کد خبر 1427093
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
نشست کمیسیون اصل نود مجلس با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سخنگوی کمسیون اصل نود مجلس گفت: در نشست کمیسیون اصل نود با وزیر پیشنهادی کار، ضمن استماع گزارش برنامه‌های وی، پرونده‌های مربوط به این وزارتخانه به اطلاع مرتضوی رسید.

به گزارش مشرق، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: در این جلسه ضمن استماع برنامه آقای مرتضوی، گزارشی از آخرین وضعیت پرونده‌های موجود این وزارت‌خانه و بخش‌های زیرمجموعه آن در کمیسیون به اطلاع وی رسید و قول همکاری بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای به نتیجه رسیدن این پرونده‌ها در صورت رأی اعتماد مجلس، گرفته شد.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح سامانه جامع رفاه ایرانیان، گفت: در ادامه جلسه بر ضرورت اصلاح این سامانه براساس دهک‌بندی دقیق خانوارها طبق درآمد، ثروت و هزینه آن‌ها تأکید شد. همچنین به موضوع نقش نظارتی کمیسیون بر برنامه‌های اعلامی وزیر پیشنهادی نیز اشاره شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پایان تصریح کرد: شفافیت در فرآیند اداره بخش‌های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأکید اعضای کمیسیون و مورد تأیید وزیر پیشنهادی قرار گرفت و مقرر شد در صورت اعتماد مجلس به آقای مرتضوی، تعامل کمیسیون با وی تداوم یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس