دستگیری ۱۰ نفر از عوامل شعارنویسی توسط اطلاعات سپاه خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به منازل شهروندان در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری روز شنبه، افزود:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگانهای انتظامی در جهت برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی به منازل معلوم الهویه در ۱۰ روز اخیر، مخفیگاه ۱۵نفر از افرادی که در نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و طی عملیات های متفاوت موفق به دستگیری ۱۵ نفر متهم در این زمینه شدند افزود: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان؛ تعداد پنج اسلحه جنگی و چهار اسلحه غیرمجاز شکاری به همراه ۱۴۳عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند ،تصریح کرد: هفت نفر از متهمان دستگیر شده از عاملان تیراندازی‌های اخیر به درب منازل اشخاص بودند که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی آبادان با تاکید بر عزم جدی پلیس برای برخورد قاطع و قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی، خطاب به شهروندان بیان داشت: از آنجا که پلیس با این دسته از افراد مماشات نخواهد کرد، انتظار داریم  همشهریان در جهت ارتقا امنیت، اخبار لازم در این زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    17 0
    ممنون از نیروهای انتظامی
    • عبدالله مومن IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 0
      با چند سال کار اجباری در اردوگاه کار اجباری که در کویر لوت باید برای این جماعت ساخت به چنان موجوداتی تبدیل خواهند شد که باورش برای همه مشکل باشد !!!
  • ببر مازندران IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    10 0
    اتفاقا دلیل وقاحت اینها مماشات و برخورد نکردن در دفعات قبلیست
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    11 0
    و بعدش هم سریع آزادشون میکنید. دیگه هیچ حلافکاری از پلیس نمیترسه چون میدونن هزار راه و رافت اسلامی و ... وجود داره که باعث آزادیشون میشه. چندماه پلو و چلوخوری بعدش هم دوباره آزادشون میکنید.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 0
    ازاین بدترم میشه . اگه جلوی این شیاطین رونگیرین وارد خونهای مردم هم میشن ودست به تعرض وتجاوزوهتک حرمت وسرقت اموال وقتل صانبخونهاهم میزنن .درتاریخ چندین مدل ازاین اتفاقات رخ داده.
  • ساس IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    برنامه ای که آنها دارند اینستکه سنگ حکومت را به سینه نزنید امروز گلوله به در منزل خورد و فردا شاید به سرتان یا فرزندانتان. حالا برخپرد با این تصمیمی که در شب نشینی ها و پیک خپردن ها به سلامتی بن سلمان و تلاویو گرفته شده و زمینه ساز تجزیه است چگونه باید برخورد کرد. البته فرد انژکتوری که این افکار را یواشکی در سر این افراد تزریق میکند صد البته متظاهر متشخص و چهره ای صلح طلب دارد و مصافحه ای گرم در روبرو شدن با هواداران ایران و قرآن دارد و تحریک را در محافل خصوصی انجام میدهد. داغ کردن این افراد پس از شناسایی به شیوه ای که خودشان دیگران را کانالیزه میکنند و توصیه به اغتیال میکنند سنگ بنای انضباط اجتماعی و سرو سامان دادن به باورهای ایمانی جامعه است. چراکه تا این افراد شایعه زنای همسر پیامبر و میگساری شبانه نبی و نزدیکانش را در گوش مردم نجوای شیطانی میکنند هر روز ریزش برگ و بار درخت باور و ایمان جوانان جامعه را شاهد خواهیم بود. وهر شب فرق علی خواهد شکافت و هر روز خانواده ای داغدار کرب و بلایی خواهد شد پرپرشدگان را نمبینید و گستاخان طالب و خوارج نوزایی شده جری خواهند شد
  • سید فروزان CH ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    باید سریعا قانون بگذارنند ،هر شخصی دارای اسلحه جنگی ،کلت و غیره باشد و دستگیر مجازاتش اعدام دارندگان اسلحه شکاری هم باید مجوز نگهداری و ثبت اسلحه دارندکان سلاح سرد مثل قمه و شمشیر و غیره در صورت حمل و دستگیری از سه تا نه سال زندان با اعمال شاقه در اروپا برای نگهداری اسلحه گرم باید هفت خوان رستم طی و فقط در منزل ،برای حمل آن هم بسیار بسیار مشکل داشتن سلاح سرد در خیابان یعنی حمل آن هم زندانی دارد ، شخصا یک شمشیر مدل سامورایی در یک حراج خریدم و در ماشینم بود ، بازرسی پلیس در حاده بود ،پدرم در آمد تا ثابت کنم از حراجی خریدم و میبردم منزل ، البته ۲۴ساغت در بازداشتگاه مهمان شدم
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    دمتون گرم
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    دو روز دیگه آزاد میشن و با دوشکا میان مردم رو میکشن.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    كاش اين تير به خونه كسائي بخوره كه شعار زن ،زندگي ،آزادي سر ميدن.تا بفهمن امنيت و آرامش يعني چه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس