کد خبر 1426671
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

بیت‌کوین کماکان حوالی مرز ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود. قیمت اتریوم به هزار و ۲۸۵ دلار رسید

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین در ادامه نوسان آرام هفته‌های اخیر، ظرف شبانه‌روز گذشته با افت یک‌دهم درصدی به ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار رسید. بیت‌کوین دیروز ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار ارزش داشت و در یک ماه گذشته بین دو محدوده ۱۸ هزار و ۳۵۰ تا ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار رفت‌وبرگشت داشته است. علاوه بر بیت‌کوین، سایر ارز دیجیتال سرشناس شبانه‌روز آرامی را پشت سر گذاشتند. قیمت اتریوم با افت یک درصدی به هزار و ۲۸۵ دلار تقلیل پیدا کرد و این رقم برای ترا کلاسیک و ترون به‌ترتیب منفی دو و منفی سه درصد به‌ثبت رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار به‌ثبت رسید. بیت‌کوین صبح شنبه ۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار ارزش داشت و در این مدت ۲۰ دلار از ارزش خود را از دست داده که معادل کاهش یک‌دهم درصدی محسوب می‌شود. در ۲۴ ساعت قبلی کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۰ دلار و بالاترین سطح آن ۱۹ هزار و ۱۹۰ دلار تثبیت شده است. درقیاس با هفته قبل که بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۴۳۰ دلار ارزش داشت، شاهد ثبت بازدهی منفی ۱.۵ درصدی هستیم. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین نسبت به قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، ۷۲ درصد محاسبه می‌شود. همچنین حجم ۳۶۷ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین معادل تسلط ۳۸ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۸۵ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه ۲۴ مهر به هزار و ۲۸۵ دلار رسید و نسبت به دیروز یک درصد کاهش پیدا کرد. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۲۹۵ دلار ارزش داشت و در این مدت کف و سقف اتریوم به‌ترتیب هزار و ۲۷۰ و هزار و ۳۰۰ دلار به‌ثبت رسیده است. اگر به هفته قبل برگردیم، بازدهی هفتگی اتریوم به منفی سه درصد افزایش پیدا می‌کند. چون یکشنبه ۱۷ مهر، اتریوم هزار و ۳۱۵ دلار خرید و فروش می‌شد. به‌این ترتیب ریزش قیمت اتریوم درقیاس با بالاترین سطح تاریخی این ارز دیجیتال – چهار هزار و ۸۵۱ دلار- حدود ۷۳ درصد برآورد می‌شود. از طرفی حجم ۱۵۷ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را نزدیک به ۱۶ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته نیم‌درصد کاهش پیدا کرده و سایر ارز دیجیتال سرشناس در این مدت نوسان محدودی داشتند. کاردانو صبح امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۰.۳۶۷ دلار ارزش داشت و ارزش آن درقیاس با دیروز نیم درصد تقلیل پیدا کرد. دوج‌کوین که با سهم هشت‌دهم درصدی الان دهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز ۰.۰۵۹ دلار ارزش داشت و دیروز ۰.۰۵۸ دلار معامله می‌شد تا بازدهی این یکی به مثبت یک درصد برسد. شیبا بدون تغییر قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار خرید و فروش شد. ارزش ترون با افت سه درصدی به ۰.۰۶۱ دلار کاهش پیدا کرد و ترا کلاسیک با افت قیمت دو درصدی به ۰.۰۰۰۲۶۷ دلار رسید. این وسط افت قیمت ترا کلاسیک از سایر ارز دیجیتال سرشناس بیشتر و نزدیک شش درصد بوده است. قیمت ترا یا همان لونا در شبانه‌روز گذشته از ۲.۸۴ دلار به ۲.۶۸ دلار رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۴۳۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۷۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۱۵ دلار

هزار و ۲۹۵ دلار

هزار و ۲۸۵ دلار

کاردانو

۰.۴۲۱ دلار

۰.۳۶۸ دلار

۰.۳۶۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۵۸ دلار

۰.۰۵۹ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۱ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۹۶ دلار

۰.۰۰۰۲۷۴ دلار

۰.۰۰۰۲۶۷ دلار

ترا

۲.۵۵ دلار

۲.۸۴ دلار

۲.۶۸ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سگ دو IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    بازم که فوضولیه ارز دیجیتال کردید...بشما چه وقتیکه اینترنت بین‌المللی قطع هست؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس