وزیر کشور: دشمنان وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده‌اند

وزیر کشور گفت: دشمنان امنیت؛ چه آنانی که در قالب دولت‌های حامی تروریست هستند و چه تروریست‌های آن سوی مرزهای کشور در کمینند و وحدت بین شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را مورد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جریان سفر به زاهدان اظهارداشت: آنچه که مهم است دشمنان وحدت؛ دشمنان امنیت و عنود ما چه آنهایی که در قالب دولت‌های حامی تروریست هستند و چه تروریست‌هایی که در آن سوی مرزها در کمین نشستند وحدت شیعه و سنی، وحدت بلوچ و غیر بلوچ را نمی‌توانند ببیند و اینها را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: همه ما باید دست به دست هم داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و کسانی که وحدت بین شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را مورد هدف قرار داده‌اند بکوبیم.

وزیر کشور تصریح کرد: الان هم در آستانه هفته وحدت هستیم این وحدت و یکپارچگی که همه ما پیرو مکتب دین مبین اسلام هستیم و همه ما به نبی اکرم(ص) عشق می‌ ورزیم را به منصه ظهرور برسانیم و نشان دهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت عمیق ما را در بین طوایف، اقوام مختلف و بین مذاهب کشور دچار اختلاف کند.

وی تاکید کرد: باید نشان دهیم که توطئه‌های آنان که وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار داده اند چه حامیان غربی، چه حامیان صهیونیستی آنان و مزدوران تروریست و تجزیه طلب آنان نخواهند توانست در صفوف بهم پیوسته ما رخنه کنند.

وحیدی در رابطه با هدف سفر خود به زاهدان گفت: به دنبال حوادث تلخی که در شهر زاهدان اتفاق افتاد و مردم اینجا دچار خسارت شدند و تخریب هایی صورت گرفت و خسارات زیادی به مردم و دستگاه‌های دولتی و به خدمات عمومی وارد شد و متاسفانه عده‌ای از هموطنان ما جان باختند به منظور بررسی نزدیک به زاهدان سفر کردم.

وی ادامه داد: نیاز بود که حوادث زاهدان از نزدیک مورد بررسی بیشتری قرار گیرد و ابعاد ماجرا را از نزدیک ملاحضه کنم در زاهدان حضور یافتم.

وزیر کشور گفت: این اتفاق که توسط گروهی اغتشاشگر و آشوبگر رخ داد متاسفانه خسارات زیادی بر شهر زاهدان وارد کرد اتفاق خیلی دردناک بود و من به خانواده‌هایی که در این حادثه داغدار شدند تسلیت می‌گویم و در غم آنان شریک هستیم.

وی بیان کرد: صحنه‌های بدی بود که حافظان نظم و امنیت کشور توسط عده‌ای اغتشاشگر مورد حمله واقع شدند از آنجایی که مردم بلوچ و شریف ما که همواره با خونگرمی خودشان حافظ امنیت و مرزها بودند و نقش مهمی در تحکیم به نظام اسلامی داشتند و به نظام عشق می ورزند دچار خسارت هایی شدند و به همه آنان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم این مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده برطرف شود.

وحیدی تصریح کرد: الحمدالله از هفته گذشته تا کنون آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است و امیداوریم با آرامش این مشکلات را برطرف و با شادی کار توسعه و پیشرفت این استان را با قدرت دنبال کنیم.

وی افزود: به هر حال خساراتی که توسط اغتشاشگران و آشوبگران در زاهدان ایجاد شده که خیلی هم محل عبرت است که برای چی این اموال عمومی مردم باید توسطه عده ای اغتشاشگر نابود شود و به من آمارهای گسترده‌ای از اموالی که تخریب شده ارائه شد اینها باید بررسی و برای آن راهکاری پیدا شود و برنامه ما این است که اینها را از نزدیک بررسی و تصمیم‌گیری در این رابطه انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 5
    لعنت بر صهیونیسم و عوامل داخلیش
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    8 0
    شما بگو چند نفر تو زاهدان کشته شدند ؟؟
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 6
    پای انگلیس در میان است
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 5
    پادزهر فتنه ها،واکنش های مردمیه.توی سیستان باید ی راهپیمایی وحدت در سایه انقلاب برگزار بشه
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    یه پیشنهادی دارم
  • احمد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    5 1
    سلام جناب سردار وحیدی وحدت را خودمان از بین برده ایم
  • شهره IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 3
    چی بگم والا. همه را به سکوت دعوت میکنم تا مراجع قانونی کارشون رو بکنن و بشه بعدش اعلام نظر کرد
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    دولت اگر واقعاً به اعتراضات و مطالبات مردم احترام میگذارد چندخیابان حفاظت شده از شر منافقین را به مردم اختصاص بدهد تا مردم مطالبه گر بدون خشونت و دخالت بیگانگان مطالبات خود را فریاد کنند
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      1 2
      اولابیکاری وتورم واختلاس همه جاهست راهش مطالبه ی خوداظهاری شفافیت باگزارش پلیس اقتصادی است ولی بنظرراه خوبی میادکه بازجویی بدنی کنند ویک تجمع کنترل شده راقراردهند هرچندمیزخدمت بعدازنمازجماعت جمعه درهراستان هست وسایت وکانال گفتگوبامسئول هم هست
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      3 1
      عزیزم ایران هرگززندگی لیبرالی وتبدیل شدن به امریکا وزندگی نوکرانش مثل صهیونیستاوتایلندروبابالاترین امارفحشا وقتل وزندانی وگنگستریسم ومخدروالکلیسم وخودکشی وخودزنی وتیراندازی خیابانی راپیدانخواهدکردولی شفاف سازی اموال وحقوق مسئولین لازم وواجب است تاجلوی رانت ونجومی بگیری گرفته شود
  • محمد عطا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    4 0
    کسب و کارها ی ارز دیجیتال و فارکس کارها و کلا کسانی که با اینترنت بین‌المللی سروکار دارن رفته رفته به فکر مهاجرت می افتن....اینجا حتی فرار مغزها که هیچ نخود مغزها هم میرن یحتمل با این شرایط قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی ..حساب کن یه متاتریدر بالا نمیاد درست....کسب و کارهای داخلی حالا بماند که چقدر آسیب دیده...پیامد های اقتصادی فاجعه باری با قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی در راهه
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 1
      امارتورم وبیکاری درخارج ازایرن بالاترازایرانه دوماجدیدادارن به جای جاسوس گیری ازداعشی تاگرادادن برای فرستادن انتحاری دانشمندای کشوررواسیرمیکنن ومیندازن پیش اوباش توزندان تاجاسوساشون ازادبشن
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      0 1
      درتک تک کشورهای دیگه اگر (بیکاری بیگاری تورم خیانت جنایت باندبازی پارتی بازی فساد غارت انواع ناهنجاریها ومعضلات......)خودیها وغیر خودیها زیاد هست-درایران تمام مشکلات تک تک کشورها یکجا جمع شده-درایران شما حتی یکمورد هم نمیتوانید پیدا کنید که داد اکثریت مردم درنیآمده باشد
  • تورک اوغلو IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    6 0
    ۴۰ نفر سر نماز کشتن چقدر یاد یزید افتادم وقتی به یاران حسین سر نماز تیر اندازی کردن
  • DE ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    3 0
    بی کفایت!
  • SE ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 1
    کار دشمن دشمنست. انتظار دیگه ای نیست ازش
  • حنا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    وزیر کشور اشتباه فکر می کنه صورت مسیله اصلا شیعه و سنی نیست
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 1
    دشمن اط سالها و شاید صدها سال است این هدف را دارند خلق وهابیت و سلفیگری و... پس چیز تازه ای نیست. شما برای مقابله چه کرده اید؟؟
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    میدونید 5400 نفر آقا زاده گرامی خارج نشین عامل اغتشاش هستند بی برو برگرد
  • عمو IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب وزیر کشور یه حرکت هم دارن می زنن تطبیق بوداییسم و صوفییسم. شاخه دیگری بعد از تشیُّع.
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    وحدت را با تبعیض ، تحمیل محرومیت و بیکاری و فقر در این استان از بین میبرد و گرنه با حذف این مشکلات دشن زمینه ای برای اختلاف افکنی نمیافت
  • BE ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 1
    این امریکای جنایتکار میخواد اختلاف بیندازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس