غلامپور: ذوب‌آهن به دنبال ماهی در آب گل آلود می‌گردد/ درخواست استقلال، اجرای عدالت است

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: همه خواست ما اجرای عدالت و مساوات برای همه تیم‌ها است.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور با اشاره به آخرین شرایط استقلال در آستانه دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: شرایط استقلال خوب و ‌مطلوب است. روند رو به رشدی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. کارشناسان و هواداران هم به این پیشرفت استقلال اذعان دارند. همه تلاش مجموعه تیم و باشگاه همین است که همین شرایط را بهتر کنیم و در بازیهای بعدی برنده باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال افزود: این هفته مقابل ذوب آهن قرار می‌گیریم که تیم خوب و قابل احترامی است. بازی خارج از خانه شرایط خاص خود را دارد اما استقلال برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز تمرین می‌کند و به زمین می‌رود. 

وی با اشاره به مصاحبه برخی از اعضای تیم ذوب آهن، گفت: از شنیدن این حرف‌ها متاسفم. نمی‌دانم چرا برخی اعضای این باشگاه شروع به مطرح کردن حرف‌هایی کرده‌اند که اصلا فنی نیست. چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟ اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی استقلال که همه کارشناسان هم آن را تایید کرده‌اند، چه ربطی به آن‌ها دارد؟

غلامپور تصریح کرد: همه خواست ما اجرای عدالت و مساوات برای همه تیم‌هاست و ذوبی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود داوری برای خود ماهی بگیرند. بهتر است تمرکز مربیان این تیم روی کار خودشان باشد و به جای سعی در اثرگذاری روی داور، بگذارند بازی شرایط عادی خود را داشته باشد. مطمئنم کمیته داوران تحت تاثیر جوسازی ذوبی‌ها قرار نمی‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس