7 دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل

از روز پنجشنبه رسانه‌های ضد انقلاب با هدف برهم زدن آرامش استان اردبیل تلاش کردند سناریو نخ نمای کشته‌سازی را برای یک دانش‌آموز دختر پیاده کنند.

به گزارش مشرق، از روز پنجشنبه رسانه‌های ضد انقلاب با هدف برهم زدن آرامش استان اردبیل تلاش کردند سناریو نخ نمای کشته‌سازی را برای یک دانش‌آموز دختر پیاده کنند.

ضد انقلاب در همین راستا چند دروغ را برای جا انداختن سناریو خود در کنار هم قرار داده است.

۱- شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال پس از اینکه یک سناریوی عجیب برای اتفاقات روز ۵شنبه اردبیل طرح می‌کند، مدعی می‌شود دختری به نام آی‌تک یا اسرا در این حادثه کشته شده است. این در حالی است که اسرا پناهی روز ۴ شنبه جان خود را از دست داده است. آی تک نام دختری است که خرداد امسال جان خود را از دست داده است.
 

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند

۲- امروز تصویر دختری در برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های پان‌ترک منتشر شد که او را آی‌تک معرفی کردند.
 

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند


جالب است بدانید این تصویر چندی پیش دختری به نام پردیس جاوید که در سنندج کشته شده است، معرفی شده بود! گرچه هیچ دختری در سنندج هم در اغتشاشات امسال کشته نشده است. 

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند

۳- شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال مدعی شده اسراء دانش آموز دبیرستان شاهد اردبیل است. باید بدانیم اسرا پناهی دانش آموز دبیرستان مدرس اردبیل بوده است.

۴- بی‌بی‌سی فارسی مدعی شده است این دختر بر اثر خون‌ریزی داخلی جان باخته است. عموی اسرا پناهی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اما اعلام کرده برادرزاده‌اش بر اثر نارسایی قلبی که به صورت مادرزادی داشته است به بیمارستان منتقل و در بیمارستان فوت کرده است.

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند

۵- بی‌بی‌سی فارسی مدعی شد ۱۰ دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل روز ۵ شنبه دستگیر شده‌اند. روز گذشته اما مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بازداشت دانش‌آموزان در شهر اردبیل را تکذیب کرد.

۶- رسانه‌های ضد انقلاب روز ۵ شنبه را روز حضور دختران در مدرسه اعلام می‌کند. این درحالی است که سال‌هاست مدارس کشور در روزهای ۵ شنبه تعطیل است.
 

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند


۷-  شبکه سعودی صهیونیستی اینترنشنال مدعی شد دانش‌آموزان برای اجرای اجباری سرود سلام فرمانده ضرب و شتم شده‌اند. این در حالی است که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفت‌وگو با فارس ادعای ضرب  شتم دانش آموزان را تکذیب کرده است. سلام فرمانده یک سرود برای کودکان هست و حضور دختران دبیرستانی در آن معمول نیست.

۷ دروغ شاخ‌دار ضد انقلاب درباره اتفاقات اردبیل +سند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    13 10
    از وقتیکه اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده مردم به آرامش رسیدن و بازدید سایتهای انقلابی بیشتر شده .
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 1
      خرید و نصب دیشهای ماهواره و دانلود فیلترشکن بیشتر شده و البته زنانی که مشاغل کوچک و کسب و کارهای اینترنتی خود را از دست دادند و تعداد دستفروشها
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    جنگ در فضای مجازی همینع
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    7 2
    لعنت خدا بر اینترنشنال و بیبیچل
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    پناه بر خدا
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    7 3
    کارکنان فارسی زبان رسانه های بیگانه، مجبورن این تلاشها رو کنن چون الان که اوضاع سوخت و تورمشون داغونه ممکنه برکنار بشن دیپورت بشن یا هرچی.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 2
    دقیقا مشرق جان
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 3
    درود بر مشرق
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 1
    مرگ بر تمامی عوامل رسانه های خارجی که با ایران و ایرانی دشمنی میکنن
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 3
    احسنت به مشرق
  • علوی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 3
    مشکل بزرگ ما این است که مخالفان مطلقا تلوزیون و خبرگزاری های داخلی را نمیبنند و نمی‌خوانند و هر اراجیف دشمن را باور میکنند !! در این شرایط فقط کلیپ های روشنگری در فضای مجازی میتونه هموطنان بازی خورده در جنگ روانی را از این شستشوی مغزی نجات بدهد
    • مهرداد بهرامی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      5 0
      يه سوال دوست عزيز،وقتي ٣ روز پياپي توي خيابان ها اغتشاش هست و خبرگذاري هاي صدا و سيما هيچ پوششي نميدن،چه در ابان ٩٨ كه حتي يه بار نشد تعداد كشته شدگان و بگن،يا اعتراف هاي مازيار ابراهيمي كه تو تلوزيون گفت من عامل اسرائيل بيشرفم كه اموزش ديديم ترور كنيم،بعدا ازاد شد ديديم اعتراف ها كذب بود اجباري بود،ملت از صدا و سيما فقط دروغ شنيدن و رفتن سمت خداي دروغ صداي امريكا،متاسفانه بدبخترين ملت همين ملت ايرانه كه نه معاند ها راست ميگن نه انقلابي ها نه داخلي ها نه خارجي ها همه ميخوان سرمون كلاه بذارن،
  • محمد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 1
    شبکه های معاند متاسفانه دراین مدت خیلی مانور دادند که دروغ. وصحنه سازی بوده وبزرگنمایی. مردم ایران کشور خود را دوست دارند و اجازه دخالت به هیچ دشمن قسم خورده ایران را نخواهد داد
  • امینه IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 1
    واقعا چه کسانی پای این اخبار مینشینند؟
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    یارو فیلم هالیوودی زیاد دیده یا مواد ازموتوری گرفته
  • رویا سالاری IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    مرگ بر اینتر نشنال و شبکه های ضد انقلاب و سو استفاده گر مرگ برشما دروغگوهای قهار و کثیف و چشم چران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس