پاسخ گزینه پیشنهادی وزارت کار به سوالات اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۱۲ سوال اعضای کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و به ۱۲ سوال اعضای کمیسیون پاسخ گفت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: با توجه به اینکه زمان بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی محدود بود، قرار شد فردا جلسه فوق‌العاده‌ای برای ادامه بررسی برنامه‌های وی برگزار شده تا کمیسیون نظر نهایی خود را اعلام کند.

اسماعیلی درباره دیگر دستور جلسه امروز کمیسیون گفت: طرح دو فوریتی استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و به این نکته اشاره شد که آیا این قانون مشمول مناطق عملیاتی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح مشخص شده نیز می‌شود که پاسخ کمیسیون مثبت بود.

وی ادامه داد: همچنین در مورد رای دیوان عدالت به ابطال ۵ درصد فوق‌العاده مزایا قرار شد نه تنها قطع نشود بلکه باید تا پایان زمان اجرای قانون برنامه ششم توسعه تداوم یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس