کد خبر 1425718
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
گروههای تروریست در شمال سوریه به جان هم افتادند

منابع خبری از وقوع درگیری های شدیدی بین گروههای تروریست در حومه شمالی استان حلب در شمال سوریه و کشته و زخمی شدن دهها نفر از دوطرف خبر دادند.

به گزارش مشرق، درگیری ها پس از بازداشت دو نفر از سرکردگان ارشد گروه تروریستی موسوم به "فرقه الحمزه" توسط  به اصطلاح "تیپ سوم" گروه تروریستی موسوم به "الجبهه الشامیه"، به دلیل اثبات دست داشتن در ترور یک فعال رسانه ای آغاز شد.

عناصر تروریست الجبهه الشامیه به مقرهای عناصر تروریست فرقه الحمزه در شهر الباب در شمال حلب حمله کردند و عناصر فرقه الحمزه نیز در پاسخ به این اقدام به عناصر الجبهه الشامیه حمله کردند.

این دو گروه تروریستی از گروههای تروریستی موسوم به "جنبش التحریر و البناء و احرار الشام و جبهه النصره" کمک خواستند که در پی آن، تجهیزات نظامی گسترده ای به شهر الباب ارسال شد اما در هنگام عبور از شهر عفرین، هدف حمله قرار گرفت و درگیری ها به عفرین کشیده شد.

این درگیری ها به کشته و زخمی و بازداشت شدن دهها عنصر مسلح از همه طرف ها منجر شد و دو غیرنظامی نیز در این درگیری ها کشته و ۷ غیرنظامی نیز مجروح شدند.

در این درگیری ها خسارت های گسترده ای به منازل و دارایی های مردم وارد شد. جبهه تروریستی النصره کنترل ۵ روستا در عفرین را به دست گرفت و گروه تروریستی الجبهه الشامیه نیز بر۴ روستا در الباب مسلط شد و عناصر گروه تروریستی فرقه الحمزه را از آن اخراج کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس