بازداشت عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به مسجدی در لواسانات

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و اعلام کرد که از مخفیگاه متهمان ۱۹ عدد کوکتل مولوتف کشف شده است.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت عصر یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات  اقدام به پرتاب سه عدد کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند. در پی این حادثه تیمی متشکل از افسران زبده پلیس رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند و با اقدامات فنی پلیسی و  کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه کرده بودند، شناسایی شدند.

در این اطلاعیه آمده: محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۱۱ نفر  شامل چهار نفر از اتباع کشور همسایه و هفت نفر ایرانی که از اعضای این باند بودند در مخفیگاهشان دستگیر و ۱۹عدد کوکتل مولوتف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد  ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آنها کشف شد این افراد با تشکیل باند و تحت تاثیر  و حمایت شبکه های معاند اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن عمومی کرده بودند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در اجرای اقدامات بعدی خود ناکام ماندند.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ پلیس در راستای انجام وظایف خود با مخلان نظم و امنیت شهروندان به طور جد برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • FR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    10 0
    این ۱۱ نفر را در یک اتاق ۲ در ۲ زندانی کنند و کمی استخوان جلو شون بیندازن تا بخورن و بعد هم حکم اعدام برایشان صادر کنند.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    10 0
    چند صدتا نخاله از جمعیت چند ده میلیونی کم بشه اتفاق خاصی نمیفته
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    6 0
    اقا محل ماهم هر شب با موتور میان فحاشی و تخریب هرچی به پلیس زنگ میزنیم مگه میاد!
  • حقگو IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    10 0
    این افراد بیگانه را فوری اعدام کنند
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    7 0
    چه فایده این همه زحمت برای دستگیریشان کشیده میشود و دو روز بعد با رافت اسلامی آزاد میشن و دفعه بعدی بدتر میکنن.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      تو هم همچنان در حال وراجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس