شهادت پزشک امدادگر فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین از شهادت پزشک امدادگری که صبح امروز جمعه بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سرش در مقابل بیمارستان دولتی جنین ، زخمی شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری معا فلسطین، این منبع اعلام کرد:  "دکتر عبدالله الاحمد، که صبح امروز در مقابل بیمارستان دولتی جنین بر اثر  اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس مجروح شده بود، به شهادت رسید"

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر جنین و اردوگاه فلسطینیان مستقر در آن یورش بردند که این یورش با مقاومت ساکنان اردوگاه و درگیری‌های شدیدی در نزدیکی بیمارستان دولتی خلیل سلیمان مواجه شده بود.

صهیونیستها در اردوگاه جنین، با شلیک گلوله به سمت فلسطینیان، از فعالیت و تردد کادر پزشکی و آمبولانس ها جلوگیری کردند.

به دنبال یورش صبح امروز(جمعه) نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن واقع در شمال کرانه باختری ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶ تن دیگر از جمله دو نیروی امدادرسان زخمی شدند.

به گزارش ایرنا ، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع محلی خاطرنشان کرد: نیروهای ویژه به شهر الخلیل و اردوگاه آن نفوذ کردند و از بالای پشت بام ساختمان ها بالا رفتند و به دنبال آن خودروهای نظامی صهیونیست ها به شهر یورش بردند که در نتیجه آن درگیری شدیدی میان آنان و مبارزان فلسطینی روی داد .

این درگیری ها در نزدیکی بیمارستان دولتی شهید خلیل سلیمان تمرکز یافت و نیروهای اشغالگر در اردوگاه جنین از گلوله های جنگی استفاده کردند که در نتیجه آن یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید.

منابع خبری تاکید کردند: نیروهای اشغالگر مانع از حرکت کادر پزشکی و آمبولانس ها در جنین شدند.

منابع محلی و شاهدان عینی تاکید کردند که عبدالله ابوالتین پزشک در هنگام یاری رساندن به یکی از مجروحان در حیاط بیمارستان به شکل خطرناکی زخمی شد.

بر اساس آخرین اطلاعات رسیده نیروهای رژیم صهیونیستی در نتیجه قرار گرفتن در زیر بارش گلوله های نیروهای مقاومت فلسطینی وادار به عقب نشینی از اردوگاه جنین شدند.

در همین رابطه گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جنایت امروز صهیونیست در این  شهر را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

شایان ذکر است که رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه گذشته به انجام عملیات های نظامی خود در کرانه باختری ادامه می دهد که در اثر آن تا کنون بیش از ۱۰۰ فلسطین طی سال جاری میلادی به شهادت رسیده اند که اکثرشان از اهالی دو شهر نابلس و جنین هستند و در همین رابطه بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که بیش از نیمی از نیروهای اسراییل هم اکنون در کرانه باختری مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس