دستگیری ۲ تن از عوامل ضد انقلاب پیش از اقدام خرابکارانه در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب گفت: دو تن از عوامل ضد انقلاب با رصد و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، وحید محمدی سه شنبه شب افزود: عصر امروز دو نفر از عوامل ضد انقلاب مرتبط با معاندین خارج از کشور که قصد نا امنی و اقدام علیه امنیت ملی با هدایت ضدانقلاب خارج از کشور را داشتند با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان گیلانغرب دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در گیلانغرب طی یک‌ماه گذشته با کار اطلاعاتی دو نفر از عوامل ضد انقلاب را که در فضای مجازی و همچنین به صورت علنی در بحث شعار نویسی علیه نظم و امنیت نظام و به عنوان لیدر به منظور اقدامات خرابکارانه و آشوب‌گرانه فعالیت داشتند با تلاش شبانه روزی شناسایی و رصد می کردند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب با قدردانی از تمامی عوامل برقراری امنیت به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) ادامه داد : خوشبختانه امنیت در شهرستان حاکم است و هوشیاری و بصیرت مردم گیلانغرب در حوادث اخیر و محکوم نمودن هرگونه آشوب و ناامنی و اغتشاش  قابل قدردانی است و با همراهی مردم و تلاش همه ی عوامل برقراری امنیت، تمامی نقشه های معاندان ناکام مانده است.

محمدی اضافه کرد: امنیت نظام جمهوری اسلامی و مردم خط قرمز ما است و  با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و ناامنی را دارند برخورد می شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 0
    درود بر نیروهای نظامی و امنیتی که آرامش مردم رو تأمین میکنند . خدای نکرده این نیروها ضعیف بشن مملکت میشه مثل سوریه و لیبی . نقشه دشمن همینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس