درخواست برای پلمب یک فرهنگسرا | توضیح این موضوع از زبان بازرس کل استان

براساس گفته بازرس کل خراسان جنوبی، با توجه به نواقص فنی و ایمنی احراز شده در فرهنگسرای شهر بیرجند درخواست پلمب این مجموعه تا رفع نواقص به دادستانی مرکز استان ارسال شده است.

به گزارش مشرق، مهدی رحیمی بازرس کل خراسان جنوبی گفت: نحوه ساخت و ساز فرهنگسرای شهر بیرجند از جهات مختلف ابهاماتی داشت که مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفت و گزارش آن با ۱۰ متهم به مراجع ذیربط ارسال شده است.

او با اشاره به ظرفیت ۲ هزار نفری فرهنگسرا اظهار داشت: با توجه به نواقص موجود و جلساتی که با جمعیت بالا در این مکان برگزار می‌شود همچنین مخاطرات عمومی و اجتماعی که در پی خواهد داشت، دستور خودداری از برگزاری هرگونه جلسه در فرهنگسرای شهر به شهرداری و شورای شهر ابلاغ شد.

بازرس کل خراسان جنوبی گفت: در صورت برگزاری هرگونه جلسه و وقوع حادثه احتمالی مسئولیت برعهده شهرداری خواهد بود. مجموعه بازرسی کل استان نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات را به عنوان مهمترین وظیفه برعهده دارد و سازمان بازرسی به هیچ عنوان از حقوق مردم کوتاه نمی‌آید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست DE ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    از فرهنگ سراها چیزی بغیر از مهسا امینی بیرون نمیاد. بهتره اول برید ببینید دارید چیکار می کنید بعد بفکر پیوست زلزله و حوادث مترقبه باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس