.

پیشکسوت استقلال گفت: با سبک و سیاقی که ساپینتو برای تیم استقلال در نظر گرفته این تیم اگر نبازد، تا آخر فصل لااقل ۱۰ مساوی می‌آورد و ۲۰ امتیاز از دست می‌دهد و هیچ مقامی نمی‌آورد.

به گزارش مشرق، رضا رجبی، بازیکن قدیمی استقلال درباره لغو دیدار این تیم در تبریز اظهار داشت: این وضعیت قطعاً از دو جهت به ضرر استقلال می‌شود؛ هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ فنی. چون استقلالی‌ها باید یک روز بیشتر در تبریز بمانند که این هزینه زیادی برای باشگاه دربردارد.

وی افزود: علاوه بر این، شرایط تمرینی تیم هم خراب می‌شود چون کادر فنی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه طوری برنامه ریزی کردند که استقلال پنجشنبه به میدان برود اما وقتی همه تبریز زیر برف است قطعاً شرایط برای تمرین هم وجود ندارد. البته این شرایط برای تراکتور هم صدق می‌کند اما باز آنها در خانه خودشان هستند و این شرایط را بهتر درک می‌کنند.

کارشناس فوتبال استقلالی اضافه کرد: اما فارغ از این مسائل ما باز هم می‌بینیم که استقلال در ۴۰ متر جلو مشکل دارد. تعویض‌های تیم مشکل دارد، سیستم و شرح وظایف بازیکنان مشخص نیست! یامگا همچنان عقب بازی می‌کند! تایمینگ جابجایی بازیکنان اشتباه است.

فوتبالیست قدیمی کشورمان خاطر نشان کرد: استقلال با این شرایط خیلی شانس بیاورند تا آخر فصل ده مساوی می‌گیرد که این یعنی از دست دادن ۲۰ امتیاز و با این وضعیت باید قید قهرمانی و سب سهمیه آسیایی را بزند.

رجبی با اشاره به بازیهای قبلی استقلال گفت: خدا به استقلال لطف کرد که مهاجمان مس (رفسنجان) توپ‌ها را یکی بعد از دیگری خراب می‌کردند و در دقیقه آخر بازیکن شان ضربه تک به تک را به آسمان زد!

ساپینتو و بیژن طاهری

مربی فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد سرمربی استقلال گفت: این آقا کاری جز برهم زدن تمرکز تیم نمی‌کند! الان هم که چهار کارته و محروم است و بازی تراکتور هم او را نداریم و از این نظر هم به باشگاه ضرر می‌زند.

وی ادامه داد: یک نفر باید به ساپینتو بگوید که استقلال آبگوشت نیست که اینقدر آن را هم بزند! هر تیمی‌برای رسیدن به ثبات نیاز به ترکیب ثابت دارد. روزی که برانکو با پرسپولیس در فینال آسیا بازی داشت من کارشناس تلویزیون بودم. پرسپولیس ۱۲ بازیکن بیشتر نداشت! این تیم در آن فصل با همین تعداد بازیکن یا حداکثر دو بازیکن بیشتر به فینال آسیا رفت. آبگوشت هم اگر قرار باشد جا بیفتد نباید آن را زیاد دستکاری کرد.

رجبی در ارتباط با وضعیت این روزهای استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ما از بخش افت فنی به بخش موضوعات اخلاقی سوئیچ کرده است! افت فنی را می‌توان جمع کرد ولی جمع کردن افت اخلاقی کار راحتی نیست. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به فکر این مسائل باشد وگرنه همین یک ذره فوتبال را هم از دست می‌دهیم. گرچه ماهیچ چیزی به لحاظ تاکتیکی در لیگ برترمان نمی‌بینیم.

رجبی درباره اتفاق عجیب پیدا شدن پیراهنش در کوله یک شهید دوران دفاع مقدس توضیح داد: از باشگاه استقلال به من خبر دادند که پیراهن شماره ۵ من در کوله شهیدی پیدا شده که آن را داخل یک کیسه درون کوله اش داشته و کنار پیکرش بوده! این برای من خیلی ارزشمند بود. اینکه یک جوان استقلالی در اوج دوران جنگ برای دفاع از خاک وطنش قید علاقمندی‌هایش را زده و راهی جبهه‌های نبرد شده است.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: در آن دوران هر جوانی که به جبهه می‌رفت لباسهای محبوبش مثل پیراهن دامادی یا تیم محبوبش را همراه‌ش می‌برد تا وقتی به پشت جبهه برمی‌گردد با آنها یاد خاطرات گذشته را زنده کنند. من همواره برای شهدا ارزش زیادی قائل بودم و با این اتفاقی ارادتم به شهدا بیشتر هم شد.

استقلال آبگوشت نیست که این قدر آن را هم می‌زنید! / پرسپولیس فقط با ۱۲ بازیکن به فینال آسیا رفت/ ساپینتو فقط تمرکز استقلالی ها را به هم می زند

رجبی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد فتح‌الله‌زاده در این مدت گفت: واقعاً جادارد وزارت ورزش، مجلس و هر کسی که می‌تواند به مدیرعامل استقلال کمک کند این کار را انجام بدهد. او خیرخواهانه و دلسوزانه خودش را فدای استقلال کرده و در شرایطی که این همه بدهی روی دست باشگاه بود آمد و تیم را جمع و جور کرد. امیدوارم فتح‌الله‌زاده بتواند دوباره با استقلال در لیگ موفق شود.

منبع: خبرورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    پرسپولیس بدون مهاجم دارد تمام بازی هاش را می برد و این نشان میدهد داشتن هافبک قوی بسیار مهم تر از مهاجم است. اشتباهی که استقلال با خریده اینهمه مهاجم کرده
  • مهشید IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق الاستقلالی
  • دانیال IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    آبگوشت!!!!!!!!!!!!! اش هم نیست .
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    آبگوشت هست یا نیس عرضه نداره نخوداشو از پارتیای شبانه جمع کنه .. بعد همینمستای لایعقل برای ما مبارز سیاسی میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس