کد خبر 1426899
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
رجبی: فتح‌الله‌زاده به خانه خودش برگشت/ هیچ حس برتری در استقلال نمی‌بینم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: علی فتح‌الله‌زاده به خانه خودش برگشته و اتفاق بسیار خوبی برای باشگاه افتاد.

به گزارش مشرق، رضا رجبی در خصوص انتخاب علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: فتح‌الله زاده به خانه خودش برگشته و خیلی خوشحالم. او بیشترین مقام و خوشحالی‌ها را برای هواداران آورده است.

هویت و اقتدار استقلال داشت از بین می‌رفت

وی افزود: در فوتبال حرف و حدیث‌هایی شد و فتح‌الله زاده دور ماند. حالا به خانه خودش برگشته و اتفاق بسیار خوبی برای باشگاه است. او محبوبیت خاصی هم بین هواداران دارد. سالانه میلیاردها هزینه می‌کنیم که مردم شاد باشند. مطمئنم با آمدن او این اتفاق می‌افتد. در چند سال اخیر هویت و اقتدار باشگاه استقلال با حضور مدیر عاملانی که این کاره نبودند و علاقه‌ای هم به این تیم نداشتند، کم کم داشت از بین می‌رفت. از این خوشحال می‌شوم که هویت استقلال حفظ شود و افرادی که استقلالی هستند در بدنه باشگاه قرار بگیرند.

به وزارت ورزش تبریک می‌گویم

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: به وزارت ورزش تبریک ویژه می‌گویم که با اقتدار در این شرایط خیلی سریع این اتفاق را رقم زد و فتح الله زاده به باشگاه خودش برگشت. دیگران حس غریبگی داشتند و هویت استقلالی نداشتند. ان‌شاالله با آمدن او همه مشکلات حل شود. همه باید کمک و حمایت کنند. بخش بزرگی از جامعه، هوادار استقلال هستند و با نتیجه گیری استقلال شاد می‌شوند.‌ باید خیلی مراقب باشیم که باعث نارضایتی هواداران نشویم. الان دولت هم باید کمک کند. پولی که در فوتبال هزینه می‌شود از جیب مردم است پس باید کاری کنیم که فوتبال باعث شادی جوان‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد/ آدمی نیستم که ۲‌سال بدون جام باشم

رجبی با بیان اینکه با حضور فتح‌الله زاده می‌توان امیدوار بود حرکت استقلال در مسیر دفاع از قهرمانی حفظ شود، گفت: جای فتح‌الله زاده روی صندلی مدیریت باشگاه بود و زودتر از این‌ها باید اتفاق می‌افتد. از روز اول گفتم خدا کند آجورلو بتواند شعارهایش مانند حق پخش تلویزیونی و... عمل کند. می‌دانستم انجام نمی‌شود و از این طریق هم لطمه خورد. افرادی که نظامی هستند و وارد فوتبال می‌شوند، در دوراهی معمولا به جایگاه خودشان توجه می‌کنند. یعنی فوتبال برایشان اولویت دوم است. آن‌ها در شغل خودشان بیشتر می‌توانند تاثیر گذار باشند. با حضور در فوتبال حتی لطمه می‌خورند. شما ببینید کاشانی و رویانیان چه شدند. فوتبال مدیران بزرگی دارد که می‌توانند امور را مدیریت کنند.

هیچ حس برتری در استقلال نمی‌بینم

استقلال در موقعیت سازی ضعیف است

وی در خصوص شرایط فنی تیم استقلال، اظهار داشت: اصلا از نظر فنی این تیم استقلال را نمی‌پسندم. به خصوص در بخش موقعیت سازی خیلی ضعیف عمل می‌کند. هیچ هیجان و حس برتری را در تیم نمی‌بینم. البته خیلی از بازی‌ها مثل همین تقابل با ذوب‌آهن را برد ولی فرق بزرگی است بین تیمی که با موقعیت سازی کم برنده می‌شود و تیمی که ده موقعیت می‌سازد اما یک بازی می‌بازد یا یک‌ بازی ۵گل می‌زند.

پیشکسوت استقلال گفت: به نظرم در فوتبال ایران، گل‌گهر فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد. مردم هم از دیدن بازی‌هایش لذت می‌برند. من سرِ بازی استقلال، ۱۵ دقیقه آخر خوابم گرفت! من که عاشق فوتبال هستم و از تماشایش لذت می‌برم. احتیاط فوتبال ما را بیچاره می‌کند. فقط به دنبال این هستیم که نبازیم. باید به دنبال بردن باشیم. اکثر تیم‌های ما خیلی محتاط کار می‌کنند.

رجبی در مورد بازی خانگی استقلال مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: یکی از بازی‌های سخت است. آلومینیوم تیمی است که می‌داند در زمین چه می‌خواهد. هم می‌توانند خوب دفاع کنند هم اینکه برعکس ذوب‌آهن در حمله خوب هستند. البته ذوب‌آهن هم تیم قابل احترامی است. تارتار با این جوان‌ها تیم خوبی درست کرده و تیمش آنطور که می‌گویند بسته نبود. می‌دانند از کار دفاعی چه می‌خواهند. امیدوارم این بازی برای استقلال همراه با برد باشد و با حضور دوباره فتح‌الله زاده اتفاقات خوب بیفتد تا فشار هم روی مجموعه باشگاه کمتر بشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    لفت و لیس.....
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    جیره خواری و پاچه خواری
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    اگه سردار آجرلو نیود عمرا استقلال جام میدید.استقلال زمین تمرین نداشت اما سردار براشون کمپ ساخت.اگه صداوسیما و ...حق مخش تیم رو میدادن و فوتبال ایران مثل اروپا صنعتی میشد آجرلو حتی ورزشگاه اختصاصی بزرگ و امکانات دیگه هم برای استقلال میساخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس