درگیری نیروهای ارتش سوریه و نظامیان آمریکایی در «قامشلی»

منابع سوری از عملیات هلی برن نظامیان آمریکایی در استان الحسکه و درگیری آنها با نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر قامشلی خبر داده و اعلام کردند در این درگیری ۳ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های سوریه از درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و نظامیان آمریکایی در مناطق جنوبی شهر «قامشلی» در شمال شرقی سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و نظامیان آمریکایی در جنوب قامشلی پس از عملیات هلی برن نیروهای ائتلاف به سرکردگی آمریکا در روستایی در حومه استان الحسکه در شمال شرقی سوریه اتفاق افتاد. به گفته منابع سوری در این عملیات، یک نفر کشته و دو نفر زخمی و شماری از افراد نیز بازداشت شدند.

گفتنی است که حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در مناطق شرقی و شمال شرقی علاوه بر غارت منابع نفتی و ثروت‌های سوریه، منجر به ایجاد نا امنی و تلاش دوباره تروریست‌های داعش برای انجام حملات علیه نیروهای دولتی و مردمی سوریه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    7 2
    2تاازسنتکام کشته شدند2تای دیگشون زخمی شده مشگن ازتوی مرشون که پایگاه نفتی سوریه است خبردادن که دارن میان رگباربستن طرف سنتکام
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    16 3
    کردها در سوریه هر وقت از جانب ترکیه احساس خطر میکنند پشت سوریه و حزب الله و ایران مخفی میشوند وقتی خطر حمله ترکیه رفع شد مزدوری آمریکا و اسرائیل رو میکنند اگه اونها مزدوری آمریکا رو نمیکردند آمریکا جرات ورود به خاک سوریه رو نداشت
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    8 1
    امریکا شیطان بزرگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس