کد خبر 1426025
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیاز ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. یورگن لوکادیا (۱۸ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: سه امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر برد نداشتیم و شرایط‌ مان در جدول مقداری تغییر کرد، کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم. نیمه خیلی خوبی بود. بعد از گل می توانستیم به گل های دوم و سوم برسیم. حریف هم خیلی خوب بود و هر وقت خواستند روی زمین بازی کنند این توانایی را هم داشتند.

بیشتر بخوانید:

در نیمه اول بازی پرسپولیس باید ۲ بازیکن اخراج می‌شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که در یک ماه اخیر زیر فشار قرار داشتند. شرایط خوبی برای تمرین در یک ماه گذشته را نداشتیم. بازیکنان از نظر روحی هم خوب نبودند. این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. 

گل محمدی در مورد داوری و صحنه جنجالی گفت: روی آن صحنه بحث زیادی وجود ندارد چرا که داور خطا را به سود پرسپولیس گرفت. ناظمی قضاوت خیلی خوبی داشت و یکی از بهترین قضاوت های لیگ برتر بود. نباید داوران را اینطور تحت فشار قرار دهیم. بازیکن حریف هم روی یکی از بازیکنان ما خطا کرد. 

وی در مورد این که دربی بعد از جام جهانی برگزار می شود گفت: برای ما فرقی نمی کرد. بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و دو بازی دیگر انجام می دادیم و تیم ما به شرایط مسابقه برمی گشت. زمین تمرین هم هماهنگ می شد. با این حال چون به خاطر تیم ملی است مشکلی در این مورد نداریم. 

گل محمدی در مورد مشکل زمین تمرین پرسپولیس نیز گفت: زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می شود اما این حداقل امکاناتی است که باید باشگاه در اختیار ما می گذاشت. در این مدت اذیت شدیم. امیدوارم درست شود. قبل از بازی با تراکتور و بین دو نیمه اتفاقات عجیب زیادی رخ داد که تیم ما تحت فشار زیادی قرار گرفت. با این حال رفته رفته شکل کار بهتر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    کم غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس