کد خبر 1425300
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
اسطوره منچستر با گلزنی رونالدو دیوانه شد!

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد پشت رونالدو درآمد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو یکشنبه گذشته دوباره به نوار گلزنی برگشت و اولین گل فصل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

نکته جالب رونالدو به رکورد ۷۰۰ گل زده در طول دوران حرفه ای خود رسید. ریوفردیناند، هم تیمی سابق CR۷ در منچستریونایتد به دفاع از او پرداخت.

فردیناند در این زمینه، گفت: وقتی کریستیانو گل زد، دیوانه شدم! دیدم افراد زیادی به کریستیانو بی احترامی می‌کنند و می‌گویند مشکل اوست. وقتی فصل گذشته ۲۴ یا ۲۶ گل به ثمر رساندید، نمی‌توانید برای تیم خود مشکلی ایجاد کنید.

اسطوره منچستر با گلزنی رونالدو دیوانه شد!

وی افزود: این تیم زمانیکه رونالدو در زمین است یا زمانی که برای پس گرفتن توپ پرس نمی کند، بهتر یا بدتر به نظر نمی رسد. این بحث را متوقف کنید. همه کسانی که در مورد رونالدو صحبت می‌کنند، جیمی کرگر، شما یکی از آنها هستید، من نمی‌خواهم آن را بشنوم.

اسطوره منچستر یونایتد درباره صحبتش با رونالدو در دوران نیمکت نشینی گفت: در دوره‌ای که او بازی نمی‌کرد با او صحبت کردم. او بسیار آرام بود. البته او کمی ناراحت بود زیرا همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند، اما او آرام بود و به گفت: من فرصت را غنیمت می‌شمرم. فرصت خواهد آمد و من گل خواهم زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 2
    رونالدو بهترین فوتبالیست دنیاست البته از حق نگذریم کریم انصاری فرد هم خوبیه
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    رونالدو فوتبالیست خوبی بوده ولی درپایان دوره فوتبالش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس