شیوه استخراج از داستان‌های قرآنی برای کودکان در کتابخانه دکتر شهیدی

سلسله نشست‌ ادبی "مداد خیال" میزبان دو نویسنده مطرح کشور، اسماعیل منصوری لاریجانی و کلر ژوبرت در کتابخانه دکتر شهیدی شده است.

به گزارش مشرق، سلسله نشست‌های هفتگی "مداد خیال" به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 با هدف پرورش خلاقیت در داستان‌نویسی برای کودک و نوجوان، نقد آثار و شکوفایی استعدادهای نهفته و همچنین افزایش مهارت‌های نوشتن با حضور نویسندگان کودک و نوجوان در کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

جدیدترین جلسه از این ویژه برنامه با حضور دو نویسنده صاحب نام کشور، اسماعیل منصوری لاریجانی و کلر ژوبرت برگزار می‌شود.در این جلسه به موضوع نوع استخراج معارف و داستان از قرآن و احادیث برای کودکان پرداخته می‌شود.

اسماعیل منصوری لاریجانی استاد فلسفه و عرفان اسلامی و نویسنده است که در زمینه عرفان اسلامی، معارف دینی و دفاع مقدس فعالیت دارد.

از جمله آثار و تالیفات او می‌توان به «در محضر حافظ»، «درمان روان با اسماءالله»، «عقل و عشق در حریم عاشورا» و ... اشاره کرد.

کلر ژوبرت نیز فوق لیسانس ادبیات کودکان است. او مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد و در کتاب‌هایش دنیا را به خوبی برای این گروه سنی ترسیم و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می‌کند.

نشست "مدادخیال" 28 مهرماه ساعت 10 در کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، خیابان 46 متری غربی، خیابان بختیاری، خیابان جویبار، میدان 58 کوچه یکم شرقی برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس