حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ما در بحث فرهنگی و تربیتی نسل جوان و کودکان غفلت کرده‌ایم و بر همین اساس شاهدیم دشمن با رفتارهای داعشی مانند، به دنبال ایجاد شکاف نسلی در ایران است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری امشب در آیین اختتامیه چهل و پنجمین مسابقات قرآن خراسان رضوی و مراسم شکرانه خدمت با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: دشمنان با تمام توان بیش از ۲۵ هزار دروغ را فقط از طریق فضای مجازی در بین مردم منتشر کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بر روی غفلت‌های ما هدف گذاری و برنامه ریزی کرده اند، اظهار کرد: ما در بحث فرهنگی و تربیتی نسل جوان و کودکان غفلت کرده ایم و بر همین اساس شاهدیم دشمن با رفتارهای داعشی مانند بدنبال ایجاد شکاف نسلی در ایران است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: وقتی دشمنان دیدند کودکان در جریان سرود حماسی سلام فرمانده حکایت و چهره جدیدی از نسل انقلاب را نشان دادند، تحمل نکردند و بلافاصله به دنبال انتقام گیری از جوانان و ایجاد فضای هیجانی برای بهره برداری توطئه‌های خود شدند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران با ایثارگرهای خود قدم‌های بزرگی برداشته شده که باعث عصبانیت دشمن و شرایط فتنه گون اخیر شده است و بزودی آثار سیاسی آن به اتمام خواهد رسید، نخبگان و جامعه قرآنی و فرهنگی کشور باید بلافاصله وارد میدان شوند.

وی سه اصل "حکمت، مهربانی و عزت" را به عنوان اصول اخلاق نبوی برشمرد و افزود: بایستی با نگاه حکیمانه همچون رهبر معظم انقلاب به ریشه یابی فتنه‌ها پرداخت و با نگاهی مهربانانه به فریب خوردگان و جوانانی که در این اعتراض‌ها گرفتار هیجان شده اند برخورد کرد و همچنین نگاه عزتمندانه در برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات و دشمنان داشت.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور تصریح کرد: با توجه به این سه اصل نبوی هر جریان فتنه و تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سافت IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    حرف از فضای مجازی شد جالبه بدونید که قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی فاجعه بار ه... در وهله نخست مهاجرت استارتاپ ها ارز دیجیتال کارها فارکس کارها..و تمام کسانی که کارشون با اینترنت هست . بعضاً مغزهایی به ارزش فروش نفت!...و نیز در نگاه خردتر آسیب به کسب و کارهای داخلی که زیاد هم هستن...و در وهله دوم این یک خود تحریمی محسوب میشود...و در وهله سوم یک ترور در سطح ملی برای ابتدایی ترین حقوق انسانی در قرن حاضر...و فراموش نمی‌کنیم آقای رییسی در انتخابات خودش گفت من از اینستاگرام استفاده میکنم و قطع نخواهد شد!اگر اینترنت داخلی بشه گمون نکنم کسی بسته خاصی بخره
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 2
      قطع اینترنت بین المللی هم اتفاقا خوب شد
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 0
      ای کاش از این چاقو تخصصی تر نوشته بودی،چاقویی که هم میشه باهاش جراحی کردوهم میشه جنایت،این چاقو درایران ابزاری شده برای جنایت جانیان.طبیعیه که اول وابستگی شغلی ایجادمیکنن بعد به سمت رسیدن به اهدافشون خیز برمیدارن تعبیه سازمانهای مثلا بین المللی،ساخت اینستا وتوئیتر و...همه وهمه برای خدمت رسانی به یهودصهیونیستی است. توئیتری که ترامپ و اطرافیانش رو تحریم وبایکوت میکنه که مروج خشونت هستن اما اینجاآموزش ساخت کوکتل و...میدن مسئله خیلی ریشه دار تر از این ظواهره
  • محمدی اصل IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    دقیقا
  • جعفر تیموری IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    دروغ و شایعه زمانی اتفاق می افتد که خبر درست و دقیق منتشر نشه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    گفتی باخودت واس چی این همه قشر تحصیل کرده ما به انی باور میکنه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس