کد خبر 1426945
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱

ارزش بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی نیم‌درصد افزایش پیدا کرد. اتریوم و ترا کلاسیک با ثبت بازدهی یک درصدی بهترین وضعیت را بین سایر ارز دیجیتال سرشناس داشته‌اند.

به گزارش مشرق، بیت‌کوین همچنان روی پله‌های ابتدایی کانال ۱۹ هزار دلار نوسان دارد. رهبر بازار ارز دیجیتال که از یک ماه پیش، نزدیک مرز ۱۹ هزار دلار آرام گرفت، در ۲۴ ساعت قبلی رشد قیمت ۱۰۰ دلاری را تجربه کرده و این عدد بازدهی روزانه بیت‌کوین را مثبت نیم‌درصد نشان می‌دهد. ترا کلاسیک و اتریوم در این مدت رشد قیمت یک درصدی داشتند که بهترین بازدهی روزانه بین انواع ارز دیجیتال سرشناس محسوب می‌شود. ارزش کل بازار هم در شبانه‌روز قبلی حدود ۱۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد و به حدود ۹۶۰ میلیارد دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۲۴۵ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۲۵ مهر به ۱۹ هزار و ۲۴۵ دلار رسید. بیت‌کوین صبح دیروز ۱۹ هزار و ۱۴۵ دلار معامله می‌شد و حالا ۱۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. در شبانه‌روز اخیر بیت‌کوین بین دو محدوده ۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار تا ۱۹ هزار و ۳۹۰ دلار رفتوبرگشت داشته و بازدهی هفتگی آن هم محدود بوده است. چون باتوجه به نرخ ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار در روز دوشنبه ۱۸ مهر، بازدهی هفتگی بیت‌کوین کمتر از منفی یک درصد محسوب می‌شود. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین درقیاس با قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، چیزی نزدیک ۷۲ درصد برآورد می‌شود. حجم ۳۶۸ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین نیز تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را تقریبا ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۰۵ دلار

قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۲۵ مهر درحالی هزار و ۳۰۵ دلار به‌ثبت رسید که دیروز این ارز دیجیتال را هزار و ۲۸۵ دلار معامله می‌کردند. افزایش ۲۰ دلاری قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته معادل رشد یک درصدی ارزش آن محاسبه می‌شود. در این مدت کف و سقف قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۲۸۰ دلار و هزار و ۳۱۰ دلار تثبیت شده است. اگر به هفته قبل برگردیم بازدهی هفت روزه اتریوم به منفی یک درصد تقلیل پیدا می‌کند. چون دوشنبه ۱۸ مهر خرید اتریوم هزار و ۳۲۰ دلار تمام می‌شد. حالا باید ریزش قیمت اتریوم از قله تاریخی خود را معادل ۷۳ درصد بدانیم. در آبان پارسال قیمت اتریوم تا چهار هزار و ۸۵۱ دلار بالا رفته بود. حجم ۱۵۹ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز معادل سهم ۱۶.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته نیم‌درصد افزایش پیدا کرده و ترا کلاسیک با ثبت بازدهی مثبت یک درصد بین سایر ارز دیجیتال سرشناس بهترین وضعیت را داشته است. کاردانو که الان از حیث تسلط به بازار، هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۰.۳۶۸ دلار ارزش داشت و دیروز ۰.۳۶۶ دلار. ترون مثل کاردانو بازدهی روزانه نیم‌درصدی را تجربه کرد و صبح امروز ارزش آن به ۰.۰۶۲ دلار رسید. تغییر قیمت دوج‌کوین و شیبا در همین مدت تقریبا صفر درصد محاسبه می‌شود. ترون صبح امروز ۰.۰۵۹ دلار خرید و فروش شد و قیمت شیبا مثل صبح دیروز ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار تثبیت شد. ترا کلاسیک که هنوز بین تریدرهای ایرانی طرفداران زیادی دارد، صبح امروز ۰.۰۰۰۲۶۸ دلار ارزش داشت که این رقم افزایش قیمت یک درصدی آن را نسبت به دیروز نشان می‌دهد. ترا یا همان لونا نیز ۲.۶۴ معامله شد تا این یکی کاهش قیمت یک درصدی داشته باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۴۵ دلار

۱۹ هزار و ۲۴۵ دلار

اتریوم

هزار و ۳۲۰ دلار

هزار و ۲۸۵ دلار

هزار و ۳۰۵ دلار

کاردانو

۰.۴۲۲ دلار

۰.۳۶۶ دلار

۰.۳۶۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۵۹ دلار

ترون

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۳۰۱ دلار

۰.۰۰۰۲۶۶ دلار

۰.۰۰۰۲۶۸ دلار

ترا

۲.۵۵ دلار

۲.۶۷ دلار

۲.۶۴ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس