«زن، زندگی، آزادی» دروغی که خودشان هم باور نکردند/ تصاویری که اغتشاشگران را رسوا می‌کند!

گرچه اینستاگرام و شبکه‌های مجازی پر شده از ویدیوها و ادعاهای اغتشاشگران از برخورد بد مردم و نیروهای امنیتی با آنها، اما در این گزارش قصد داریم قضاوت را به عهده خودتان بگذاریم!

به گزارش مشرق، تصاویر حمله به آن خانم چادری را یادتان می‌آید؟! همانی که چند روز پیش در جریان اغتشاشات چادر از سرش کشیدند و به جرم اینکه حجاب داشت به او حمله‌ور شدند.

از غم اذیت و آزار آن خانم در فضای عمومی که بگذریم جالب آن‌جاست این کار از کسانی سر زد که مدعی آزادی هستند. کسانی که به قول خودشان قرار است برای آزادی بجنگند و آن را در جامعه حکم‌فرما کنند اما سوال اینجاست که  از چه حرف می‌زنند؟! از کدام آزادی؟! از کدام امنیت؟!

این تصویر را یک‌بار دیگر ببنید. اغتشاشگران در روز روشن به یکی از شهروندان محجبه حمله می‌کنند. دوره‌اش می‌کنند و چادر و روسری از سرش می‌کشند و وقتی راه گریزی پیدا می‌کند چند نفری دنبالش می‌دوند تا هرچه از دستشان برمی‌آید برای اذیت و آزار یک خانم انجام دهند. آن‌وقت مدعی آزادی هم هستند و دم از حقوق زنان هم می‌زنند.

این را هم یادآور شویم که این خانم یک شهروند عادی است و به جهت امرارمعاش پا به خیابان گذاشته نه قصد و غرض دیگری! پس شعارشان و آرمان هایشان چه می‌شود؟! مگر همان شعار زن، زندگی، آزادی برای این خانم مجحبه صدق نمی‌کند؟! راستی معیار سنجش اغتشاشگران چیست؟! که برای زنی به اصطلاح خودشان  اینطور می‌جنگند و زن دیگری را میان خیابان اذیت و آزار می‌کنند!

ویدیو بالا را هم ببینید و خودتان قضاوت کنید! یکی از خانم‌های اغتشاشگر بدون حجاب در جریان اجتماع بزرگ محمدرسول‌الله حضور پیدا می‌کند و قصد دارد با پوشش‌  توجه مردم را به خودش جلب کند و باعث برهم ریختن مراسم شود.

اما هیچکس به او حمله نمی‌کند، آسیب نمی‌رساند یا دنبالش نمی‌کنند! حتی هیچکس به او چیزی نمی‌گوید. مردم با اینکه با او اختلاف نظر و پوشش دارند اما کسی با او رفتاری مشابه آن چه که پیش‌تر دیدید انجام نمی‌دهد.

خودتان قضاوت کنید چه کسی آزادی و امنیت مردم را سلب کرده؟! جمهوری اسلامی یا اغتشاشگران!  مردم و جمهوری اسلامی حتی با  این خانم که هدفش مشخص است برخوردی مشابه آنچه اغتشاشگران با شهروندان عادی دارند نمی‌کنند! نکته اینجاست که حتی این خانم بی‌حجاب آنقدر احساس امنیت در کشورش دارد که به این شکل و به قصد فتنه بین مردم حاضر می‌شود. 

زن،زندگی، آزادی دروغی که خودشان هم باور نکردند

حرف از زن_زندگی_آزادی شد. همان شعار فریبنده اغتشاشگران که در نگاه اول شاید هرکسی را به خود جلب کند اما آیا واقعا این یک تفکر و آرمان است یا یک شعار رنگ و لعابدار برای فریب افراد بیشتر؟!

اگر گمان می‌کنید این جماعت اغتشاشگر آنقدر فرهیخته‌اند که به فکر زنان جامعه باشند پس  توصیه می‌کنیم این ۳۰ ثانیه ویدیو را حتما ببینید! در ظاهر مشت گره می‌کنند و  شعار زن_زندگی_آزادی سر می‌دهند اما رفتارشان چیزی خلاف این را می‌گوید! حتی به زنان هم‌فکر خودشان و همان کسانی که در کنارشان در فتنه‌ خیابان ها شریک‌اند هم رحم نمی‌کنند و آزادی و امنیت و حقی برایشان قائل نیستند! 

اینجا حتی اغتشاشگران هم امنیت دارند! 

روسری از سرش برداشته و نشسته روبه روی پلیس تا قانونی را نقض کند و واکنش نیروهای انتظامی را ببیند. گهگاهی هم چیزی خطاب به نیروهای انتظامی می‌گوید تا حساسیت آنها را برانگیزد. اما پلیس برعکس ادعای رسانه‌های غربی و اغتشاشگران که می‌گفتند نیروهای انتظامی مردم و زنان بی‌حجاب را کتک می‌زنند، دستگیر می‌کنند و ... هیچ عکس‌العملی ندارد. ایستاده تا حافظ امنیت شهروندان باشد حافظ امنیت او و مردم! حتی اگر لازم باشد جانش را هم در برابر دفاع از او می‌دهد اما رفتار آنها با پلیس چگونه است؟!

همین ۳۰ ثانیه ویدیو کافی است برای نشان دادن یک عمر چهره اغتشاشگران و رفتاران بی‌رحمانه‌شان با پلیس نیروی انتظامی! آنطور که شاهدان می‌گویند. پلیس به دلیل شیطنت اغتشاشگران از روی موتور سیکلت می‌افتد و قبل از اینکه مجال بلند شدن پیدا کند هم موتور سیکلت‌اش را و هم خودش را زنده به آتش می‌کشند!

دردناک‌تر از این تصاویر واکنش اغتشاشگرانی است که در صحنه حضور دارند! ابراز خوشحالی می‌کنند، دست می‌زنند و سوت می‌کشد! آن هم برای به آتش کشیدن کسی که حافظ امنیت آنها و خانواده شان بوده و است. کسی که اگر نبود  همین به ظاهر دلسوزان وطن که آتش این فتنه را روشن کردند معلوم نبود  چه بر سر همین افراد می‌آوردند! باندهای قاچاق دختران را که یادتان نرفته! همان باندهایی که خط و ربطی هم به لیدرهای آن‌ور آبی اغتشاشات امروز دارند.

وقتی اغتشاشگران دست به دامن پلیس می‌شوند!

در همین چند روز اخیر اغتشاشگران خسارت‌های زیادی را بر جان و مال مردم وارد کردند خسارتی که فقط۴۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌ها بوده! اغتشاشگران خودروهای شخصی مردم، خودروهای امدادی و اموال عمومی را به آتش کشیدند و به کار و کاسبی مردم آسیب زدند اما  در جریان همین اغتشاشات تعداد زیادی از دخترانی که در تجمعات علیه پلیس حضور داشتند اعلام کردند موبایل‌هایشان توسط اغتشاشگران به سرقت رفته است و برای پیدا شدن تلفن‌های همراهشان به پلیس مراجعه کردند و از نیروهای انتظامی کمک خواستند!

همان دخترانی که  اموال عمومی را قربانی و بازیچه فتنه‌هایشان کردند حالا به اندازه تلفن همراهشان هم نمی‌خواستند هزینه‌ای برای تجمعات شان بدهند در حالی که مردم هزینه گزافی پای اغتشاشات آنها دادند! همان دخترانی که علیه پلیس به خیابان ها می‌آمدند و شعار می‌دادند همان هایی که چهره پلیس و نیروهای امنیتی را بد نشان می‌دادند حالا برای تامین امنیت‌شان اینطور دست به دامن پلیس می‌شوند!

اگر واقعا پلیس همان چهره‌ای را دارد که اغتشاشگران به مردم نشان می‌دهند پس چرا خودشان اینطور متوسل به پلیس می‌شوند؟!

حالا خودتان قضاوت کنید شعار زن زندگی آزادی که این روزها دست‌مایه اغتشاشگران برای رسیدن به اهداف‌ شوم‌شان شده در کدام جبهه عملی شده است؟! در دار و دسته اغتشاشگران یا نظام جمهوری اسلامی؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 17
  • پژمان احمدی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    7 19
    شما کدامیک از دروغهایتان را باور کردید که بقیه هم بکنند ؟ مملکت اسلامی شده داستان چوپان دروغگو
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      10 7
      در حقانیت جمهوری اسلامی علیرغم نقاط ضعف و قوتش همین بس که مخالفان آن عده ای زن و مرد عمدتا فاسق و فاجر و اراذل و اوباش دارای بعضا مشکلات روحی روانی که بیشتر به دنبال آزادی های جنسی و هرزگی و مشروب خواری هستند.
    • سید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      23 4
      این جماعت دلسوز زنان نیستند بلکه از نظر ایشان زن یکی از ابزارهای لذت بردن در عیاشی هایشان است و البته معدود زنان همراهی کننده شان هم از سر نادانی با این جماعت خوش رقصی می کنند! زنانی که با این جماعت همصدا می شوند مصداق آن مثالی است که مولوی در مثنوی معنوی آورده است که مرد روستایی در جایی اطراق کرد و صاحب مجلسان با فروش مخفیانه الاغش سور و ساطی ردیف کردند و پس آن می خواندند خر برفت و خر برفت و مردک روستایی هم ناآگاه از موضوع با ایشان همخوانی می کرد!!!
    • صادق IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      13 0
      کافر همه را به کیش خود پندارد!
    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      12 2
      این وضع مملکت اسلامی به خاطر رأی کنسرتی همین امثال شماست اگر موقع رأی به فکر زیر شکم و قر کمر نبودید این نمی‌شد
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      39 0
      راست میگی دموکراسی بزرگترین دروغیه که به بشریت گفته شده.
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      4 0
      شما با راستگویان انتر و بقیه دوستان که در آنجا هستند خوش باش!!! هرچند نمی دانی آن ها این ها را تاسیس می کنن تا خودت را هم بیچاره کنند
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا به چه علتی همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند به غیر از اینترنت؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ آش همین و کاسه همین است.
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 2
    اخلاق این نیست که پشت فرامین اشغالی ازهرلحاظ مثل مصی که باهردین وسبک زندگی بایدبقتل برسه تخریب وفحاشی کرداساسنامه پلیس ایران برپایه دین نوشته شده نه قلدری
  • محتشم IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 1
    وقتی تربیت و وطن دوستی تعطیل می شود غرب پرستی جایگزین آن می گردد و کاسه لیسان بی مقدار زشت خوی نامرد برای پشیزی جاسوسی می کنند و در ازای نانی خیانت به مام وطن بی پروا انجام می دهند
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 1
      وقتی زن را می خواهند مانند فرهنگ غرب کنند چه خواسته یا ناخواسته همین می شود اول غیرت مردها می رود بعد زن ها اینگونه می شوند و نسلی تربیت می کنند که هنوز روز خوشتان هست
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 1
    اگه پلیس اینجا مثل کشورهای دیگه با جدیت برخورد میکرد اجازه هر رفتار زشتی رو به خودشون نمیدادن کاش بفهمین اگر جایی پلیس مجبور به شلیک شده به خاطر دفاع از خودش بوده چون بهش حمله میکردن من خودم چند وقت پیش از جلوی چند تا اعتراضات رد شدم که پلیس فقط ایستاده بود و کاری نمی کرد این ها اگه میدونستن با روسری نداشتن بلائی سرشان میاد ی لحظه هم این کار نمیکردن جون دوست تر از این حرفان
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 0
    ببینید یک نفر چقدر باید حرام لقمه و حرامزاده باشه که یک فرد دیگه رو آتش بزنه و بعد بشینه سوت بکشه و کف بزنه! یعنی شما این رفتار رو در داعش هم نمیتونی ببینی! داعش نهایت یک نفر رو میگرفت و به عنوان دشمن سر میبرید داعشی ها هم تازه افراد مزدور و بیمار و وحشی بودن و همشون هم سن بالا داشتن اینها بچه های 17-18 ساله هستن که فردی رو آتیش میزنن و بعد سوت و کف میزنن، ببینید لقمه حرام با اینها چه کرده!
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 2
    قضاوت کنیم از ردی عصبانیت ۴ تا کامنت نوشتم ما رو فروختی زمان جنگ دختران را نمی فروختن
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 2
      خودتون میخواین بیناموس باشین و تن فروشی کنین حالا میگین ما دخترا رو فروختیم؟ یعنی به خدا هر کدومتون یه پا افلاطونید با این منطقتون
  • سیامک DE ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    4 0
    براندازان برای سمبل قیام و آشوب های خود بطور بسیار عمدی و آگاهانه دختران جوان و زیبا چهره از قوم های مختلفی را انتخاب می کنند و سپس آنان را قربانی می کنند و به قتل می رسانند زیرا این را از بیرون کشور به آنان آموزش داده اند که به قتل رساندن و قربانی کردن دختران جوان برای اغتشاش ها و اهداف کثیف خود بسیار موثرتر و تاثیر گذارتر است از این روی سناریو قتل دختران جوان را پیاده کرده اند زیرا با این سناریو قتل دختران جوان ،مردم عامی و احساساتی بسیار راحتتر و سریعتر تحریک میشوند و با آنان هم صدا خواهند شد و به خیابانها خواهند آمد.تا حالا دیدید که براندازان قتل یک مرد جوان را سمبل قیام و آشوب خود کنند ؟
  • فرزندایران IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 0
    آقا ماهم جوون بودیم هیجان داشتیم احساسات بی حد حصر داشتیم اما اما خانواده داشتیم پدر و مادرمان را بارها روی سجاده نماز دیدیم که درحق ما دعا می کنند آره زیاد هم دور نیست همین چندساله پیش بله وباز اما همان پدر ومادر برایمان زن گرفتن و برای دخترانشان شوهر مناسب بابا بیاین به اینا زندگی بدین ازدواج کنند بچه دار بشن مشغول بچه بزرگ کردن وووو خونواده ها تربیت معرفت و فرهنگ از داخل خانه ها شکل می گیره اینقدر بی مسئولیت نباشید دنباله چی هستید چرا ندانم کاری های خودمون رو میندازیم گردن دین مذهب دولت ونظام بالای هفتاد درصد مقصر در تربیت نسل امروز والدین هستند مابقی اجتماعیه که توش زندگی می کنیم جانم فدای ایران
  • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 2
    شعار اختلاس ارعاب سرکوب قشنگه ؟
  • خردمند IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    عجب
  • عسکر IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    شروع این حرکت جنایتکار از دوم خرداد ۸۸ بود که با تشویق افراد آن حرکت شوم کار به اینجا کشید خدا بانیان خواص آن فتنه را لعنت کند
  • عماد FR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    20 1
    اف بر شماها افرادی که برای زنده زنده سوزاندن یک انسان هلهله و چون شغالی زوزه شعف می کشید، تو برای وطنم و من امنیت خواهی آورد؟ باش تا صبح دولتت بدمد، اما تو می دانی وطن چیست؟ و اصلا تو کیستی؟ از کجا آمده ای؟ و در اینجا جناب دایی، کریمی، افشار، کرمی، معتمدآریا، پانته آ بهرام، فراهانی ها و و ...و همه خیل هم پیاله هایتان، شما تاریخ نخوانده های مفتکی و بی بها و خود عاری از غیرت و اصالت انسانیت در اینجا خفه خون می گیرید... یا چیز دیگری را برای چشم ها را بستن، اف بر شماها نیز هم که دستان شماها هم نامردانه به چنین خون ریزی هایی چنان هم ناجوانمردانه آلوده است.
  • FR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 2
    حرف مفت زنی مثل تو آزاده… شماها حتی خود کلام قرآن حتی کلام امام خمینی حتی پیامبر حتی امام حسین رو هم قبول ندارید کافی این نیرنگ و ریا ، قدرت شیرینه ولی نه به هر قیمتی
    • US ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 0
      شما میخواید بی دینی و بی حیایی رو تو جامعه حاکم کنید بعد از ما انتظار دارین با شما با رافت اسلامی کار کنیم. سنگ پای قزوینم جلوی شما کم میاره
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 1
    ممنون از روشنگری ات این کثافتها ی شیطان پرست وجنود شیطان را خواهشمندیم به اشد مجازات اسلامی برسانید وکشور عزیز ایران را از این نجس ها پاک کنید
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    منافقین ومعاندین زن ذلت عقب افتادگی رومیخواهند.دراصل حجاب عفت ارزش وعظمته ولی درکش برای هرکسی که حلقه به گوش یا بازیچه باشه مشکله واقعیت اینه که اینها به پوچی رسیدند چرا به واقعیت وحقیقت حتی فکرنمیکنند ایا حجاب اینقدرکوه سنگینیه که این حلقه به گوشان را اززندگی دورکرده ودرک واندیشه ندارن؟؟؟!!! ایا واقعا میشه باورکرد که این جماعت کوچک زنجیربه گردن ودرقفس ودرزجربودندوحجاب باعث مرگ تدریجی این افرادشده؟؟؟!!!! یعنی اگرحجاب نداشته باشن فضاپیمای سراب غرب اماده رسوندن اینها به فضا وزندگی شاهانه وووو تنها مشکلی که اینها رومانع شده حجاب که اگرنباشه حله یعنی خودفضاپیما میشن و..... عجب ازخودفریبی سراب وریا وزودباوران وحباب اندیشان!!!!!!!!!
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 0
    از هرکسی بپرسید آیا در خانواده شما کسی در این اغتشاشات شرکت داشته قطعا خواهد گفت خیر...پس اینها چه کسانی هستند؟؟ زیرا سوال شما معمولا از یک خانواده محترم وقابل پرسش است..ولی تمام این آشوبگران هرزه طلب معمولا خانواده ی منسجمی ندارند وبا همسایه ها مشکل دارند شرور وبی تربیت هستند و همه از هیزی مردان وفساد زنانشان وحشت دارند دختران وپسرانشان هم میوه همین گند وفساد هستند...متاسفانه برخی از سیاسیون مفسد همچون اصلاح طلبان که هدف برایشان وسیله را توجیه میکند حتی از این سرتاپا فسادها هم نگذشته و مشوقشان شدند و خرابی ها به بار آوردند
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 3
    فهميديم آزرده شدن يه چادرى دليل اين همه جنايت بوده كشتن بچه هاى جوان مردم تا يه وقت آب تو دل شما تكون نخوره صد ها كشته
    • ایرانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 0
      کور مادرزاد یه جور حقیقت رو میفهمه ولی کوردلایی مثل تو رو خود پیغمبر هم نمیتونه نَمی از حقیقت رو بفهمونه!! خَری را گر افسارش از زر کنی/ لجامش ز یاقوت احمر کنی/ بجای خسیلش دهی نیشکر/ بجای جوش نقل و بادام تَر/ وگر جبرئیلش کند مهتری/ همان دارد آئین و رسم خَری!
    • US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      دقیقا همین طور هم باید باشه. برای سالم زندگی کردن یه مومن، هزاران هزار کافر باید از بین برن.
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اینقدر دروغ گفتن این شبکه های خارجی اونی هم کف خیابون بود به مغز شعور خودش شک کرد رفت خونه خیلی مردم که من تو محلمون بود با اینکه اصلا اعتقادی نداشتن فحش که به اغتشاش گرا میدادن خیلی دیگه باید گوسفند باشه یکی به اینا گوش کنه خخخخخ
  • سید IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    4 1
    این جماعت دلسوز زنان نیستند بلکه از نظر ایشان زن یکی از ابزارهای لذت بردن در عیاشی هایشان است و البته معدود زنان همراهی کننده شان هم از سر نادانی با این جماعت خوش رقصی می کنند! زنانی که با این جماعت همصدا می شوند مصداق آن مثالی است که مولوی در مثنوی معنوی آورده است که مرد روستایی در جایی اطراق کرد و صاحب مجلسان با فروش مخفیانه الاغش سور و ساطی ردیف کردند و پس آن می خواندند خر برفت و خر برفت و مردک روستایی هم ناآگاه از موضوع با ایشان همخوانی می کرد!!!
    • حسن تبریزی DK ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      خدا رحمت کند شهید مطهری رو که در مقابل این بی حجاب ها گفته بود اگر برهنگی فرهنگ یا تمدن باشد پس حیوانات از همه با فرهنگ تر و متمدن تر هستند
  • ناشناس IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    مشرق میدونم نظرمن و انتشار نمی‌دهی اما می‌گویم خطاب به همه اغتشاشگران ورسانه های غربی وهمه ضد انقلاب ها بدانید که به قول امام خمینی (ره) شما مثل ارباب تان آمریکا هیچ غلطی نمی توانید بکنید فقط یک کم کار جمهوری اسلامی رو زیاد میکنیدهمه این حرکت ها از خارج کنترل می‌شود آنها چشم ندارند توانایی های ایران را ببیند عوامل داخل هم اب به آسیاب دشمن می‌ریزندعوامل داخلی بدانند که با این کار پرونده خودشون رو سیاه می‌کنند تا آخر عمر مهر اغتشاشگر بر پیشانیتان خواهد خورد .
  • BE ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 8
    بیشتر بسیجی ها هستند که برای تخریب معترضان از این کارا می کنن
    • US ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 0
      آره همه کارا کار بسیجیهاست خودت هم که این کامنت رو گذاشتب بسیجی هستی
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 0
    بلاتشبیه یاد واقعه عاشورا می افتم، امام حسین حضرت علی اصغر را روی دست بالا برد و درخواست آب کرد، این ها اگر آن زمان هم بودند همان کار شمر رو میگردند، به والله قرآن بهترین یادآور هست که دعوت می کند در زمین بگردیم و عاقبت کار را مشاهده کنیم، این ها زمانش برسد که نمیرسد از داعش هم بدتر هستند
  • hamid IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    چقدر حقیرید
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    جالبه اگر به همین خانم یکنفر در این وضعیت،دست درازی کنه،فریاد میزنه و از بی قانونی و عدم امنیت زن در جامعه شکایت میکنه!.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 1
    آیه قران می گوید شما آنها را دوست دارید ولی آنها با شما دشمنند. و از شما کینه دارند.
  • اردشیر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 2
    سلام وآفرین برشما با این اطلاع رسانی مستدل . خداوندا خواهان این کشورونظام را هدایت فرما.
  • حسن IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 11
    در حقانیت جمهوری اسلامی علیرغم نقاط ضعف و قوتش همین بس که مخالفان آن عده ای زن و مرد عمدتا فاسق و فاجر و اراذل و اوباش دارای بعضا مشکلات روحی روانی که بیشتر به دنبال آزادی های جنسی و هرزگی و مشروب خواری هستند.
  • من IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 6
    قرارنبودپلیس را مقابل مردم قرار دهید ،نیروهایتان را ازخیابانها جمع کنید،اخوندها را به خانه هایشان بفرستیدوپلیس را سراغ اختلاسگران بفدستید.
    • ساوالان IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      3 1
      اونوقت تو میشی لات کوچه خلوت!!! امر دیگه نداری میخوای بگم چند نفر هم بیان با پر طاووس بادت بزنن یه وقت آفتاب اذیتت نکنه تا راحت تر قدرت نمایی کنی؟!
    • US ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      4 1
      امر دیگه ای نبود؟ آفرین حالا دیگه برو سر درس و مشقت
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      7 1
      پلیس مقابل مردم!!! جوک گفتی؟ آخوند هم بفرستند خانه تا شما دنیا پرستان بیشتر زندگی ها را نابود کنید؟ حتی نمیدانی دین خدا آمده هم برای سیاست تا زندگی شخصی و اجتماعی عمو حرف مفت می زنی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    اتفاقا آن که آمد در اجتماع محمد رسول الله باید با یک تلفن جمعش می کردن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    بجای اینکه بچه ها را ببرن کانون اصلاح و تربیت باید تمام قضات فاسد و مدیران فاسد را بزارن زیر دستگاه شوکر برقی بلکم دست از دزدی و شرارت و رشوه و اختلاس و مفت خوری بردارن.
  • نیما IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    مرگ بر اغتشاشاگر
    • خلیل‌شکوری IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      بارپروردگاراقسمت‌می‌دهیم‌بحق‌امیرالمومنین‌‌حضرت‌علی(‌ع)شراجانب‌،اغتشاشگران‌ودشمنان‌‌اسلام‌ناب‌محمدی‌واین‌ملت‌غیورومتعهدوباوفای‌ایران‌رادراسرع‌وقت‌بخودشان‌برگردان.
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    بابا بیاییم دشمن را نادیده نگیریم ولی عقل رو هم ساقط نکنیم خیلی از این انقلابیهای دوآتیشه هم بیشتر از یک نفوذی راه برای دشمن باز می کنند مهسا امینی به دلیل شرایط و استرسی که بهش وترد شد فوت کرد دختر اردبیلی هم در هنگام حضور نیروهای نظامی در مدرسه فوت کرد لااقل نگاه کنیم کجا آسیب دیدیم چشم وعقلمون را نبندیم
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    درمورد ویدیوی دوم من همان روز دو نفر رو به همین صورت در آن اجتماع عظیم دیدم چند نفر قصد تذکر داشتند ولی بقیه مانع شدند واون دونفر وقتی دیدند کسی متعرض نشد با عصبانیت از طریق خیابان قدس محل رو ترک کردند
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 2
    زن، زندگی، آزادی(استفاده از زن) اگه من پسرم و همجنسامو خوب میشناسم، قضیه اینه. هرکی ام الان دوست داره فاز روشنفکری برداره و مثلا اینطوری بهم جواب بده ک کافر همه را ب کیش خود پندارد، بازم حقیقت همینه ک نوشتم :)
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 0
    بسیار عالی به این اقتدار
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    چتونه افتادین بجون هم شعاری که راه انداختین زن زندگی ازادی بیرن جهنم بفکر ستم اختلاص که تو مملکت هست
  • DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    7 0
    ویدیویی دیدم که نانجیبان نقشه میکشیدند که مثل همین خانم بی حجاب به میان مردم مومن و مأموران انتظامی بروند و با کمی فاصله رفقایش عکس و فیلم بگیرند به امید اینکه کتک بخوره و یا بگیرند ببرندش.. البته برای هر عکس و فیلم اغتشاشات شبکه های بن اره و ملکه ، کاخ سیاه ، منافقین و .. پول و یا وعده کار و اقامت مثلا در آمستردام محله معروف میدند ، این فریب خوردگان هم ذوق زده شدند و با هم رقابت فشرده ایی را شروع کرده اند که به هر حقه و طرفندی فیلم و عکس بگیرند بفرستند برا این خفاشان وحشی.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس