننشستند و به همراه تعدادی از دانشجویان در دانشگاه الزهرا تجمع کردند.

تصاویر این تجمع از جنبه‌های مختلف و لحظه به لحظه از رسانه‌های آن طرف آبی مخابره می‌شد اما به حدی نبود که پاسخگوی سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی آنها باشد. به همین خاطر ایران‌اینترنشنال فیلمی از تجمع چند دانش‌آموز با لباس فرم مدرسه که فرستنده آن مکانش را خیابان شریعتی اعلام می‌کند با تیتر« اعتراض دانشجویان دانشگاه الزهرا همزمان با حضور رئیسی» به خورد مخاطبانش می‌دهد.

از اینکه دانشگاه الزهرا در خیابان شریعتی نیست و در ونک واقع شده بگذریم! این موضوع که اینترنشنال اینطور مخاطبانش را فریب می‌دهد جای سوال دارد! این فیلم بار دیگر با تیتر «اعتراضات دانش‌آموزی» در صفحه ایران‌اینترنشنال منتشر می‌شود اما این‌بار روی فیلم زوم می‌کند و با تقطیع و تار کردن آن سعی در متفاوت جلوه دادنش دارد.

سوال اینجاست؟! روزانه چند فیلم از صحنه اعتراضات که در صفحه رسانه‌های آن طرف آبی منتشر می‌شود چنین پشت‌پرده‌ای دارد؟! آیا رسانه‌های آن طرف آبی راوی اعتراضات ایران هستند یا آتش‌بیار معرکه‌ای که خود به پا کرده‌اند؟!

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

تصویری که هیچ‌وقت به چشم رسانه‌ها نمی‌آید! 

این چند روز عکس دانش‌آموزان با شعارهای «زن، زندگی،آزادی»‌ در مدرسه به تکرار از صفحه رسانه‌های معاند منتشر شد اما کم نداشتیم دانش‌آموزانی را که تحت‌تاثیر حرف‌های اغتشاشگران قرار نگرفتند و عشق‌شان به میهن و اسلام و انقلاب را با جوسازی‌های دشمن از یاد نبردند. مثل همان دانش‌آموزانی که تصویرشان در صفحات مجازی پخش شد.

جمعی از دانش‌آموزان یک مدرسه با نوشتن«سلام یا مهدی!» «جانم فدای ایران!» «لبیک یا خامنه‌ای» از اغتشاشگران برائت جستند و عشق‌شان به میهن را به تصویر کشیدند.

اما سوال بعدی که مطرح می‌شود این است که چرا این راویان به ظاهر صادق که از شروع اغتشاشات، ۲۴ ساعته از وضعیت ایران گفته‌اند چنین تصاویری را سانسور می‌کنند و از این دانش‌آموزان چشم‌پوشی می‌کنند؟!

این دانش‌آموزان آیا ایرانی نیستند که در لیست اخبار ۲۴ ساعته رسانه‌های آن طرف آبی از ایران قرار بگیرند؟! یا نوشتن از آنها برای مدعیان آزادی صرفی ندارد و چندان به مذاق‌شان خوش نمی‌آید؟!

چه خبر از اعتراضات دانش‌آموزی؟!/ چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    16 42
    به چشم رسانه ها نمیاد چون خیلی فیک و مصنوعیه.چون از دل برنمیاد به دل نمیشینه
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      13 3
      خوبی همیشه به دل میشینه
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      17 5
      چیزی که به دل نمیشینه بی حجابی و ضربه به وطنه.
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 2
      تون دخترایی هم که کشف حجاب میکنن هم همچین دلی انجام نمیدن.بیشتر یه مشت ساده لوح و فریب خورده هستن که همچین کاری میکنن و تحت تاثیر فضای مجازی یا با تحریک عده ای چنین کاری میکنن.شما فکر کن چقدر گمراه هستن که با قران و دستور ان یعنی حجاب انکار میکنن.اما اینا نماینده ما دهه هشتادی ها نیستن.ما حزب اللهی و مهدوی هم بیشمار دادیم.اونایی هم که این کار رو میکنن با شیره پیامبر و قران آشنا نیستن.
    • Fara hare IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      نه پیرسگ تروریست حتماً اون فیلمهای فیک صدا گذاری شده از مدارس اونم توی روز تعطیل خیلی واقعی هست و به دل میشینه.
    • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 2
      شنا خوبید که همه دروغ هاتون اونقدر بزرگه که خودتون هم باورش میکنید
    • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 1
      البته عجیب نیست. به دل نشستن رفتار بچه های پاک نورانی یه دل پاک می خواد که شما و رسانه های اونوری ندارین.به دل شما فقط گناه و ابتذال خوب میشینه.اما اون بالایی حواسش به بچه هایی که با این همه هجمه باز هم دین و انقلاب رو دوست دارن هست.نیازی به امثال شما نیست.و این بچه ها خییییلی بیشتر از اغفال شده هایی هستن که به دل شما و امثال شما میشینن.فقط رسان های ما ضعیفن. و این آخرین دست و پا زدن های دشمنان ماست.
    • از نسل علی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 2
      حرف مفت نزن . اون تصاویر حالم بهم زن یک مشت دختر قرتی بی بند و بار اونکارا رو میکنن به دل کثیف شما مینشنه بعد این نه ؟ البته شما از تبار همون یزید و معاویه هستید و هویتتون معلومه . الکی رسانه مزدور محبوبتو ماله کشی نکن .
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 1
      شایدم خوب میسوزونه
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 2
      کافر همه را به کیش خود پندارد. اگه فیکه، پس چرا خودتون رو خیس کردید؟ مثل ارباب که در عین الاسد از ترس موشکهای فوتوشاپی دچار تکرر ادرار شده بود.
    • عابر پیاده IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 1
      دل اگر زلال و بی غل و غش باشه، قشنگ تا ته دل میشینه، اما اگر ناخالصی داشته باشه، معلومه که روی آن میمونه و رودل میکنی
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      رسانه اینترنشنال راست میگه با اون پشت پرده اخلاقی کثفیش .
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      دیانت و وطن پرستی، مصنوعی و فیکه! ولی هرزگی و بی بندوباری، اصل اصل آلبانیه! هررررررر هررررررررر هرررررررر
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 2
      اتفاقا چیزی که حق نباشه به دل نمیشینه برای همین هم اکثریت مردم همراه این افراد نشدند. واقعا اگر این افراد دنبال انقلاب و براندازی به معنای کامل آن هستند پیشنهاد میکنم روند انقلاب امام خمینی رو کامل مطالعه کنند تا بفهمند چگونه میلیون ها قلب و عقل همراه او شد و 98 درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند.
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 2
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآی آمریکا است پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • حسین IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    17 1
    مردم سرزمین من باحیا هستند،
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    حقیقت تلخ است
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    بازی رو وقتی باختیم که دو سه شبکه ماهواره ای فارسی زبان مرجعیت رسانه ای کلی سرزمین ما رو عهده دار شدن و حتی خانواده های مذهبی هم فقط اونا رو تماشا میکنن و صداوسیما با اون همه پرسنل و شبکه عملا شکست خورده باید تا دیر نشده فکری کرد و حداقل پارازیت قدرتمندی تهیه کنند که مثل روسیه و چین شبکه های ماهواره ای در کشور قابل پخش نباشند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    چی بگم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    دقیقا
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    همراهی نکردن مردم عادی با این اغتشاشات مشخصه. دلیلش هم اینه که غربی ها یک اشتباه بزرگ کردن که اول از سوریه شروع کردند. بعد از دیدن اوضاع سوریه مردم ایران هرکز با اغتشاشگرا همراه نمیشن. این حرفو از زبون خیلی معترضین شنیدم.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآی آمریکا است . اسنودن: از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می شود.پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    مخاطبان اینترنشال چه پالسی به این شبکه دادند،یا اون شبکه چه شناختی داره از این جماعت که اینطور روی حماقت و نادانی آنها حساب باز کرده و ابایی نداره از کاراش.الان به اینترنشنالیها بر میخوره
  • سعید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 1
    حذف معلمان غربگرا و لاقید و به کارگیری معلمان انقلابی و دلسوز
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    در ایران ستیزی رسانه های ضد انقلاب و دروغ بافی آنها سکی وجود ندارد. اما آیا دولت رئیسی و دو دولت قبل برای رفاه و آسایش مردم ، رشد اقتصادی ، مبارزه با فساد و تبعیض، ایجاد شرایط سرمایه گذاری، استفاده بهینه در شرایط جنگ اوکراین، تامین معیشت دهک های پایین، شایسته سالاری ، آزادیهای مدنی تلاش لازم را به کار بسته اند. ای کاش بدون دید جناحی وصعیت اقتصادی مردم و روابط خارجی در دوران اصلاحات و حتی جنگ تحمیلی را با وصعیت فعلی مقایسه کنید و ببینید آیا کشور در حال پیشرفت است و چرا ابن همه نارضایتی وجود دارد. ایران آزاد، مقتدر ، اقتصاد پویا همراه با آزادیهای مدنی و نه ولنگاری و استقلال واقعی خواست اکثریت ایرانیان است.
  • کار IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    رهبرمعظم انقلاب به مسولین فرمودند که در این شرایط کارها و وظایف خود را انجام دهید و خدمت رسانی کنید پس جهاد همه همین است که همه کار و تلاش کنند و به فکر این جریانات نباشند تا مردم راضی باشند که خدا راضی خواهد بود پس همه با هم‌کار و تلاش میکنیم انشاا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس