۶ ماه است که می خواهند من را مربی استقلال کنند!/ اطرافیان آجرلو من را فریب دادند

بازیکن سابق استقلال می گوید با وعده مربیگری در این تیم او را فریب داده اند.

به گزارش مشرق، تغییر ناگهانی آجورلو باعث شوک جامعه فوتبالی شد، این تغییرات و همچنین وضعیت خوب استقلال در جدول بهانه‌ای شد تا به سراغ مجتبی انصافی بازیکن سابق استقلال برویم تا در خصوص اتفاقات اخیر با او همکلام شویم.

تغییر ناگهانی مدیریت استقلال همه را شوکه کرد، نظر شما در خصوص بازگشت آقای فتح‌الله‌زاده چیست؟

به نظرم اتفاق مثبتی است. نمی‌دانم چرا آقای آجورلو عوض شد اما شخصی که جای ایشان آمد فرد مثبتی است و این تغییر نیز مثبت بوده است. امیدوارم آقایانی که با آقای آجورلو از پاس آمدند و در استقلال پست گرفتند نیز بروند.

دو پهلو حرف می‌زنید. منظورتان کیست؟

منظورم کاملاً واضح است. آقای آجورلو به تعدادی از پاسی‌ها در استقلال پست داد، امیدوارم آنهایی که با ایشان آمدند و فکر کردند سالیان سال در استقلال می‌مانند، از استقلال بروند.

بیشتر بخوانید:

وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد/ آدمی نیستم که ۲‌سال بدون جام باشم

بهتر نیست اسم بیاورید. منظورتان کیست؟

من ۱۲۷ میلیون از استقلال طلب داشتم. حکم رسمی هم از کمیته انضباطی داشتم که این مبلغ را بگیرم اما آقایان من را فریب دادند و با دادن وعده و وعید خواستند که پولم را ببخشم تا در تیم‌های پایه استقلال پست بگیرم و مربی شوم.

منظورتان آقای آجورلو است. ایشان وعده داد؟

خیر شاید ایشان اصلاً خبر نداشته است. منظورم آرش برهانی است. یک روز دست من را گرفت و پیش آقای آجورلو برد و گفت انصافی قرار است به خاطر هوادار طلبش را ببخشد اما به من وعده داده بود که به محض بخشیدن پولم، تیم نوجوانان استقلال را به من بدهد اما وقتی پولم را بخشیدم آرش به صورت خودجوش دیگر جواب تلفنش را نداد. الان شش ماه است که رفته تیم به من بدهد. بهتر نبود که به جای فریب من می‌گفت همینطوری پولت را ببخش. به هر حال آن مقدار پول برای من و خانواده‌ام بود. البته خیلی خبرها در تیم‌های پایه استقلال است که نمی‌شود گفت.

به عنوان پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد این تیم تا هفته نهم صحبت می‌کنید؟

استقلال برحسب یکسری اتفاقات نتیجه می‌گیرد و خیلی برنامه خاصی در بازی ندارد. اگر قصد دارند قهرمان شوند باید این شیوه بازی خود را تغییر دهند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس