پهپادهای ایرانی خطرناکترین تهدید برای رژیم صهیونیستی

محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و پهپادهای ایرانی را خطرناکترین تهدید برای این رژیم می دانند .

به گزارش مشرق، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و پهپادهای ایرانی را خطرناکترین تهدید برای این رژیم می دانند و درباره حملات ترکیبی با استفاده از موشک های نقطه زن و پهپادها هشدار می دهند.

خبرگزاری فلسطینی "سما" امروز چهارشنبه در گزارشی به بررسی گسترش استفاده از پهپادها در سطح جهان و هراس رژیم صهیونیستی از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت پرداخته و آورده است: مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی پروژه پهپادی ایران را خطرناکترین تهدید بالقوه برای اسرائیل دانسته است.

این مرکز در تحقیقات خود با اشاره به استفاده کشورهای جهان از پهپادها افزوده است: استفاده از پهپادها نشان دهنده افزایش خطر حملات هوایی است و یادآوری می کند که آسمان از طریق ابزارهای متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.

در این تحقیقات آمده است: خطر پهپادها که از راه دور کنترل می شوند یا قدرت هدایت خودکار را دارند، به تهدید موشک ها و بمب هایی که همچنان مهم ترین هستند، افزوده می شود.

مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی همچنین افزوده است: در سال های اخیر علاوه بر موشک های هواگرد، تحقیقات درباره خطرات متعدد ناشی از استفاده از انواع پهپادها به عنوان سلاح های جدی، ارزان و در دسترس در سطوح اطلاعاتی و نظامی در داخل و کشورهای جهان افزایش یافته است.

این مرکز تحقیقاتی رژیم صهیونیستی افزود: از این رو، پس از سال‌ها تمرکز بر موشک‌های هواگرد به‌ ویژه با افزایش اخیر موشک‌های دقیق نطقه زن، نیاز است تا برای پاسخی مؤثر به این تهدیدات ساختاری موفق ایجاد شود.

این درحالی است که براساس گزارش مرکز فلسطینی مطالعات "اسرائیل" (مدار )، بیشتر تحلیلگران امنیتی اسرائیل و همچنین تحقیقات مرکز امنیت اسرائیل با اذعان به اینکه پدافند مطمئنی برای پوشش کامل سراسر شهرهای صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی وجود ندارد، تصریح می کنند: باید راه حل ها و شرایط پدافندی در جبهه داخلی (در فلسطین اشغالی) که در حال حاضر در بسیاری از شهرها کافی نیست، بهبود یابد.

پیشتر نیز تارنمای «عرب ۴۸» (متعلق به فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸) در اواخر مرداد امسال در گزارشی درباره پهپادهای ایرانی، برنامه پهپادی ایران را «خطرناک‌ترین تهدید احتمالی علیه رژیم صهیونیستی» توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: «پهپادهای ایرانی از نگاه مقامات صهیونیست از یک پدیده حاشیه‌ای به یک «تهدید فزاینده» تبدیل شده‌اند؛ آن هم پس از آنکه حماس و حزب الله از پهپادها علیه اسرائیل و متحدانش استفاده کرده اند».

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 1
    شهادت خطرناک ترین سلاح ماست اصلاح شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس