کد خبر 1426720
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
بورل

اظهارات نژادپرستانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اروپا باغ است و مردم دنیا جنگلی های وحشی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • S IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    10 0
    اروپا آبستن جنگ جهانی سوم است، این حرف ها جز دامن زدن به این جنگ، هدفی ندارد. بقای آمریکا در وابستگی اروپای جنگ زده به آن است. لعنت الله علی قوم الظالمین
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    4 0
    نژاددوست هم باشیدبایدبادین برسین نه باسکولاریزه وفاحشه گری وحیوون صهیونیستا شدن خائن به اروپا
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    5 0
    این یعنی این که ما باید به هر جای دنیا که خواستیم حمله کنیم
  • احسان معتمدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    7 0
    ماهیت تفکرات غربیها در این جملات خلاصه شده است و این حس برتر بینی را در چند چیز می بینند در ساخت اسلحه و تفنگ و کلا تسلیحات خوب که موجب برتری انها شده بود و رنگ پوست بدن انها . این باغی که اینها می گویند همین است یعنی قدرت و سفیدی پوست . من به همه جوانان عزیزمان می گویم خوبی و زیبایی و عشق در پرستش خداست و در اطاعت از ولی فقیه ما حضرت سیدعلی خامنه ای که بحق جانشین امام زمان است . این پیشرفت علوم را کشور ما بدون شک دارد دست پیدا می کند و از انها جلو خواهند زد و کشور ما سرامد جهان خواهد شد صبر پیشه کنید و تلاش و مجاهده کنید . خیلی از افراد سلبریتی هستند که خود را برای غربی ها فدا می کنند در نهایت انها را حتی مانند سگ و گربه انها نمیدانند و حقوق شهروندی سگ و گربه غربی ها از اسیایی ها بیشتر است چون انها پیرو خدا نیستند بدروغ می گویند ما مسیحی هستیم به کتب انجیل نگاه کنید ببینید انها کدام گفته حواریون از قول عیسی را قبول دارند یا انجام میدهند نه تنها مسخره می کنند می گویند این سخنان مربوط به هزاران سال قبل است و چند نفر انسان گفته که صحت ندارد ما قانون شهرنشینی داریم این قوانین مهم هستند در این قوانین بویی از خدا و بشریت نیست فقط در مورد اتباع خود انها است . راه ما راه حق و حقیقت است و اسلام ایران همه جهان را فتح خواهد کرد لطفا در جنگ خدا با شیاطین با خدا همراهی کنیم که اهل الله رهبرشان اقای خامنه ای است و جمود شیطان رهبرشان امریکا است .
  • احسان معتمدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    جنود درست است نه جمود انرا در نظرم اصلاح کن
  • محسن IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 0
    با این نظرات ایشون، من به عنوان ایرانی با فروش سلاح به روسیه برای حمله به اروپا موافقم. تا یه کم هم که شده باغ حس جنگل رو بفهمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس