براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و از سر نادانی است

وزیر کشور گفت: براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و از سر نادانی است و برخی ها فکر می کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی را بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز سه شنبه در نشست با علما و روحانیون کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند این محبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک تک مردم ایران و استان کردستان ریشه دارد را خارج کنند.

وی افزود: امروز در آمریکا و اروپا اوضاع نابسامان است اما با سانسورهای هدفمند بخش مهم، اخبار آن به مردم نمی‌رسد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مکتب اسلام با همه دشمنی‌هایی که با آن می‌شود پژواکش در دنیا بسیار قوی است و هر جا حرف از اسلام آمده، دشمنان نتوانستند آن را مغلوب کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: ایران منادی اسلام ناب محمدی است و اسلام عدالت گستر و حامی مستضعفین در جایی به نام ایران تشکیل شده که خود از جایگاهی در جهان برخوردار است و مقتدرانه جلو می‌رود لذا دشمنان نمی‌خواهند ایران مقتدر باشد.

وی افزود: امروز مرگ دخترخانمی را بهانه اغتشاشات می‌کنند و به دنبال تحقق اهداف ضد اسلامیشان هستند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردم کردستان مرتکب شده اند، زمانی که صدام سردشت را بمباران شیمیایی کرد، موضع نگرفتند چون مزدور صدام بودند و امروز نیز مزدور آمریکا و اسرائیل هستند.

وحیدی افزود: خیلی روشن است کسانی که اصولاً با اسلام مخالف هستند، از انسانیت هم بویی نبرده اند لذا در بوق و کرنا می‌کنند و فکر می‌کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی را بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالی که جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشورها کلافه شده اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.

وحیدی خاطرنشان کرد: براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و از سر نادانی است.

وی افزود: اغتشاشات سرمایه‌ها را فراری می‌دهد و به همه مردم زیان می‌رساند.

وزیر کشور تصریح کرد: چطور می‌شود آمریکایی که با تمام توان علیه ملت ما ایستاده است و با تحریم‌ها کار می‌کند امروز طرفدار مردم شده است؟

وحیدی افزود: مردم ایران و مردم کردستان این تبلیغات آمریکایی‌ها و غربی‌ها را باور نمی‌کنند چرا که قدرت تشخیص دوست از دشمن را دارند و به خوبی می‌دانند که غربی‌ها هیچگاه دلسوز آنها نبوده و نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها با تبلیغات رسانه ایشان مدعی هستند که می‌خواهند از حقوق زن ما دفاع کنند در حالی که آنها زن را به یک کالا تبدیل کرده اند.

وزیر کشور تصریح کرد: ایران متعلق به همه اقوام است و همه ایرانیان در این افتخارات و تمدن‌سازی نقش دارند.

وحیدی اظهار داشت: اگر جوانان ما دشمن را به خوبی نشناسند و در فضاهای مجازی دنیا را غیرواقعی ببینند چنین مشکلاتی پیش می‌آید و ما دوست نداریم جوانانمان را از ما بگیرند.

وی افزود: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده، از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان فریب خورده‌اند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان آنچنان فضاهای دروغین و توهم‌سازیی درست می‌کنند که طرف بدیهیات را نمی‌بیند.

وی افزود: آنها دنبال پرکردن ذهن جوانان ما از مفاهیم ضد دین و ضد خدا هستند لذا باید جوانان را روشن کرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های منزوی رانده‌شده‌ای امروز برای مردم خط و نشان می‌کشند اما ما اعلام می‌کنیم که اگر از مردم دفاع می‌کنید و مدافع دموکراسی هستید چرا کاسبان را به بستن بازار و مغازه‌ها تهدید می‌کنید؟

وی افزود: مردم کرد ۴۳ سال است که مرزها را در برابر دشمنان حفظ کرده‌اند و در این برهه فقط آنچه مهم است این است که باید به وظیفه‌مان عمل کنیم و مسائل را تبیین کنیم و به مردم نشان دهیم که چه جنایتکارانی پشت قضیه هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی با چهار نفر جوان که گول ضدانقلاب را خورده اند به آرامی برخورد می‌کند اما اگر از حد بگذرد باید جدی برخورد کرد.

وحیدی افزود: وظیفه ما در این شرایط ایجاد آرامش برای توسعه کردستان است چرا که هر ناآرامی به این استان ضربه می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: نقش علما و روحانیون در منطقه برای روشنگری عمومی بسیار ویژه است.

وزیر کشور افزود: باید همه نخبگان به میدان بیایند و در مقابل کسانی که می‌خواهند برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند بایستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اصطلاح طلبی که شد مایه دشمنی برای کشور در بین اصولگرایان هم آنچه که مشهود هست فقر تئوری هست و بس
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    آفرین حال کردم اسلام مکتب رهایی بخش از ظلم وستم است
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    واژه مردم چقدر حقیر شده.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 1
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین و کاسه همین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس