فتح‌الله‌زاده چه اهدافی را در استقلال دنبال می‌کند؟

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که مهمترین این اهداف، حفظ آرامش در تیم فوتبال این باشگاه است.

به گزارش مشرق، با برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده جانشین وی شد؛ عزل و نصبی که گفته می‌شود بر اساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه بوده است. فتح‌الله‌زاده که پیش از این در سه مقطع مدیرعامل باشگاه استقلال بوده این بار و در چهارمین دوره حضورش در این باشگاه با چالش‌های زیادی روبروست.

یکی از مهمترین اولویت‌ها و چالش‌های مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، سروسامان دادن به کمپ مرحوم حجازی است. فتح‌الله‌زاده تلاش می‌کند هر چه سریع‌تر این کمپ تجهیز شود تا تمرینات آبی‌پوشان به آنجا انتقال داده شود. همچنین ساخت هتل در کمپ مرحوم حجازی در برنامه‌های فتح‌الله‌زاده قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شد که فتح‌الله‌زاده تغییرات زیادی در چارت باشگاه استقلال ایجاد کند؛ اما به نظر می‌رسد قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد و ابقای معاون حقوقی و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال مصداق همین موضوع است. هر چند احتمال این که فتح‌الله‌زاده در برخی سمت ها تغییراتی انجام دهد وجود دارد؛ اما این تغییرات گسترده نخواهد بود.

استقلال با مشکلات مالی عدیده‌ای روبروست و بدهی سنگین به سازمان لیگ یکی از این بدهی‌هاست. فتح‌الله‌زاده به دنبال این است که در وهله اول بتواند با سازمان لیگ به تعامل برسد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد مدیرعامل استقلال می‌تواند با خیالی آسوده‌تر به سایر امور باشگاه بپردازد.

در حال حاضر استقلالی‌ها در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند و همچون تیم صدرنشین که پرسپولیس است ۱۸ امتیاز اندوخته دارد. با توجه به این شرایط توقع می‌رود فتح‌الله‌زاده شرایطی را فراهم کند تا تغییرات مدیریتی کمترین حواشی را به دنبال داشته باشد.

گفته می‌شود این موضوع یکی از اولویت‌های مدیرعامل استقلال است و وی به دنبال این است که آرامش در تیم فوتبال این باشگاه حکم‌فرما باشد. جلسه‌ وی با ساپینتو و اعلام حمایت از این مربی پرتغالی در همین راستا بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس