1

وکیل خانواده مهسا امینی: پدر مهسا امینی به کمیسیون پزشکی گفته است که آخرین نسخه دارویی متوفی را در ۲۰ شهریور برای او تمدید کرده است.

سرویس سیاست مشرق- هفته گذشته با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد که دلیل فوت مهسا امینی ضرب‌وجرح نبوده و این فرد به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای از دوران کودکی دچار سکته و در ادامه مرگ مغزی وی شده است.

اما قبل از آن‌که این گزارش از سوی پزشکی قانونی منتشر شود؛ امجد امینی پدر مهسا در گفتگو با چند رسانه اعلام کرده بود که فرزندش سابقه بیماری نداشته و پس از مراجعه به پلیس امنیت اجتماعی فوت کرده است!

 این سخنان باعث تأثر در جامعه شده و برخی عوامل گروهکی تجزیه‌طلب و نیز ضدانقلاب از فرصت پدید آمده برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده کردند. در آن روزها دکتر شیروانی که مهسا را در بیمارستان میلاد عمل کرده بود اعلام کرد که خانم امینی سابقه بیماری داشته  است.

 اما پس از انتشار پرونده پزشکی مهسا امینی، خط دوم عملیات روانی با هدف ایجاد اغتشاشات سخت در داخل با انتشار ادعایی جدید به نقل از وکلای مهسا امینی در برخی رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور در حال اجراشدن است. برخی از این رسانه‌های ضد ایرانی ادعا کرده‌اند که خانواده امینی گزارش پزشکی قانونی درباره دلایل فوت مهسا را قبول نداشته و خواهان ورود برخی پزشکان معتمد به پرونده هستند.

پایگاه خبری و تحلیلی «مشرق» به‌منظور بررسی دقیق‌تر این ادعا با صالح نیکبخت یکی از وکلای پرونده مهسا امینی گفتگو کرده تا جزئیات ماجرا را موردبررسی قرار دهد. آقای نیکبخت درباره عدم پذیرش نظر پزشکی قانونی می‌گوید: گزارش پزشکی قانونی مرجع نهایی درباره پرونده مهسا بوده و خانواده امینی نمی‌خواهند این ماجرا سیاسی شود! ادعایی که البته با واقعیت رفتارها و گفتگوهای خانواده مرحومه مهسا امینی با شبکه‌های معاند و بیگانه چندان همخوانی ندارد.

مهسا امینی بیمار بود و دارو مصرف می‌کرد/ هیچ‌گاه نگفته‌ام که مهسا مریض نبوده است/نظر پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است/ دستگاه قضایی با عوامل انتشار دهنده شایعات درباره مرگ مهسا برخورد کند/ به دنبال سیاسی کردن پرونده مهسا نیستیم!

در ادامه گفتگوی «مشرق» با صالح نیکبخت وکیل خانواده مهسا امینی را می‌خوانید:

** در برخی رسانه‌ها گفته شده است که وکلای مرحومه مهسا امینی اعلام کرده‌اند که گزارش پزشکی قانونی درباره دلایل فوت او را قبول ندارند، آیا این بحث از طرف شما مطرح‌شده است؟

خیر؛ به نظر در انتقال این مسائل برخی رسانه‌ها دقت لازم را نداشته‌اند!

** نظر وکلا و خانواده مهسا درباره گزارش پزشکی قانونی چیست؟

نظریه پزشکی قانونی هنوز به ما ابلاغ نشده است.

** اما اگر نظریه همین گزارش منتشرشده باشد چطور؟

اگر نظریه پزشکی قانونی همان گزارش منتشرشده باشد نسبت به آن اعتراض خواهیم کرد.

** این دو جمله باهم فرق می‌کند؛ به‌هرحال ممکن است هر فردی نسبت به حکمی در دادگاه  معترض باشد و تقاضای بررسی مجدد بدهد  یا آن‌که تجدیدنظر بخواهد، این فرق می‌کند با این مسئله که به‌کل بگوید دادگاه را قبول ندارم...

چون شما سایت مشرق‌ هستید، شاید بهتر از بقیه رسانه‌ها بتوانید نظر ما را انعکاس بدهید.

** خب صراحتا بفرمایید نظر شما چیست. شما چرا به گزارشی که هنوز به قول خودتان ابلاغ نشده اعتراض دارید و اعلام کرده‌اید که آن را قبول ندارید؟

به این دلیل که ما وکلای مهسا امینی و نیز خانواده آن مرحومه هیچ‌کدام با مسائل تخصصی پزشکی آشنایی نداشته و نمی‌توانیم تشخیص بدهیم که چقدر مصداق موارد طرح‌شده در گزارش صحیح است، ازاین‌رو از پزشکی قانونی تقاضا کردیم که از میان یک گروه پزشکی ۱۲ نفره، تعداد ۵ نفر آن‌ها را به انتخاب خودشان برای حضور در جلسه بعدی هیئت دوم (هیئتی که قرار است اعتراض را بررسی کند) دعوت کند تا بحث تخصصی پیش برود؛ ما به دنبال بحث معقولانه هستیم و نه اقدام غیرقانونی.

** این‌که شما به دنبال رفتار قانونی هستید وظیفه شغلی و حرفه‌ای شماست؛ اما ما در کشور در مورد همه مسائل روند قانونی داریم، روند پزشکی قانونی آن است که اگر شما در خیابان درگیر شده و ضرب‌وجرح کنید باید به پزشکی قانونی رفته و از آن‌ها گزارش صدمات را بخواهید، شما نمی‌توانید به پزشک خصوصی خودتان مراجعه کرده و از او بخواهید برای شما گواهی طول درمان صادر کند.

حرف شما درست است.

مهسا امینی بیمار بود و دارو مصرف می‌کرد/ هیچ‌گاه نگفته‌ام که مهسا مریض نبوده است/نظر پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است/ دستگاه قضایی با عوامل انتشار دهنده شایعات درباره مرگ مهسا برخورد کند/ به دنبال سیاسی کردن پرونده مهسا نیستیم!

** پس شما در این موضوعات مرجعیت پزشکی قانونی را قبول دارید؟

بله

** پس چرا قبل از ابلاغ حکم می‌گویید گزارش را قبول ندارم؟

پزشکی قانونی کار تخصصی پزشکی انجام می‌دهد از زمان مرحوم شیخ طوسی تأکید شده است روی این مسائلی که قاضی که علم آن را ندارد، از نظر کارشناس خبره استفاده کند.

** پزشکی قانونی در اینجا همان مرجع تخصصی و کارشناس خبره است که شما درباره آن حرف می‌زنید؛ اینجا باید همه به قانون تمکین کنند و اگر اعتراضی دارند در همان محدوده (اعتراض در کمیسیون دوم) مطرح شود.

ما نمی‌گوییم پزشکی قانونی را قبول نداریم، می‌گوییم که اعتراض داریم، مورد مهسا مورد اول نیست و آخری هم نخواهد بود، اولیا دم حق اعتراض دارند.

** تشخیص این موارد اعتراض با دادگاه است نه با شما...

بله اگر دادگاه این مسئله را پذیرفت، ما به نظریه پزشکی قانونی اعتراض خواهیم کرد، بار دیگر تاکید کنم چون رسانه‌های مختلف مواردی را مطرح کرده‌اند که مطابق نظر وکلا و خانواده امینی نیست! نظر ما بر اساس ملاک قانون بوده و مسیر قانونی را تنها پیش خواهیم برد.

** اما در رسانه‌های ضدانقلاب نقل‌قولی از شما منتشرشده است که گویی نظر پزشکی قانونی را قبول ندارید...

آن‌ها غلط کرده‌اند! ما که نمی‌توانیم مسئله داخل را به آلمان و آمریکا ببریم، من چنین چیزی نگفته‌ام. ما به‌عنوان وکیل بر اساس اختیاری که قانون به ما داده است می‌توانیم نظریه را نپذیرفته و به دادگاه درخواست برگزاری کمیسیون دوم بدهیم.

**در قانون صراحتاً گفته‌شده است که در حوزه مسائل پزشکی باید کارشناسان پزشکی قانونی نظر بدهند نه پزشک خانوادگی! این جمله شما باز بحث را پیچیده می‌کند شما بهتر است این سؤال را جواب بدهید که پزشکی قانونی را مرجع می‌دانید یا خیر؟

بله پزشکی قانونی مرجع و فصل الخطاب درباره رسیدگی به پرونده است؛ ما از مرجع قضایی تقاضا داریم که اجازه بدهد پزشکانی که معرفی کرده‌ایم در جلسه دوم حاضر شوند و مسائل تخصصی مطرح‌شده در کمیسیون را بررسی کنند؛ این مسئله به معنای عدم پذیرش گزارش نیست.

مهسا امینی بیمار بود و دارو مصرف می‌کرد/ هیچ‌گاه نگفته‌ام که مهسا مریض نبوده است/نظر پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است/ دستگاه قضایی با عوامل انتشار دهنده شایعات درباره مرگ مهسا برخورد کند/ به دنبال سیاسی کردن پرونده مهسا نیستیم!

مهسا امینی بیمار بود و دارو مصرف می‌کرد/ هیچ‌گاه نگفته‌ام که مهسا مریض نبوده است/نظر پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است/ دستگاه قضایی با عوامل انتشار دهنده شایعات درباره مرگ مهسا برخورد کند/ به دنبال سیاسی کردن پرونده مهسا نیستیم!

سند جدید درباره پرونده مهسا امینی؛ درخواست پدر مهسا برای تغییر محل کار وی به‌دلیل بیماری دخترش

** اگر در کمیسیون دوم بازهم گزارش اول تائید شد. آن را می‌پذیرید و به عبارت بهتر، ابهامی باقی نمی‌ماند؟

بله ما گزارش را می‌پذیریم، هر چه مرجع قضایی اعلام کند حجت قانونی است و همه باید بپذیرند. ما به دنبال جدالی نیستیم که اوضاع متشنج شود؛ اما درخواست داریم پزشکان معتمد ما نیز در جلسه حاضر شوند.

** در جلسه اول کمیسیون با حضور امجد امینی پدر مهسا چه مواردی مطرح‌شده است؟

در آن جلسه از ایشان سؤال شد که آیا مهسا سابقه بیماری داشته است، ایشان این موضوع را تائید کرد؛ از او پرسیدند که آیا متوفی قرص هورمونی یا موارد مشابه و نیز قرص تیروئید نیز استفاده می‌کرده است که باز این موضوع از طرف پدر مهسا تائید شد. قرص‌های دیگری نیز نام‌برده شده است که پدر ایشان گفته‌اند که این قرص‌ها را هرروز استفاده نمی‌کرد و هر هفته یا ده روز یک‌بار استفاده‌شده است.

** نام قرص‌ها را می‌دانید؟

فراموش کرده‌ام، پزشک غدد از پدر مهسا پرسید چه قرص‌هایی مصرف کرده است که ایشان پاسخ داد لووتروکسین نیز مصرف می‌کرده است. از ایشان پرسیدند که قرص تیروئید را چطور مصرف می‌کرده است که آقای امجد امینی پاسخ داد که در روز ۲۰ شهریورماه یعنی ۵ روز قبل از ارجاع مهسا به پلیس امنیت اخلاقی بار دیگر ایشان نزد پزشک رفته و همان مقدار مصرف قبلی از سوی پزشک نسخه شده است.

** پزشک مصرف دارو را کم نکرده بود؟ یا اینکه بگوید مهسا وضعیت بهتری پیدا کرده و نیاز نیست قرص بخورد؟

خیر مصرف قرص‌ها کم یا زیاد نشده بود.

** پس پرونده خانم امینی ازنظر پزشکی نکته مبهمی ندارد...

 اما حرف ما این است که هر نظر پزشکی قابل‌اعتراض و بررسی است، اما برخی گفته‌اند که وکلای مهسا می‌گویند ما می‌خواهیم پرونده مهسا را پزشکان خودمان بررسی کرده و رأی بدهند! به‌هیچ‌عنوان چنین بحثی از جانب ما مطرح نبوده است. من روال کار را بلدم و دوست ندارم پرونده سیاسی بشود.

** اما برخی اطرافیان خانواده امینی دوست دارند پرونده سیاسی شود...

خانواده امینی یک بیانیه منتشر کرده و در آن گفته‌اند که میان راه‌های مطرح‌شده هیچ راهی جز ارجاع به پزشکی قانونی را قبول نداریم.

مهسا امینی بیمار بود و دارو مصرف می‌کرد/ هیچ‌گاه نگفته‌ام که مهسا مریض نبوده است/نظر پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است/ دستگاه قضایی با عوامل انتشار دهنده شایعات درباره مرگ مهسا برخورد کند/ به دنبال سیاسی کردن پرونده مهسا نیستیم!

عرفان مرتضایی عضو گروهک تروریستی کومله به عنوان پسرخاله مهسا امینی با رسانه‌هالی ضد انقلاب در ارتباط است

** اما آقای امجد امینی پدر مهسا راه دیگری را پیش می‌برد تا جایی که می‌گفت اصلاً دختر من مریض نبوده است؛ خود شما می‌گفتید در هشت‌سالگی مهسا فقط یک عمل ساده کرده و خالی را برداشته است!

این حرف دروغ است به‌هیچ‌عنوان این بحث را من مطرح نکرده‌ام، من این تیتر را خواندم اما متن آن با تیتر متفاوت است.

** پس خانم مهسا امینی بیماری داشته و عمل جراحی انجام داده، دارو مصرف می‌کرده و استمرار در مصرف دارو داشته مورد تائید شما است.

بله مورد تائید است، اما یک «ولی» دارد...

** وقتی یک مورد تائید شده پزشکی بر اساس شواهد و آرشیو پرونده پزشکی موجود است دیگر چه اما و اگری باقی می‌ماند؟

دکتر شیروانی به ما گفته است که بیماری مهسا عوارض زیادی نداشته است.

** آقای شیروانی در صداوسیما مصاحبه کرد و گفتند که خود بیماری ممکن است باعث مرگ نشده باشد؛ اما عوارض مصرف دارو احتمال مرگ را بالا می‌برد.

شما فرد دقیقی هستید و باید کمک کنید حقیقت مشخص شود، ما صحبت اضافه‌ای نکرده‌ایم. ما با هر رسانه‌ای مصاحبه کرده‌ایم فایل آن فرستاده‌ایم پس مشخص است چه مواردی از سوی ما مطرح‌شده است.

** یک سری پزشک با اغراض سیاسی در روز اول ماجرا این ادعا را مطرح کردند که به سر مهسا امینی ضربه واردشده است و دلیل فوت ایشان این موضوع بوده، آیا خانواده امینی ازاین‌دست افراد به خاطر سوءاستفاده از فضای هیجانی و ایجاد اغتشاشات در خیابان شکایت خواهد کرد؟

این موارد را باید مدعی‌العموم باید پیگیری کند؛ دستگاه قضایی باید پیگیر این موارد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 216
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 30
  • BE ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    باشه شما راست میگید.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      79 32
      نه تو راست میگی
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      67 17
      فردا که شبکه های معاند ضد ایرانی مصاحبه کنند اراجیف دلخواه اونها و اراذل و اوباش را میگه وگرنه افکار عمومی از اولش می دونستند مرگ دختره بهانه ای بیش نبوده
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      55 15
      شما هم میدونید ما راست میگیم ولی گوشات رو گرفتی چون میخوای مام وطن رو دو دستی تقدیم میکنی، بی غیرت وطن خوده ناموسه.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      46 3
      حیله و نیرنگ و مکر از حرفهاش داد میزنه.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      52 17
      واقعا مظلومیت و حقانیت نظام رو تو این چند هفته از عملکردش میشه فهمید. آیا مشخصه یه حکومت دیکتاتور اینه؟ هر کسی هر چیزی که میخواد میگه و تهمت میزنه و با رسانه های خارجی صحبت میکنه ولی باز نظام صبوره
    • SE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      25 4
      ۱۲:۰۵ - میفهمی یا خودت رو میزنی به راه کج؟ متن گزارش که اینجا واضح و روشنه
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      20 2
      همیشه "عقل" راست میگوید اگر با " انصاف" و به دور از "غرض و تعصب" از اون استفاده کنی
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      17 4
      چرا دروغ میگوییم اگر سندی داری بفرست
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      15 3
      باشه تو چپ میگی
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      19 6
      پ ن پ؛ تویی که دشمن ملت ایران هستی، راست میگی.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      36 10
      وقتی 19 نفر پزشک متخصص پزشکی قانونی فوت مهسا امینی را در اثر بیماری قبلی و جراحی مغز میدانند و در اثر ضربه به سر نمی دانند حرف شون حجت است و دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای برای اعتراض و اغتشاش نیست.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      17 3
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • SE ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 3
      چی بگم
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      13 4
      نه دشمنان این ملت از خارج از کشور که دندان تیز کردن برای دریدن کشور و ملت، دارن راست میگن
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      12 3
      کشته سازی ندا آقاسلطان یادمون نمیره که نامزدش سر از اسرائیل درآورد و می‌گفت قبل مرگش قبل از رفتن بیرون از خونه به مادرش گفته من از مرگ نمی‌ترسم مامان همش یه گلوله هست و تمام . انگار خود ندا آقاسلطان از مرگش خبر داشته . بعدشم اون پزشک همون فرداش میره انگلیس . مهسا امینی هم بهانه شد که خود مسعولین دست دشمنان دادند ‌
    • مهدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      14 4
      یا نوکر مصی قرمز کلاه هستی یا از ....های آلبانی نشین
    • اهبرخان IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      6 3
      ما در گفتمان نظرمان را رک و پوست کنده می گوییم نه دروغ. پس ما راست می گویمم و شما دروغ. همانطور که پرچم کشورت دروغ هست خودت هم دروغ گویی
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      4 2
      هم خوبیم، هم راست می گیم تا جونت در ره!
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 3
      خود خدا هم بگه که مهسا تقصیر گشت ارشاد نبوده، منافقین بازم حرف خودشونو میزنن
    • من IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 3
      تو از مصادیق حقیقی «بَل هُم اَضَل » هستی مزدور آلبانی نشین .‌‌درست گفته اند که نرود میخ آهنین در سنگ و همچنین گفتن این موارد برای امثال تو یاسین خواندن در گوش .... است . زیاد خودتو اذیت نکن . یک کم بفهم آخه ، نفهم
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 3
      ماهر چی مدرک هم بیاریم شما آلبانیایی ها عمرا قبول کنید
    • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      لطفا برای نشان دادن دشمننان واقعی ملت در کل چاپ کنید. بد بختی این ملت انست که بر سر هم میزنند و دشمن از زیر با احساس دلسوزی و ... پایه های این ملت را میکوبند. تریبیونهای مطبوعاتی دشمنان این ملت با درج اراجیف سعی در اختلاف اندازی در بین ایرانیها هستند و گروهایی که خود را ایرانی میدانند حتی به نیت این افراد پی نبردهاند. مطبوعات دشمنان متاسفانه نیت کثیف دولتهای خود را با ترویج اطلاعات غلط بخورد ملتهای احمق جهانی که تنها منبع اطلاعاتش انها میباشد میکنند. بی بی سی انگلیس سی ان ان امریکا بیشترین عاملان اطلاعات غلط/و دروغ میباشند. بکی اندرسون مجری سی ان ان که در قطر میباشد در چندین روز گذشته و حتی امشب برای چندمین بار علت این تظاهرات را مرگ یک دختر کرد-و نه یک دختر ایرانی خواند . این دورویان مطبوعاتی که خود را جورنالست مینامند در عمل سخنگویان دولتهای دشمن قومیتی/و مذهبی ایرانیان میباشند این اشخاص که از حتی نمیتوانند با دو چشم اعتراضی که در مورد یک حادثه ناگواربرای هموطنی از مناطق کرد نشین در تهران اتفاق افتاد و نشانه همدردی ملت با او بود را درک کنند.د.ملت ایران کرد ترک بلوچ، لر ،عرب و.... نمیشناسد همه در ایران و ایرانی هستند. بی بی سی که دست سی ان ان امریکاهیا را در جنبه قومیت دادن به این مساله بسته و همه چیز را قومیتی ملبس میکند. این کثافتها خبرنگار نبوده و خبر ساز هستند و یکی از عاملان پیشبرد نیت استکباری دولتهای خود در جهت انهدام ملت/دولت و کشور ایران هستند.
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 1
      چرا مهسا امینی فوت کرد ؟ الف تومور و سرطان مغزی ایشان می تواند در سنین بالاتر بالفعل کشنده تر باشدب بدلیل ماهیت تومور و عمل برداشت سرطان معمولا بخشی از غده هیپوفیز و هیپوتالاموس دچار اختلال شده که می تواند بعد از عمل باعث مرگ در زمانی از حیات شود ج هورمون های بدن دچار اختلال مرگبار می شود مثلا هورمون های جنسی و زنان، هورمون های تیرویید ، هورمون های غدد فوق کلیوی، هورمون های اعصاب مرکزی و محیطی دال داروهای جایگزین هورمون در بیمار می تواند بدلیل کم و زیاد شدن کشنده باشد ه محور مغزی چشمی دچار اختلال خواهد شد و . افت فشار خون و سنکوپ می تواند باعث مرگ قلبی و مغزی شود
    • عبدالله IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 2
      الآن شما فاسدها یه راه دارید اونم خودکشیه.اگه مردید خودتونو بکشید .
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    35 7
    دیوار«حاشا»بلنده!هرحرفی که می زنندثبت وضبط کنید،دیگه نتوانندازاین شاخه به اون شاخه بپرندکه فرداروزبیان سفصته کنندمنظورم این نبوده،منظورم آن بوده!
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 2
      سفسطه
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 0
      این حرف وکیل درست است که قانونا می‌توانند به نظریه پزشک قانونی اعتراض کنند، مرجع قضایی هم می‌تواند بپذیرد یا نپذیرد، اگر پذیرفت باز هم نظر مرجع قضایی ملاک است، می‌تواند اجازه حضور پزشکان معرفی شده توسط وکلا را بدهد یا ندهد، به نظر بنده با توجه به شفافیت کامل موضوع این اجازه داده شود. قطعا به همین نتیجه فعلی خواهند رسید.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    30 1
    اين همه تناقض در حرفها؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      16 2
      کاملا حق با شماست در مصاحبه با بی بی سی فتنه و شبکه های فارسی وابسته به سعودی دروغ و تهمت و مظلوم نمایی را رو می کنه اف بر اینهمه دروغپردازی
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      12 1
      این وکیل هم مثل مهسا امینی وخانواده اش ومثل همه ما،شب اول قبری داره.خدا به داد هممون برسه.ولی اینها باید جواب خون ریخته شده و فرزندان یتیم شده وخانواده های داغدار واموال به آتش کشیده وتخریب شده مردم رو هم ،بدن.
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      وکیلی را می‌شناختم، شبی کله اش گرم شده بود و تعریف می‌کرد : برای پرونده موکل محکوم به قتلی که خودم هم می‌دانم قاتل است، شبهای زیادی را تا صبح زیر سیگاریها را کپه پر میکنم ( تا صبح دوبسته سیگار میکشم) تا در پرونده، آن قاتل را که موکلم است را در دادگاه تبرئه کنم. و موفق هم شدم.... خودم از شخص آن وکیل شنیدم.
    • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 1
      جل الخالق عجب دروغ گویانی هستند سایتهای ضد انقلاب ، وکیل داره در باره آن مرحومه و سابقه بیماریش میگه با جزئیات ولی سایت بن اره و .. از صبح تا شب هی از قول اینا سمپاشی میکنند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    34 3
    آخرشم این وکیل یه حرف درست و حسابی نزد که بدرد بخوره!
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 0
      شرط بندان خروس جنگی بااون کت شلوارهای تنگ حال به هم زنشون،همه هم یه کیف چرمی قهوه‌ای دردست فقط این رابلدشدندکه راه پله های دادگاه را بالاوپایین برن وپول بچاپند،تازخم نباشه مگسی هم درکارنیست
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    29 0
    خیلی مارموزه مردک
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    11 37
    این دختر جوان بیمار بود وقتی در زندان گشت خش کرده چرا زود به بیمارستان نفرستادید؟
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      35 8
      اولا که زندان مغز توئه دوما که با یه دروغ به اون بزرگی گند زدید به ایران الان طلبکار هم هستید
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      20 3
      تو زندان خش نکرده، تو کلاس آموزشی خش کرده. بعدم زنگ زدن اورژانس اومده دیگه، چه می‌دونستن یه خش ساده نیست!؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      19 2
      کسی که میگه مثل جرج فلویدپلیس ایران به قتلش رسونده فکرمیکنی اینقدرانسانیت داره که ازاین تهمتها نزنه همون جااحیاش کردند ومتاسفانه نشده ایران هیچ وقت مامن متجاوزین وفاسدین ومثل امریکانمیشود ونخواهدشد
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      تو نبودی ازت اجازه بگیرن )((این خانم مرگش رسیده بوده مرده حالا شماها بهانه بنی اسرائیل می یاری
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 1
      خش کرده!!
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    8 5
    جواب سوال آخری اینه: چاقو دسته خودشو نمیبره
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    18 23
    اين اعتراضات ، مشکل مهسا امينی نبود، مشکل ما اختلاس و دزدی و ناکارآمدی
    • ایران iran IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      6 12
      دقیقا" همینطوره
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      23 3
      خب میومدید به اختلاس اعتراض میکردید یه دفعه آخر شهریور اختلاس ها یادتون افتاد هشتگ بازی ها نشون میده حرفت اعتباری نداره
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      13 11
      فوت مهسا بهانه بود / اصل نظام نشانه بود
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      11 1
      باشفافیت قانونی حل میشه نه باتخریب این اختلاسها بیشتردرخارج ازایران هم هست چراتجمع نمیکنیدتاخاوری روتحویل بدن بازخداروشکریه تجمع اعتراضی برای رفع تحریم کودکان پروانه ای شد
    • محمد قزل IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 4
      اتفاقاً اغتشاشگران همون اختلاس گران ودزدان بیت‌المال هستن
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 1
      اعتراض ما هم هست. اما من و شما انصافا گلوی پلیس میبریم؟ چاقو تو قلب خادم موکب فرو میکنیم؟ با کلاشینکف مامور میکشیم؟ اقدام تروریستی در زاهدان میکنیم؟ از اقلیم عراق میایم برای تجزیه؟ سطل آشغال و مغازه مردم آتش میزنیم؟ اینها حساب شده و کودتاطور هست حتی به الان هم ختم نمیشه لطفا ۲۸ مرداد ۳۲ رو یادتون بیاد! از اول با ایران مشکل داشتن و خواهند داشت...
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      9 2
      مشکلتون اختلاسه که کشف حجاب میکنید و چادر از سر ناموس ملت می کشید و شاهرگ پلیس میزنید و آدم آتش میزنید و سنگ پرتاب میکنید و با اسلحه میکشید و براتون اسلحه میارن از مرز؟!!!!!
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 1
      ۱۷:۴۴ چقد تو ساده لوحی
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    33 11
    خفه شید کومله ای ها. بی شرف های بی وطن.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    10 3
    آقای وکیلخراب کردی حرفای اولیت ن به این تمکین و تعظیم دومیت خاک بر سر ادمای ترسو و بزدل۳۳
  • مجید IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    36 8
    بخاطر مرگ طبیعی یک نفر کشور رو بهم ریختید. نزدیک سی نفر از عزیزان این کشور شهید شدند. این خانواده باید محاکمه بشن
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      10 1
      دقیقا
    • ناشناس IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      6 2
      اینا تازه مدعی شدن هم پدرش هم وکیلشون باید بابت به وجود آوردن اغتشاشات محاکمه بشن
  • امیر جوان دهه هفتادی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    15 5
    نباید اجازه بدیم ی عده اوباش جو گیر تحت تاثیر رسانه های غربی جولان بدهند سوال اینجاست ما یک کشور شرقی اسلامی ایرانی هستیم با سنت های پسندیده چرا غرب اینقدر مصر هست همه دنیا مث خودش شود خب معلوم است استعمار پست مدرن با کمترین هزینه میخواد نبض سیاست فرهنگ اقتصاد در دست بگیرد تا ب راحتی مث چند قرن گذشته کشورهای دنیا را ب تاراج ببرد واقعیت اینه در کشور ما مشکلات زیادی هست باید تمام مدیران فاسد پسمانده های دولت های هاشمی خاتمی احمدی نژاد روحانی کنار بزاریم باید مدیر جهادی ک فکر ذکرش خدمت ب مردم باشند جایگزین شوند با فساد در هر رده ای مردانه قاطعانه برخورد شود شفافیت اسلامی در همه سازمانها ارکان برقرار شود بروکراسی پیر اداری جایگزین اصلح شود ب زبان ساده و هیچ ایرانی مسلمانی برهنگی آزادی ب سبک غربی ووو نمیخواهیم و تاداخرین قطره خون بدون هیچ چشمداشتی از نظام اسلامی دفاع میکنیم درود بر اسلام‌مسلمین و رهبر انقلاب و دلسوزان بی چشم داشت انقلاب
    • دامغانی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 0
      امیرجان دهه هفتادی. احسنت به بصیرت تو و امثال تو
    • اصغر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 4
      بابا نکوشیمون دکتر بیا پایین سرمون درد گرفت
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 3
    تو نگفتی پس حتما من گفتم
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 3
    خخخخخخخ اغتشاش باید به خاطر یک چیز باشه که به همه مربوطه همه حق دارن اگه به خاطر یک خانواده باشه دیگه اسمش اغتشاشات نیست باید گفت تیمارستانی ها شهر را بهم ریختند
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    8 14
    فیلم های همه جا را میبینیم ولی فیلمهای زمان دستگیری وداخل ون و....را ندیدیم
    • US ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      11 2
      برو بابا مگه اون کی بوده یا تو کی هستی ؟؟ اینهمه ادم حسابی و ادم درست داره هر روز تو این مملکت میمیره کسی ککش نمیگزه حالا این فرد انقدر مهم شده که بیان بخاطرش کل یه ممکلتو ببرن زیر سوال ؟؟ باور نمیکنی یا میکنی واقعا مگه مهمه ؟ نکه صبح تا شب دارید هسته اتم میشکافید و برای خدمت به پیشرفت کشور و خلق خدا تلاش میکنید ؟؟!! اکثربت کساییکه این چند وقت حرف زدن اندازه یه اپسیلون هم به چرخه محیط زیست و بشریت کمک نکردن فقط مشتی سربار و اویزون جامعه ان ‌‌. تازه بخوای دقیق شی میبینی ضرر هم دارن
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 10
    اولا مهسا چنددوز واکسن اجباری زده بود پس بعد از روبرو شدن با گشت ارشاد استرس باعث تاثیر واکسن بر او شده و لذا مسئولین دوزارت بهداشت مقصرند ثانیاً برای اعتراض حتماً بهانه ای لازم است
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    6 1
    کشورراب آشوب کشیدن باز زبان درازی میکنند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 0
    خب چرا زودتر اعلام نکردین
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    فایل صوتی یا تصویری مصاحبه را بذارید
  • علی افصحی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 1
    گفت و گوی روشنگرانه و افشا کننده ای بود هرچند سخن گفتن با وکیل مدافع ایشان جز وقت تلف کردن حاصل دیگری ندارد. این آقا آتش بیار معرکه بوده و بانی همه جنایاتی است که در کف خیابان انجام شده است.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 0
    الان جواب این همه خسارت و جنایت رو کی میده
  • محمد عظیمی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 3
    کاری ندارم ولی کلا از خانم های بی‌حجاب میترسم که یهو قدم میزنن با چاقو بهم حمله نکنن ببینمشون فقط فرار
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 3
      والا تو بهشون حمله نکنی چه عجب وگرنه کسی از خانوم نمیترسه
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 3
    این وکیل و خانواده امینی هم مثل موسوی هستند که گفت نتیجه انتخابات رو در صورتی قبول داره که خودش پیروز شده باشه ، اینها دنیال حقیقت نیستند ، خودشان رو به نفهمی زده اند تا موضوع و اغتشاش رو ادامه دار کنند
  • م اراکی از آلمان IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    13 4
    از اول معلوم بود که مرگ مهسا یک نقشه از قبل مهندسی شده است. این نقشه از قبل توسط وطنفروشانی مثل کومله و جناح افراطی اصلاح طلب و .. طراحی شده بود. سلبریتیهای .... مثل علی کریمی هم ماموریت داشتند که یک مشت نادان و خرابکار اراذل را به خیابانها بیارن. با اطمینان صد در صد میگم که سلبریتیها با حمایت مالی خودشون و پرداخت پول یک سری اراذل و اوباش رابه خیابونها اوردن.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      6 1
      بله متاسفانه ظاهرا اینجوریه
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 0
      اگر مرگ مهسا هم نبود بهانه ی دیگری می آوردند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    16 4
    خانواده شهدایی که در این اغتشاشات شهید شدند باید از این وکیل و خانواده امینی به دادگاه شکایت کنند
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 0
      بله درست است
  • آریو IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    22 2
    همانطور که من قبلا در اینجا نظر دادم ، مرگ مهسا یک نقشه از قبل مهندسی شده بود.
  • م اراکی از آلمان IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    9 1
    کومله زاده امریکا و صهیونیسم بین المل است. یک زمانی این جرسومه های فساد میخواستند در لباس چپ مردم را فریب دهند. خدا را شکر ملت ایران بخصوص ملت کرد این آدمکشان و آدم ربایان را شناخته است. یکی از پایگاههای اصلی این گروه فاشیستی در سوئد هست و دولت سوئد از چپ وراست به این گروه کمک میکند. دولت ما باید به سوئد اخطار دهد که دست از حمایت گروههای تروریستی و فاشیستی بردارد.
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      5 1
      کموله این گروه اعتقادی بهفاشیست ندارند عاری ازغیرت وطرفدارفحشا ودائم الخمری وشکنجه وقتل هستند وبالاترین کردکشی توسط این گروه فاسدانجام میشه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    37 4
    با ادعای سالم بودن مهسا آبروی ایران را در جهان بردید، حالا دارید ماست مالی میکنید باید محاکمه شوید
    • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 3
      با اعتراض آبروی کشور در دنیا میره؟
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 2
    جالبه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 2
    خیلی خوب و قشنگ سوال کرده و سوالات فنی دقیقا ناک اوت کرده جناب وکیل رو. چند بارم اعتراف کرده
  • ممنون IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 7
    بهتره اینترنت بین‌المللی را وصل کنید تا مردم زیادی که در ارز دیجیتال بودن بتونن سرمایه های خودشون رو برگردونن..
  • مریم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    11 3
    این خانواده کاملا آگاهانه و طبق دستور مجری این آشوب شدند و باید تاوان خونهای به ناحق ریخته شده را پس بدهند. کذابین کومله!!! مرگ بر دروغگوی وطن فروش.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    9 2
    نگران نباشید! شبکه من و تو و بی بی سی برای این مساله هم نسخه داره!!! اعتراف اجباری وکیل و پدر مهسا امینی به بیماری قبلی مهسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • PT ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    17 3
    پدر مهسا امینی باید محاکمه بشه تمام خون هایی که ریخته شده گردنشه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 1
    فعلا این آقا وکیل و خانواده موکلش رو ممنوع الخروج کنید تا شلوغ بازی به طمع اخذ پناهندگی از سرشون بیفته تا بعد.....
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      2 1
      هرچه وطنفروش و ضد انقلاب است در وکالتخانه این آقا را می زند ولی آب از آب تکان نمی خورد. کاش مصاحبه کننده از این آقا می پرسید که برای این پرونده چقدر و از چه کسی حق الوکاله می گیرد.
  • IQ ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    دست خودتون نیست اون تعصب جلو چشم تون کور کرده حالی تون بود این حال روزتون نبود هیچ کس مثل من نمی شناسه این طایفه رو
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      3 3
      وقتی پسر خاله ی دختره عضو گروهک تروریستی کومله هستش کل خونواده باید مضنون قرار بگیرند . البته اعتراضات مردم بابت فساد و رانت و دزدیه نه مهسا امینی ولی اغتشاشگران هدفشون بهم ریختن ایرانه .
    • IQ ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 2
      نوکرتم دیگه تشخیص کی چکارست با من شما نیست تهمت هم نزنیم مردم خدا هم گناه کسی رو بر گردن دیگری نمیزاره این دیگه کار وزارت اطلاعات هستش تشخیص کومله بودن یا نبودن
  • . IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    چرا پس پدرش اولش دروغ گفت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 1
    فقط یک نمونه، فقط یک نمونه به من نشون بدید کجای دنیا در کدوم یک از این کشورهایی که داعیه دارند و امروز هر اراجیفی که لایق خودشون هست دارن میگن و هر شکری می خورند چنین اتفاقی دقیقا یا مشابه با فیلم موجود از وقوع ماجرا افتاده باشه و اینطور یک حکومت و ملت و کشور که قدرتمندترین زورگویان جهان جلوش تسلیم شدند خودش رو خوار و خفیف کنه و به هر خزعبلی اینگونه پاسخگو باشه؟!! به خدا از این درد و غم انسان بمیره زیاد نیست.
  • مجید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 2
    متاسفانه مشتی ضدانقلاب که کوچکترین شرافت و غیرتی ندارند میدانداری میکنند و در فضای مجازی خودشون رو پرتعداد نشون میدهند
  • IQ ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    6 2
    کردهای ترکیه جرات پوشیدن لباس کردی و حرف زدن کردی ندارن در ترکیه کردهای این هم لباس کردی میپوشن هم هر جا از ایران بخوان کردی صحبت کنن مشکلی ندارن مردم ایران بهشون احترام میذارن کردهای عرا ق از رفتن به مناطق عرب نشین واهمه دارن می ترسند برن‌. دختران و پسران کرد ایران میرند مشهد دانشگاه کی کار داره باهاشون
  • علوی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    سلام در مطلب مشابه پیش از این بعنوان وکیل دادگستری استدلال و تحلیل داشتیم مبنی بر اینکه اولا قانون و رویه قضایی همراه داشتن مشاور تخصصی در کمیسیون پزشکی قانونی نبوده و نیست و این یک زیاده خواهی با اهرم اغتشاشات است ثانیا عرض شد گویا پس از این به جای کومله دموکرات زمام امور بیانیه نویسی و ادامه بازی را از افراد پشت کوهی کومله به وکلای دادگستری فوق الذکر داده اند ثالثا اکنون متاسفانه صدق تحلیل را ملاحظه میفرمایید ابتدا حق اعتراض قانونی را بعنوان نفی کل ساختار مطرح و سپس در مواجه با این مصاحبه به لفاظی پرداخته می‌شود حال اینکه اظهارات اولیه اثر اجتماعی خود را دارد و روشنگری مبهم بعدی آثار ش فقط پیش دستی دفاعیه در موقعی است که همکار محترم در مظان اتهام تشدید اغتشاشات فروخفته قرار گیرند یعنی اول ضربه را زده و کار خود را میکنند و سپس در مصاحبه در واقع پایه دفاعیه از خود را چیدمان می‌فرمایند!!! رابعا سوال کلیدی همان بود قبول داشتن ساختار و حق اعتراض و حال چگونگی ظرافت طرح موضوع و کشانیدن عرصه حقوقی و رسیدگی با اثر گذاری سیاسی در فضای ملتهب خامسا مطابق با ماده ۱۶۶/قانون آیین دادرسی کیفری قاضی مکلف به ارجاع پرونده به هیئت کارشناسی نیست و همان کارشناس یا کارشناسان منتخب اولیه ملاک اعتبار است و قاضی ملزم به ارجاع کارشناسی به هیئت بالاتر نیست و بلکه نهایتا ملزم به اخذ توضیح است و حال روبه موجود ارجاع به هیئت های کارشناسی بالاتر یک عرف قضایی است که الزامی به ارجاع نیست حالیه تا چند مرحله قرار است این بازی حقوقی سیاسی بر خلاف قانون ادامه پیداکند چون گاهی قضات محترم به کارشناس و سپس هیئت سه و پنج و هفت تا نه نفره ارجاع میدهند در حالیکه الزام قانون همان کارشناس اول است و اتفاقا در این مورد باید به همان نظریه اول بنا به مصلحت کشور اکتفا شود سادسا : اوضاع احوال مقرون به صحت بعنوان امارات و مبانی احکام ملاک عمل است با عنایت به مکذبات متعدد شاکی مبنی بر کتمان بیماری دختر مرحومه ش اساس شکایت مردود به نظر رسیده و یا قدر متیقن نظر به فیلم ورود مرحومه به فراجا ؛اظهارات مکذبه وضدونقیض شاکی در کتمان بیماری و سپس تعدیل و تشدید اکاذیب و النهایه گزارش پزشکی قانونی و اوضاع احوال و آثار اجتماعی این شکایت کذب میباشد
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    15 1
    پس با این وضع وقتی مفسد بزرگ اقتصادی ومحکوم شده کرباسچی که علنا در تلویزیون گفت کشته شده وپزشکیان هم در رسانه ملی رگ گردنش باد کرده بود ومی گفت کشتنش وخاتمی ابوفتنه گفت مغز استخوانش سوخته کی باید محاکمه شوند که آتش بیار معرکه بودند
  • BE ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 2
    قطعا ضد انقلاب قبول نمیکنن چون نباید قبول کنن
  • نادیر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 1
    ممنون از وبسیات مشرق ک برخلاف سایرین نظر مخالف رو هم انتشار میدن واقعا دمتون گرم
    • عاشق ایران DE ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      بله از بین صد تا نظر مخالف یکی هم از دستشون در میره. کشور و البته رسانه ها هم اونقدر خودی و غیر خودی شده که به محض اینکه یک بار به مخالفین اجازه اظهار نظر میدن ذوق زده میشیم
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    8 0
    خبرنگار از وکیل سوال و جواب میکند. جالبه
  • BE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 2
    دیگه خسته شدیم
  • م IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 4
    این خانواده باعث مرگ این همه جوون شدن میتونه پدرش پاسخی بده. من شخصا تو قیامت جلوشو میگیرم.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    دیگه حالا که این همه خسارت به کشور خورد؟
  • مهدی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    11 1
    چرا 2 هفته پیش این حرفها را نزدند؟ نه پدر مهسا نه وکیل خانواده شان این حرفها را نزدند، امجد امینی که میگفت دختر من اصلا بیماری نداشته، بخش زیادی از آشوبها بخاطر دروغگویی اینها است و باید محاکمه شوند وگرنه در آینده تکرار میشود
  • مهدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 1
    مرگ مهسا امینی بهانه بود برای شروع جنگ داخلی
  • دلسوز IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 4
    خانواده ای آبرومند و باشرف بودن
  • ایران IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 2
    درست است که این یک فتنه ازپیش برنامه ریزی شده توسط غرب بود ولی خانواده امینی و وکیل ایشان به بهانه داغدار بودن ، مدام به تحریک ملت و جوانان پردختند. دروغ پشت دروغ... کذب پشت کذب... به کرات دیده شده که پدرمادرهایی که به عمد هم فرزندشان به قتل رسیده، گذشت میکنند و از قصاص قاتل میگذرند... اما خانواده امینی اینهمه بلوا و اشوب و شهادت جوانانی که برای پدرمادرهاشان از مهسا کمتر نبودند را دیدند ولی کوتاه نیامدند و هنوز هم نمی ایند.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 2
    خدا رو شکر نتوانستند بیت المال رو به خاطر مریضی دخترشون بچابند، ظلم این هست که محاکمه نشوند
  • قاسمیان CZ ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    9 2
    چجوری میشه از پدر مهسا امینی بابت دروغگویی و تشویش شکایت کرد؟
  • من IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    باتشکیل کمیته حقیقت یاب باشرکت پزشکان بی طرف موضوع روشن میشود
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 3
    باید جواب بچه های شهدای فتنه رابدهید دختر مریضتان مرد اما دستاویز شورش کردید
  • Hosein FR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    7 7
    خجالت بکش بابا دو ساله عقد کردم از گرونی نمیتونم یک وجب جا اجاره کنم شرم کن دیگه یکم همه چیزو می خوای بگی یا اغتشاش گر یا عوامل بیگانه خسته شدیم همه جا مملکت رانت و فساده چرا نمی فهمید
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      6 3
      اون پرچم فرانسه چیزه دیگه ای میگه، چاخان
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      7 2
      فقرواختلاس همه جاهست اینا نوعی فساده ولی راهش تخریب نیست شفافیت مسئولینه که رهبرهم اشاره کرد
  • آریو سوئد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 2
    فکر کنم که وکیل این خانواده هم خط شیرین عبادی جاسوس باشه.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 3
    بفرض که مهسا خودش مرده بهرحال باعث مرگش شما بودید که دستگیرش کردید وبدشانسی اوردبد
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 7
    مهسا مریض بود چیزیو توجیه نمی کنه. اول و آخرش مرگ مهسا زمانی اتفاق افتاده که او در بازداشت گشت ارشاد بوده.
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      4 2
      آره مریضیش توجیه نمیکنه دروغهای ننه باباش رو
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 3
    خوب معلومه تجزیه طلب ما راست می گیم.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    درود بر مشرق
  • جاسم IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 5
    بیماری هرزگی داشت. ضد انقلاب بود
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 6
    شما که ادعای اقتدار دارید چطوری از یک دختر پنجاه کیلویی بنام مصی وحشت دارید
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      7 3
      وحشت نداریم این شخص ازنظرتمام ادیان مرتدوواجب القتله ما دنبال مبارزه بافساد درهمه سطوح برطبق دین خداهستیم ودین ما به ما راه اصولی درتوبه ومجازات داره
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    ورود پزشک معتمد معنی ندارد فرآیند کاملا مشخص است فقط فرآیند قانونی را طی کنید به هیچ وجه به خاطر حسن نیت کاری غیر از فرآیند قانونی انجام ندهید آژانس انرژی هسته ای
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 2
    ورود پزشک معتمد معنی ندارد فرآیند کاملا مشخص است فقط فرآیند قانونی را طی کنید به هیچ وجه به خاطر حسن نیت کاری غیر از فرآیند قانونی انجام ندهید آژانس انرژی هسته ای
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 2
    همین ... تمام؟ پس جواب این ناامنی و اغتشاش رو می میده؟ اون مردک پدر نفهم مهیا امینی نباید جواب بده؟ هر کی اگه از جاش بلند بشه و با نقشه یا بدون نقشه بخواد امنیت رو به خطر بندازه نباید گوشمالی بشه؟
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 2
    مطابق با پیشنهاد خودش باهاش برخورد کنید...
  • شیوا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    چجور میشه از این خانواده کذاب شکایت کرد .رسما ....به مملکت .بیشرفها
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    مشرق خوب سوال کردی آخر وادارش کردی بگه غلط کردم
  • جبم IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 2
    خدا از خانواده امینی نگذره خونهای زیادی بر ذمه این جماعته.
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 3
      یعنی میخوای بگی مردم به خاطر مشکلات اقتصادی واختلاسهای وحشتناک اعتراض نمیکردن ومهسا باعث اینا شد؟!!!!!!!
  • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    بنظرم به هیچ وجه نباید حق اعمل دخالت کارشناس شخصی مورد قبول خانواده در پرونده داده شود. وقتی می‌گویند پزشک قانونی، یعنی فصل الخطاب بودن آن. قرار باشد هر کس بخواهد خودش را مجری و کارشناس و مرجع قانون تلقی بکند و بگوید در غیر این صورت قانون را قبول ندارم یعنی آنارشیسم و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. مثلا فرض کنید فردا یکی شکایت کند و بگوید من نظر سازمان سنجش را برای اعلام نتایج کنکور قبول ندارم و باید معلم‌های مورد تایید خودم را بیاورم تا ببینم نظر آنها راجع به رتبه کنکور فرزندم چیست، یا کسی بگوید نظر افسر راهنمایی و رانندگی را در مورد امتحان گواهینامه فرزندم قبول ندارم و باید پلیس خودم را بیاورم امتحان بگیرد و .... این باجگیری و گردن کلفتی هیچ وقت نباید باب بشود
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 4
    ترس و استرس باعث مرگ دختر جوان در شهر غربت شده.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      4 1
      برو بابا چه جون آدما مهم شده براتون این همه جوون و پلیس و بعد از انقلاب 17000 نفر رو کشتید و نابود کردید بشر نبودن فقط این دختره ادم بود
    • US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      3 1
      کسی که بی پروا قانون رو زیر پا میزاره با پوشش نامناسب وارد پایتخت میشه، و تازه تو اون مرکز طلبکارانه میره یقه یک مسئول رو ،یگیره که چرا من رو آنردن اینجا مگه پوشش من چشه،... و خانواده‌ش با تجزیه طلبها همکاری میکنن، و پدرش بلوا به پا میکنه و کشوری رو به آشوب و حکومتی رو به چالش میکشه مطمئن باشید نه خجالتیه، نه ترسو که از استرس بخواد پس بیافته. تازه هر که طاووس خواهد جور هندوستان شد. کسی که شجاعت شکستن قانون و به چالش کشیدنش و به آشوب کشیدن کشور رو داره حتما حساب کتاب عواقبش رو هم کرده. کسی مقصر نیست. انسانها بهای انتخاب و اقدام خودشون رو باید بدونن و بدن. هیچ جای دنیا برای شکستن قانون جایزه نمیدن. خیلی جاها حتی مقامت و مجادله در مقابل پلیس منجر به اجرای دادگاه صحرایی و صدور و اجرای سریع حکم قطعی تیرباران توسط پلیس میشه، و پلیس با شلیک و کشتن فردی که به دستور پلیس توجه نمیکنه اقدام به از بین بردن اونها که از نظر پلیس تهدید برای جامعه هستن میکنه حتی بدون نیاز به اثبات جرم و دادگاه از اقدام پلیس دفاع میکنه. در غیر اینصورت پلیس کارایی خودش رو از دست میده.
    • DrHashemiDVM IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      1 1
      همیشه علت پشت هدف پنهان میمونه !!! یک سوال می پرسم از شما!!! فرض رو بر این میگذاریم که حرف شما درست بوده و استرس منجر فوت ایشان شده، حالا سوال من اینه که: ایشان چه رفتاری بروز داده اند که گشت ارشاد رو مجاب کرده که ایشان رو توبیخ و ... در انتها منجر به ایجاد استرس شدید برای ایشان شود ؟! چرا نقض قانون توسط مرحومه، بعنوان رفتار اولیه شروع تماااااام این ماجرا ها مورد توجه قرار نمیگیرد ؟!
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 1
      به درک فدای سرم
  • GB ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 1
    ممنون از مشرق
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 1
    میدونستم
  • کاملیا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    ننگ بر شما..به خاطر دروغ هایی که گفتی این همه آدم کشته شدن..چقدر آدم ها در همون کردستان به طرز فجیعی کشته شدن تا امثال خانواده تو بتونن حداقل شب با آرامش بخوابن.شرم به شما...این همه خون برای این کشور ریخته شده..و شما راضی شدی که مردم به جون هم بیفتن...دوست من ۴ برادرش را تو جنگ از دست داد..به خاطر امثال شما..روح دخترت با کاری که شما کردید در عذاب است..
  • کیا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    هر کجای دنیا بود پروانه وکالت این اقا باطل شده بود ‌.بر هم زدن امنیت ملی دیگه چیه مصداقش؟سوئ استفاده از وکالت در جهت به هم ریختن کشور و زمینه کشته شدن افراد و نابودی اموال عمومی وخصوصی
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 1
    من یک دکتر هستم مهسا امینی درواقع غده هیپوفیز نداشته است(طی جراحی تومور هیپوفیز ایشان هم حذف شده است) ترک داروهای درج شده در گزارش پزشکی قانونی خودبخود موجب ایست قلبی و مرگ ایشان می شد
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    مجازات توفقط همین که بری اسم وفامیلی را عوض کنی
  • جعفر ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    اتفاقا اگر همون روز اول واقعیت رو میگفتن دکتر ها میفهمیدن دارند چیکار میکنن پس قاتلش خود پدر مادرش هستند که بعد 3 هفته لو دادند موندم اینا چطور باز میرن تو شبکه های خارجی مصاحبه میکنن وقتی روز اول گفتن دخترم رنگ بیمارستان رو ندیده چه رویی دارید شما عموجان
    • یک پزشک بیطرف IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      آقای مسعود پزشکیان اگر مطالب علمی زیر را نمی داند اگر علل پزشکی مرگ های ناگهانی یا سادن دث را نمی داند پس پزشک نیست اگر می داند و کتمان کرده و باعث آشوب شده باید مجازات شود : چرا مهسا امینی فوت کرد ؟ یک . تومور و سرطان مغزی ایشان می تواند در سنین بالاتر بالفعل کشنده تر باشد دوم . بدلیل ماهیت تومور و عمل برداشت سرطان معمولا بخشی از غده هیپوفیز و هیپوتالاموس دچار اختلال شده که می تواند بعد از عمل باعث مرگ در زمانی از حیات شود سوم . هورمون های بدن دچار اختلال مرگبار می شود مثلا هورمون های جنسی و زنان، هورمون های تیرویید ، هورمون های غدد فوق کلیوی، هورمون های اعصاب مرکزی و محیطی چهارم . داروهای جایگزین هورمون در بیمار می تواند بدلیل کم و زیاد شدن کشنده باشد پنجم . محور مغزی چشمی دچار اختلال خواهد شد ششم .رشد مجدد تومور باعث افزایش فشار مغز و سرکوب سیستم تنفسی و مرگ ناگهانی می شود هفتم. رشد مجدد تومور و عوارض داروها می تواند باعث عوارض مغزی و افت فشار خون و سنکوپ شده و باعث بی نظمی و مرگ قلبی و مغزی شود
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    فوت اين خانم هرچند عوارض ناخوشايندي براي جامعه داشت ودهها نيروي پليس وحافظان امنيت شهيد شدند ،ولي بسياري از كفتارهاي كمين كرده از لانه هاي خود خارج شدند و طعمه در گلوي كثيفشان گير كرد
  • ناصر FI ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    اقای نیکبخت گریم مهسا مریض بوده ولی چرا بازداشت شده ودر کجا فوت کرده و باعث و بانی چه کسانی بوده اند؟؟؟ بهر حال عمل گشت ارشاد روی او فشار وارد کرده
  • پزشک IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    چرا مهسا امینی فوت کرد ؟ الف تومور و سرطان مغزی ایشان می تواند در سنین بالاتر بالفعل کشنده تر باشدب بدلیل ماهیت تومور و عمل برداشت سرطان معمولا بخشی از غده هیپوفیز و هیپوتالاموس دچار اختلال شده که می تواند بعد از عمل باعث مرگ در زمانی از حیات شود ج هورمون های بدن دچار اختلال مرگبار می شود مثلا هورمون های جنسی و زنان، هورمون های تیرویید ، هورمون های غدد فوق کلیوی، هورمون های اعصاب مرکزی و محیطی دال داروهای جایگزین هورمون در بیمار می تواند بدلیل کم و زیاد شدن کشنده باشد ه محور مغزی چشمی دچار اختلال خواهد شد و . افت فشار خون و سنکوپ می تواند باعث مرگ قلبی و مغزی شود
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 0
    بی شرف چرا از همون اول نیومدی تکذیب کنی
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 3
    مشرق نیوز این حرف ها را ننویسید .زشت است . .. مگر کسی هست که مریض نباشد ؟
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 5
    به تمامی کاینات قسم گشت ارشاد مسبب فوت مهسا بوده است . و روز قیامت باید جوابگو باشند .
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 1
      به تمامی کائنات راست نیست بابلواوتخریب وفحشای وتل وتخریب اسمش اعتراض نیست
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      به تمامی کائنات راست نیست بابلواوتخریب وفحشای وتل وتخریب اسمش اعتراض نیست ایران هم فاجعه خونه وبه امارسیاه امریکادرخودکشی وتیراندازی خیابانی وسوءمصرف مخدروالکل نمیرسه
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      به تمامی کائنات راست نیست بابلواوتخریب وفحشای وتل وتخریب اسمش اعتراض نیست ایران هم فاجعه خونه وبه امارسیاه امریکادرخودکشی وتیراندازی خیابانی وسوءمصرف مخدروالکل نمیرسه
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 1
      به تمامی کائنات راست نیست بابلواوتخریب وفحشای وتل وتخریب اسمش اعتراض نیست
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 1
      به تمامی کائنات راست نیست بابلواوتخریب وفحشای وتل وتخریب اسمش اعتراض نیست ایران هم فاجعه خونه وبه امارسیاه امریکادرخودکشی وتیراندازی خیابانی وسوءمصرف مخدروالکل نمیرسه
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 1
      به تمامی کائنات راست نیست
  • باور IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    تمام مدارک پزشکی ایشان گیرم درست باشد چطور کشت ارشاد فردی که مریض است دستگیر می کند ؟ مگر آن مادر بیچاره جلو گشت ارشاد فریاد نمی زد بچه ام مریضی است این مورد را چطور توجیح می کنید .
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 0
      برو دیگه تو.اه اه
  • مشرق IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    یک مزیت مشرق به نسبت اینه که نظرات مخالف رو منتشر میکنه
  • نازنین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 2
    خدایاخودت شفاببین این دخترنحس چه بلایی سرکشوراورد
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    اینکه قانون چه می گوید نمی دانم .اگر بنده مامور بودم .اول از این خانم می پرسیدم .خواهر شما بیماری یا مشکلی ندارید ؟ شما باردار نیستید ؟ شما مسافر نیستید . اگر با ما تشریف بیاورید برایتان مشکلی پیش نمی آید ؟ ما قصد آزار شمارا نداریم .فقط یک دوره چند ساعتی آموزشی است .اصلا نگران نباشید ..
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اینکه قانون چه می گوید نمی دانم .اگر بنده مامور بودم .اول از این خانم می پرسیدم .خواهر شما بیماری یا مشکلی ندارید ؟ شما باردار نیستید ؟ شما مسافر نیستید . اگر با ما تشریف بیاورید برایتان مشکلی پیش نمی آید ؟ ما قصد آزار شمارا نداریم .فقط یک دوره چند ساعتی آموزشی است .اصلا نگران نباشید .. اگر این خانم می گفت من شهرستانی هستم می گفتم خواهر بفرما برو خدا نگه دارت .لطفا حجابت را درست کن .یک کتاب مسیله حجاب شهد مطهری هم به او هدیه می کردم .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اینکه قانون چه می گوید نمی دانم
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    خدا رحمتش کنه ولی یه اشغالی مثل تو که اسم خودتون رو گذاشتین وکیل و مثل چی دروغ میگین
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    بسیجی ها زمان جنگ برای اینکه تن بی جان یک مهسای ایران در دست دشمن بعثی نباشه سه شهید دادن. الان هم همینه. اما باید مراقب سو استفاده ی دشمن از اتفاقات مختلف داخل کشور باشیم
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    ما مسلمان واقعی هستیم
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    به وجدانت مراجعه کن
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 2
    من هم مثل شما مامور دولت هستم با هرکس برخورد کردم او را عاشق جمهوری اسلامی کردم . شما یک نفر را نمی توانید عاشق جمهوری اسلامی کنید .
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    بیشترین کار ارشاد با اخلاق و زبان بدن است .
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    این ضعف ایمان ما مومنین است که نتوانستیم شما سوپر انقلابی ها را به راه راست هدایت کنیم .لابد ما اخلاص نداریم
  • مسی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    خطاب به شما چند گروه اغتشاشگر امروز به سمت ملت و جبهه ی انقلاب بیایید که فردای اغتشاشات هرگز نمیشه بخشیدتون.
  • محمد TR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    به خدا دیگه اینکارا زشته همه میدونند
  • محمد حسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    از جنبه های دیگه ، جالب اینه که این اتفاقات باعث شد زنان دنیا متوجه بشن که چی سرشون می اومده تا الان .
  • عبدالله IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    الآن با خاتمی فتنه گر و دارودسته فاسدش که دروغ گفتن و تشویش اذهان کردند باید شدید و عبرت آموز برخورد شود.قوه قضاییه به این مفسدین زباله امان نده.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    نظر پزشکی قانونی فقط برای شما فصل الخطاب است . و خود شما دست بگذارید روی قرآن و به خدا قسم بخورید که گشت ارشاد مسبب مرگ مهسا امینی نبوده ما قبول می کنیم .
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    ما شما را حلال نمی کنیم . شما فقط بدی ها را می بینید ؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    فرمانده پلیس قسم بخورد
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 1
    فرمانده پلیس قسم بخورد که ما تقصیر نداشتیم و مسبب مرگ مهسا امینی نبودیم تا ما قبول کنیم .
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    حتی اگر روزی به فرض محال، مذهبی ها دست از دفاع از جمعوری اسلامی ایران بزرگ و قدرتمند دست بردارند ولی ایرانگراها هیچگاه پشت رهبر کبیر ایران را خالی نمیکنند. __ امپراطوری باستانی ایران زنده شدن است و این امپراطوری جهان را تکان خواهد داد.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    پس چرا پدرش اول تکذیب کرد؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    میدونستم
  • پدرام IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    ممنون مشرق
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است. ‏‏
  • GB ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    منظور آقای وکیل از ما یعنی بی بی سی , سعودی انترنشنال , منو تو , رادیو اسرئیل هست
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است. ‏‏
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      آشوبگرها قانون اساسی هم قبول ندارن.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اعترافات
  • مهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 0
    این وکیل صراحتا اعلام کند بر مبنای کدام قانون خواهان حضور پزشکان معرفی شده از طرف خودشان هستند . این بدعتی است که اگر باب شود هرگز قابل جمع کردن نسیت
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    خانواده مهسا امینی بخصوص پدرش باید جوابگوی خون‌های ریخته شده و خسارات وارد شده باشد
  • ش. AE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    هم تو و هم والدین این مرحومه با رسانه های بر ضد ایران و ایرانی هم صدا شدید این خانم که سابقه عمل جراحی روی مغز داشته و دارو مصرف میکرده چرا ؟؟؟؟روز اول نگفتید ؟؟؟؟.حالا که آشوب راه انداختید مظلوم نمایی میکنید با صدا و سیما ایران یک جور حرف می‌زنید با بیگانگان و دشمنان یک جور دیگه اول گرایش تون مشخص کنید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    آشوبگرها قانون اساسی هم قبول ندارن
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    نماز و روزه هم میخونی؟ خیانت در امانت چرا میکنی؟
  • دلسوز IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    مشرق بیشتر کامنتهای اوباشان جیره خوار حاکمیت منتشر میکنه.....
  • سمیه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    جواب آشوبهایی که به پا کردید چی میشه؟ خونهای بی گناهانی که به خاطر مهسا امینی کشته شدن کجا میره؟ بیجا کردید از روز اول دروغ گفتید، پستهای کثیف
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    حالا که تشت رساییتون از رو لوم افتاد، راستگو شدید؟ خدا لعنت کنه همه تونو.
  • US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    بنظرم ملت و کشور و دولت باید از این خانواده و وکیلشون بدلیل ایجاد صدمات مالی و جانی و اقتصادی و اعتباری و احساسی و امنیتی و حیثیتی و ... به کشور شاکی و طلبکار باشن‌ نه اینکه از موضع بدهکار باهاشون حرف بزنن.کل گروهکهای تجزیه طلب و مسلح روی هم از اول انقلاب تا حالا اینقدر دردسر برای ملت ایجاد نکرده بودن.
  • DE ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    مهسا بیمار بود
    • محمد حسین IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      سکته مغزی ؟
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    آشوبگرها قانون اساسی هم قبول ندارن. ذات کثیفشون رو نشون دادن
  • US ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    بعد از التهاب و آتش 25 روزه مملکت اومدی اینو میگی جناب وکیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    باید طبق خواست خانواده از پزشکان معتمد آنها استفاده شود.
  • امیر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    خدا لعنت کنه این خانواده کذاب رو که با دروغهاشون، موجب ریخته شدن خون دهها نفر شدند. براشون اسفل السافلین رو آرزو میکنم.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 1
    مردک دروغگو.....یه مشت کومله وجنایتکار در القاب ولباسهای رنگارنگ.....خسته شدیم از شما جماعت خودشیفته و تنبل و وطن فروش
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شرافت واژه ایست که در این قضایا با قضاوتهای بدون مدرک بسیاری از رجال و افراد و گروهها پایمال شد
  • فاطمه IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    مهسا امینی مرده جوون بوده با پای خودش رفته کاری نداشته باشید به کسی خودتون شعور دارید چه عارضه ای بوده که در شرایط استرس زا برای این دختر بیچاره اتفاق افتاده؟؟ همه اینا جواب داره
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ماجرای مهسا امينی دست خیلی از وطن فروشان را رو کرد لطفاً حکومت از خواب خرگوشی بیدار شود تا علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مردم با قوانين هوشمندانه مانع از ابتذال اقتصادی و فرهنگی کشور شود
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    بر فرض که ایشون بیمار بوده. چرا همه اتفاقات تو دو ساعت باعث مرگ شده.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    تو راست میگی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    الان که مرده میشود هر چیزی گفت و احتمالا استرس گرفته و سکته کرده
  • ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بنازم. اسرائیل 23هزار کودک،مرد و زن را در غزه با بمبهای فسفری تکه تکه می‌کند،به زنان فلسطینی تجاوز می‌کنند،مرده های غزه را در بیمارستان میدزدند برای استفاده از پوست آنها، آب و برق و دارو و غذا برای غزه را محروم کرده اند. حیوانات حامی اسرائیل به خانواده مهسا جایزه میدهند؟!گویی این خانواده از خودشان هم حیوان ترند. بنازم زمینی که تحمل نفسهای این خانواده را دارد.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    مهسا! شنیدن نامت مرا بیاد گروهی می اندازد که با فریاد شعار «زن، زندگیِ حیوانی»در خیابانها آبروی ایران و ایرانی را بردند که هنوز نمیداند آزادی چیست.(شاید این معنا را باید از 23 هزار کودک، مرد و زن فلسطینی که با بمبهای فسفری تکه تکه می‌شوند پرسید).خارجی ها به ایران بخندند خرده ای نمی‌توان گرفت چون آنان با چفیه مقاومت، پرچم فلسطین و شعار فلسطین آزاد در خیابان‌ها هستند و ایرانی بخاطر شعار «زن، زندگیِ حیوانی». مهسا به بهانه نامت چه کارها که نکردند. آرام نیستی چون میدانم  هر لحظه تنت در گور میلرزد، اشکت سرازیر می‌شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس