کد خبر 1426336
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
قیمت‌ها در بازار رمز ارز ۲۳ مهر ۱۴۰۱؛ یورش ناکام بیت‌کوین به سنگر ۲۰ هزار دلار

بیت‌کوین که جمعه ۲۲ مهر برای صعود به محدوده ۲۰ هزار دلار تلاش می‌کرد، صبح امروز به کف کانال ۱۹ هزار دلار برگشت

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین با افت سه درصدی درشبانه‌روز گذشته به پله‌های ابتدایی کانال ۱۹ هزار دلار برگشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار به‌ثبت رسید درحالی که رهبر بازار ارز دیجیتال روز جمعه تا یک قدمی سنگر ۲۰ هزار دلار پیشروی کرده بود. عقب‌نشینی بیت‌کوین روی روند روزانه اغلب ارز دیجیتال سرشناس تاثیر گذاشته است. طوری که قیمت اتریوم دو درصد کاهش پیدا کرد و از مرز هزار و ۳۰۰ دلار عقب رفت. کاردانو، دوج‌کوین و ترا کلاسیک هم بازدهی منفی داشتند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۲۳ مهر به ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار رسید. صبح جمعه بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار ارزش داشت و حالا ارزش آن ۶۳۰ دلار کاهش پیدا کرده است. قیمت بیت‌کوین درقیاس با دیروز درحالی سه درصد کاهش پیدا کرده که در این مدت کف و سقف قیمت بیت‌کوین به‌ترتیب ۱۹ هزار و ۱۲۵ دلار و ۱۹ هزار و ۸۴۰ دلار به‌ثبت رسیده است. درمقایسه با هفته قبل یعنی شنبه ۱۶ مهر افت قیمت بیت‌کوین به منفی دو درصد می‌رسد، چون آن روز بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار ارزش داشت. حالا درمقایسه با قله تاریخی بیت‌کوین – محدوده ۶۸ هزار دلار در آبان ۱۴۰۰- شاهد ریزش ۷۲ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. حجم ۳۶۸ میلیارد دلاری معاملات آن نیز معادل تسلط ۳۸ درصدی بیت‌کوین نسبت به کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۹۵ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۲۳ مهر به زیر مرز هزار و ۳۰۰ دلار سقوط کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۲۳ مهر درحالی هزار و ۲۹۵ دلار به‌ثبت رسید که صبح جمعه این ارز دیجیتال را هزار و ۳۲۵ دلار معامله می‌کردند. به‌این ترتیب درشبانه‌روز گذشته ۳۰ دلار از ارزش اتریوم کاهش پیدا کرده و در این مدت شاهد رفت‌وبرگشت‌های این ارز دیجیتال بین دو محدوده هزار و ۲۹۰ تا هزار و ۳۴۰ دلار بودیم. اگر به هفته قبل برگریدم بازدهی هفتگی اتریوم به منفی ۲.۵ درصد می‌رسد. چون شنبه ۱۶ مهر هر واحد اتریوم هزار و ۳۳۰ دلار ارزش داشت. حالا قیمت اتریوم نسبت به قله تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار، نزدیک ۷۴ درصد ریزش پیدا کرده است. از طرفی بابت حجم ۱۵۹ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، باید تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را معادل ۱۶.۵ درصد بدانیم.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو و اغلب ارز دیجیتال سرشناس در شبانه‌روز گذشته کاهش پیدا کرده، اما این وسط بازدهی ترون مثبت سه درصد به‌ثبت رسیده است. کاردانو که الان با دراختیار داشتن ۱.۳ درصد از سهم بازار، هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز شنبه ۲۳ مهر ۰.۳۶۸ دلار ارزش داشت و بازدهی روزانه منفی چهار درصدی را به‌ثبت رساند. قیمت دوج‌کوین که بین انواع ارز دیجیتال جایگاه دهم را به خود اختصاص داده امروز به ۰.۰۵۸ دلار رسید تا ارزش این یکی نسبت به صبح جمعه سه درصد تقلیل پیدا کند. قیمت شیبا با افت چهار درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار رسید و ترا کلاسیک که صبح امروز ۰.۰۰۰۲۷۴ دلار معامله می‌شد، بازدهی روزانه منفی چهار درصدی را تجربه کرد. اما قیمت ترون در شبانه‌روز قبلی سه درصد ارتقا پیدا کرد و صبح امروز به ۰.۰۶۳ دلار رسید. قیمت ترا یا همان لونا نیز که امروز به ۲.۸۴ دلار رسید، درقیاس با دیروز ۱.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال‌  

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۳۰ دلار

هزار و ۳۲۵ دلار

هزار و ۲۹۵ دلار

کاردانو

۰.۴۲۴ دلار

۰.۳۸۵ دلار

۰.۳۶۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۵۸ دلار

ترون

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۸۷ دلار

۰.۰۰۰۲۸۶ دلار

۰.۰۰۰۲۷۴ دلار

ترا

۲.۵۱ دلار

۲.۷۹ دلار

۲.۸۴ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فلاح IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    به نظر من این نوع در آمد کسب کردن - از نوع تنبل پروری. و کلاه گذاشتن روی در آمد های خرد و نهایتا انتقال پول به جیب کسانی است که کنترل برنامه را در دست دارند کسانی که برای پولشویی آنقدر سینه چاک می کنند و به اصطلاح میخواهند جلو درآمد های نامشروع و غیر قانونی را بگیرند چه شده هر روز یک نام جدید ارز دیجیتالی معرفی می‌کنند خلاصه هر پولی که به آنها برسد مطلوب، قانونی و بلا اشکال است اگر پولی که برای آنها ونفعتی نداشته با شد غیر قانونی - مضر ، و پر از اشکال است هر چه غربی ها باب کنند کلکی در آن است ساده انگار نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس