1

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی درخصوص ادعای مطرح‌شده درباره مرگ دختر دانش‌آموز در اردبیل دارد، هرچه سریع‌تر آن را به مراجع ذی‌ربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال آذربایجان شرقی، تحریم؛ میوه باغ‌های اروپا و سوت پایان مذاکرات برجام در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود رزمایش نیروی زمینی سپاه در شمال آذربایجان شرقی را عکس یک کرده و با عنوان «نمایش اقتدار ایران درکناره‌های ارس» نوشته است: از زمان آغاز جنگ قره‌باغ میان ارمنستان و آذربایجان این سومین رزمایشی است که ایران در این منطقه برگزار می‌کند تا تعادل در این منطقه برقرار شود.

اعتماد در ادامه نوشته است:

 روز گذشته و در دومین روز همایش بازخوردها به برگزاری این همایش ابعاد و زوایای وسیعی پیدا کرد؛ در شرایطی که هنوز واکنش رسمی از سوی مقامان ترکیه‌ای، آذربایجانی و روسی منتشر نشده، سیدعباس موسوی سفیر کشورمان در باکو درخصوص رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در توییتی نوشت: پیام روشن رزمایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای کشورهای همسایه صلح، دوستی و تحکیم امنیت پایدار و برای دشمنان اعلام آمادگی برای دفاع از مرزهای کشور و پاسخ قاطعانه به هرگونه تهدید و مداخلات کشورها و رژیم‌های فرامنطقه‌ای است.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

 روزنامه «صبح نو» نیز با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار ایران در رودخانه مرزی ارس برگزار شد نوشته است:

سپاه در این رزمایش برای نخستین بار عبور از رودخانه مرزی ارس را تمرین می‌کند. این رزمایش بزرگ‌ترین مانور نظامی جمهوری اسلامی از زمان جنگ قره‌باغ بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان است. رزمایشی که شعارش «ایران مقتدر» است. اهمیت این رزمایش از این جهت است که منطقه قفقاز روزهای ناآرامی را می‌گذراند و ایران نیز بارها در هشداری به همسایگان شمالی خود اعلام کرده است که هیچگونه تغییر مرزی جغرافیایی را نمی‌پذیرد.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

کشف حقیقت در اردبیل

روزنامه هم میهن با تیتر «کشف حقیقت را به رسانه‌ها بسپارید» ادعای علی دایی درباره حوادث اردبیل و واکنش دستگاه قضایی به آن را مورد توجه قرار داده و نوشته است:

گرچه این مواجهه با رعایت جایگاه علی دایی صورت گرفته است؛ اما پرسشی جدی‌تر و مهم‌تر را پیش روی می‌نهد و آن اینک کشف حقیقت آیا کار دستگاه قضایی و اسطوره ورزشی است؟ پس نهادهای مدنی و رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران آزادی و امنیت فعالیت اخبری و تهیه گزارش‌های دقیق تحقیقی و تحلیلی را داشته باشند، چه در ماجرای دختران و پسرانی که شبکه‌های ماهواره‌ای و توییت پراکنان بی‌نام و نشان هر روز نام آنها را به عنوان کشته‌شدگان بیان می‌کنند و زمینه اعتراض و خشم از بخشی از جامعه یا مناطق و استان‌های کشور را فراهم می‌سازد، چه در آتش‌سوزی زندان اوین که روزنامه‌نگاران مستقل نه تنها امکان تهیه خبر و گزارش از ماجرا را پیدا نکردند که برخی از آنان به خاطر فعالیت رسانه‌ای قبلی خود، آن شب بر خطر را در سلول‌ها می‌گذرانند.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

روزنامه کیهان اما پاسخ مستدلی برای ادعای علی دایی داشته و می‌نویسد:

علی دایی، چند روز قبل همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضدانقلاب، خبر دروغ کشته‌شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد. رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران لباس‌شخصی به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کردند و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پس از این ادعا بود که اسامی متفاوتی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان کشته‌شدگان این حمله مطرح شد، آیتک رضایی دختری بود که طبق این ادعا توسط ماموران امنیتی کشته شده است، اما خیلی زود مشخص شد که آیتک رضایی چند ماه قبل خودکشی کرده بوده و حالا به ناچار موج رسانه‌ای باید بر روی نام دیگری قرار می‌گرفت، این بار نام اسرا پناهی مطرح شد!

کیهان در ادامه می‌نویسد:

خیلی زود متن‌های احساسی برای اسرا و تصاویری از او شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد و ماجرا تا جایی پیش رفت که در فراخوان‌هایی از مردم اردبیل خواسته شد که برای خون‌خواهی از اسرا به خیابان‌ها بیایند. در این سوی ماجرا اما مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان‌باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است. انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی درخصوص ادعای مطرح‌شده درباره مرگ دختر دانش‌آموز در اردبیل دارد، هرچه سریع‌تر آن را به مراجع ذی‌ربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

مرگ، خیانت را پاک نمی‌کند!

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژ خود نوشته است:

دو روز پیش، رسانه‌های فارسی زبان غربی خبر از مرگ رضا حقیقت‌نژاد یکی از همکاران فارسی زبان خود دادند. دلیل مرگ او بیماری و مشخصاً سرطان اعلام شد. برخی فعالان مجازی در این موضوع، یعنی دلیل مرگ او تشکیک کرده‌اند، زیرا معتقدند هیچ شواهدی مبنی بر بستری بودن او در بیمارستان یا سرطان او وجود نداشته و او در توئیتر فعالیت عادی‌اش را داشته است.

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب و کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلبان نیز خبر مرگ او را با عنوان مرگ یک روزنامه‌نگار بازتاب دادند. رسانه‌های برانداز نیز در سوگ همکار خود نشستند و سعی کردند با تحسین‌های شدید، او را روزنامه‌نگاری خاص نشان دهند. همین امر باعث می‌شود نگاهی به برخی مواضع این فرد بیندازیم تا بدانیم برخی اصلاح‌طلبان در سوگواری مرگ چنین کسی با معاندین اینترنشنال و بی‌بی‌سی و من و تو و صدای امریکا همراه شده‌اند. وگرنه خود متوفی ارزش خبری ندارد.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

جوان در ادامه نوشته است:

رضا حقیقت‌نژاد که در اوایل دهه ۹۰ از ایران خارج شد، با ادبیاتی مبتذل و البته آرزومندانه، در مورد فردای پس از آیت‌الله خامنه‌ای در ایران طنز می‌نوشت. روزهایی که میلیون‌ها نفر داغدار شهادت قاسم سلیمانی بودند، او با ادبیاتی سخیف، پیکر تکه تکه شده سردار را موضوع نوشتن توئیت هجو می‌کرد و زمانی که مردم ایران ایام عزای اباعبدالله را گرامی می‌داشتند، او همین اعتقاد حسینی را به سخره می‌گرفت. وقتی رئیس‌جمهور ایران عکس سردار را در سازمان ملل بالا برد، او عمق کینه‌اش را با تشویق به آتش زدن عکس سردار نشان داد. این تمسخرها و منش وقیحانه فقط بخشی از شخصیت او بود؛ اما بخش اصلی ماجرا مزدوری بود. او از تحریم ایران دفاع می‌کرد و حتی چند روز قبل از مرگش، برای آخرین بار به تحسین کسی پرداخت که به طور جدی برای تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران تلاش می‌کند. او حقوق می‌گرفت تا ابزار دولت‌های غربی برای اعمال فشار علیه ایران باشد، ماجرا فقط مخالفت با نظام نبود.

اروپا باغ وحش است

روزنامه وطن امروز ادامه اعتراض مردم و مقامات کشورها نسبت به اظهارات نژادپرستانه بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی را پوشش داده و در گزارشی که تیتر یک شده با عنوان «اروپا باغ‌وحش است» نوشته است:

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی اخیراً طی سخنرانی خود در بلژیک گفت: اروپا یک باغ است اما اکثر سایر نقاط جهان یک جنگل و جنگل می‌تواند به باغ حمله کند شاید بشود با این گفته بورل که قاره سبز را به یک باغ توصیف می‌کند کنار آمد اما چیزی که دقیقاً مسؤول ارشد دیپلماسی اروپا نمی‌گوید این است که این باغ به چه بهایی به دست آمده است.

سرنوشت عبرت آموز از خیانت یک ضد انقلاب در برلین/ گل‌هایی که آقای گل فوتبال در اردبیل پرپر کرد!

وطن امروز در ادامه نوشته است:

بعید است مرور آن برای بورل سخت باشد. تاریخ می‌گوید بنای این باغ سبز روی خون میلیون‌ها انسان استوار شده است. در حقیقت اروپایی‌ها زمانی به این درک رسیدند که باید متمدنانه‌تر باشند و در کنار هم باغی درست کنند که از کشتن یکدیگر خسته شدند. سه جنگ بزرگ در این قاره و به سردمداری قدرت‌های اروپایی، رکورد «ترین‌ها» را در تاریخ بشریت جابه‌جا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    14 43
    مرد فقط علی دایی بی ش....
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      18 8
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • آجورلو IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      22 6
      اگر مرد بود، در خدمت صهیونیسم، ابو اره و شیطان بزرگ قرار نمی‌گرفت. کسی که در صف ظالمان قرا می‌گیرد و از ظالمان خون‌خوار در برابر مظلومین دفاع می‌کند، نمی‌تواند مرد باشد. کسی که در برابر عدالت قرار گیرد، مرد نیست، هر چند 12 تا گل به مالدیو زده باشد.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      30 5
      مردی که زن قانونی و مادر دختر خودش را رسما انکار کند و برای دختر مردم، شیون می کند مرزهای پدر بودن را هم جابجا کرده
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      19 3
      داییش مردباشه اگه غیرت داره وشرف بلندبشه بره اردبیل خودش شخصایسری بزنه خونه طرف ببینه جریان درسته یادروغ بهش گفتن..
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      16 4
      علی دایی مردباشه اگه غیرت داره وشرف بلندبشه بره اردبیل خودش شخصایسری بزنه خونه طرف ببینه جریان درسته یادروغ بهش گفتن..
    • سید فروزان CH ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      4 3
      بله خیلی مرد است داییش ،بخصوص وقتی البسه بنجل و ته انباری را وارد میکرد و بنام اصل و مد روز در فروشگاه خود به مردم میانداخت .همینطور شد ثروتمند و حالا هم هار شده شروع به جفتک اندازی, کروات هم که میزند خیلی روشنفکر شده بخصوص با چاپ گل سر قمی کلا فاحشه در توییترش علی دایی ، قمی کلا. پیوندتان مبارک
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      5 2
      مگه دنبال حقیقت نیستی ؟ راحت که پیام فتنه انگیزانه میدی کسی هم کارت نداره ی زحمتی بکش برو شهرت از نزدیک حقبقت رو ببین بعد نظر بده ما هم حمایتت می کنیم اگه هزینه سفر نداری شماره کارت بده پول بفرستیم اگه شهامت پذیرش حقیقت را نداری سرجات بشین مفت نظر نده و گردن کلفتی نکن و حد خودتو بدون
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    26 7
    رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران لباس‌شخصی به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کردند و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.آیتک رضایی دختری بود که طبق این ادعا توسط ماموران امنیتی کشته شده است، اما خیلی زود مشخص شد که آیتک رضایی چند ماه قبل خودکشی کرده بوده و حالا به ناچار موج رسانه‌ای باید بر روی نام دیگری قرار می‌گرفت، این بار نام اسرا پناهی مطرح شد!///واقعا متاسفم برا یه عده که عقلشون رو کلهم اجمعین سپردن دست رسانه حکومتی عربستان اینترنشنال
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    14 12
    علی دایی شیره . از غرور بیجا میمیره
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    21 4
    رضا حقیقت‌نژاد که در اوایل دهه ۹۰ از ایران خارج شد، با ادبیاتی مبتذل و البته آرزومندانه، در مورد فردای پس از آیت‌الله خامنه‌ای در ایران طنز می‌نوشت. روزهایی که میلیون‌ها نفر داغدار شهادت قاسم سلیمانی بودند، او با ادبیاتی سخیف، پیکر تکه تکه شده سردار را موضوع نوشتن توئیت هجو می‌کرد و زمانی که مردم ایران ایام عزای اباعبدالله را گرامی می‌داشتند، او همین اعتقاد حسینی را به سخره می‌گرفت. وقتی رئیس‌جمهور ایران عکس سردار را در سازمان ملل بالا برد، او عمق کینه‌اش را با تشویق به آتش زدن عکس سردار نشان داد./// رسانه های افساد طلب که از این آدم حمایت کردن، واقعا از کجا تغذیه میشن
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    22 2
    برخی روزینامه های زنجیره ای هم مدیر مسئولشون از موساد دستور می گیرن.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      12 3
      این یارو دایی شخص نیست، عمله ی معصومه علینژاد قمی کلاست.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      7 0
      از عربستان چطور؟
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      9 0
      دیگه بن اره شد رفیق
  • Mohamad IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    14 5
    تا حالا کدوم شخصی شکایتش به جایی رسیده این دومیش باش؟
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    22 5
    جناب قوه قضائیه علی دایی ... کی هست وقتی شواهد همگی دارند می‌گویند دارد دروغ می گوید؟ کلاهت را بالاتر بگذار
  • mojtaba SE ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    5 11
    من شخصا حس بهم ریختن دایی یا مدیری رو درک میکنم ،چون خودم هم بهم ریختم
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      10 1
      اره دلارهای سعودی حس و حالش همینطوریه
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      7 2
      اره دلارهای سعودی حس و حالش همینطوریه
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      11 1
      ولی ما درکش نمی کنیم، داییش که زن قانونی و مادر دختر خودش را رسما انکار کرد چطور الان یهووو بهم ریخته؟
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    11 3
    سقط شد رفت به درک اسفل. همانجایی که هند جگرخوار هست.
  • رضا IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    22 6
    امكان نداره على دائى از زادگاهش بى خبر باشه و يا خداى ناكرده دروغ بگه ، دروغ در ذات او نيست. بلکه خودش ذات دروغه
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    16 3
    توییت هاشو من چندتا خوندم،گویا این انسان نما خیلی به ادرار و مخصوصا بوی آن ارادت خاصی داشته.گویا سرطان .... گرفته.احتمالا در جهنم هم .... مذاب میریزند تو حلقش.
  • عماد FR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    20 1
    هر کس که مستقیما و یا ضمنی و سربسته و تلویحا اقدام به گفتن دروغی کند و به ویژه با تکیه بر موقعیت اجتماعی خود آن خبر را در سطح گسترده و برای همگان علنا در معرض عموم قرار دهد... هر شخصیت و موقعیتی هم که داشته باشد وظیفه دارد که مستندات دال بر صحت ادعای خود را ارائه دهد تا به جرم ایجاد تشویش و یا تحریک اذهان به ایجاد ناامنی در جامعه به دادگاه خوانده نشود و این امر در تمام کشورها اجرا می شود... کمترین مجازات قانونی این افراد در صورت عدم اثبات صحت حرف خود این می باشد که در همان جایی که به نشر دروغی پرداخته اند حرف خود را رسما تکذیب نمایند... نه اینکه هر چه به ذهن هر کسی رسید و دلش خواست بگوید، بگوید و تازه دو قورت و نیمش هم باقی ماند...
  • US ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    14 5
    به فکر علاج اختلاس های اختاپوس وار باشید. ملت از این بی عدالتی خشمگین هستند
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      9 2
      اختلاس در ایران اختاپوس وار نیست. اگر هم اختلاسی و یا جرائم مالی هست هم به هیچ عنوان از اروپا (بهشت پولشویی به اذعان خود اروپایی ها) و یا آمریکا (به اذعان گزارش های مراجع رسمی و دادگاهها و زندانیان جرائم مالی) بیشتر نیست. به علاوه از این جرائم مالی بیش از 95 درصد متعلق به جناح اصلاحات و کارگزاران می باشد و پنج درصد بقیه مربوط به دیگر احزاب و یا مردم عادی.
  • DE ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    14 3
    اغتشاشات شکست خورد واکنون اغتشاش به خود اغتشاشیون بازگشته و اغتشاشیون دارن به هم اغتشاش میکنند و خیانتهای خودشون را افشا میکنند.الان اهناز مفشار وطنفروش کیلویی چند علی دایی کیلویی چند لولو کریمی توپ لگد کن بیسواد کیلویی چند کیا بیا کیلویی چند. تا چند ماه دیگر درگیری و زدو خورد شدید بین اغتشاشیون و اراذل اوباش آذوفیشون درداخل و خارج شروع میشه کلی پول گرفتند از مافیای فوتبال و مافیای قاچاق و فساد و رانت که بعد از کودتای مخملی و جورج سوسیسی و آوردن ممد خالی بند گفتگوی بی تمدنها عین اوکراین برای غارت ملت و تکه تکه کردن کشور آماده شوند.لابد مثل اون بوکسور لاتچری کلینچکو سه نیملیتری که به دلقک کمک کرد در کودتای نارنجیِ اوکراین وبعد شد شهرتار کیف در اوکراین، اون لولو کریمی توپ لگد کن میخواسته شهرتار تهران بشه و علی دایی هم رییس اقلیم اردبیل.
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    9 2
    باید رودربایستی رو کنار گذاشت
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    8 2
    اروپا باغ وحش نبود کودتا نمی‌کرد در گوادالوپ شما وحوش خونآشام داعشی را بیاورد جای پادشاهی. حالا چی شد نفت و گاز هم نداره ، حقشه ، تقاص خیانتهاش را میپردازین همگی
  • ابوالفضل IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 6
    انقدی بهت بگم‌که همه ایران اقای گل هستند
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      2 2
      حتمن همه هم دکتر متخصص حراع مغز و یا مهندس سد سازی هستند 😂😂
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    رئیس انجمن شرکت‌های دفاعی اوکراین اذعان کرد پهپادهای بیرقدار ترکیه به دلیل آسیب‌پذیری شدید در برابر سامانه‌های دفاع هوایی هیچ کارایی رزمی ندارند.
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    11 3
    چرا اردوغان هولوکاست آذربایجان و آذری کشی گسترده سربازان ترکیه در تبریز و اردبیل را محکوم نمی کند؟ و معذرت خواهی نمیکند؟
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      3 8
      مگه جنایات پهلوی وقاجاردرکشتاردرگرجستان ونادرشاه درهند وهیتلردرالمان مقصرش دولت فعلب این کشورهاست اون یه سبک حکومت بود که رفته
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 0
      اخه اردوغانه که چسبیده به شاهان ان زمان و رویای امپراطوری عقمانی دارد
    • GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      3 5
      با این مزخرفات نمی تونید بین تورکها اختلاف ایجاد کنید
    • GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      9 0
      الان مسئله کلیت ایران اسلامی است و ما ایرانی ها ترک و لر و فارس و کرد و عرب و بلوچ در کنار هم بر علیه دشمن متحدیم. هر کس که باشد
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    15 6
    مردم ارمنستان خدا پرست هستند ولی دولت باکو دارد پرستش یکی از شیاطین باستانی یعنی گرگ بالدار را ترویج میکند.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 4
    خوشبختانه به کوری چشم دشمنان اشوبها شکست خورد و من هم‌به کوری چشم خانواده ام فهمیدم تا صد سال دیگه خانه دار نخواهم شد ....
    • محمدایوب IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      5 2
      7/48 اینقدر ناامید نباش بالاخره یک خانه بهت میدن که توش آرام بخوابی دیرو زود داره سوخت وسوز نداره
    • DE ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      8 0
      قربونت توکل بخدا کن انشالله دولت تمام نیرو وسرمایه خودش را در اخراج غربگداها و رفرمیست ها میست ها و اطلاحطمعکاران و اشرافیون و اشرفیون پیرپاتال و فسیل شده و موروثی از ادارات دولتی در سراسر کشور نموده و استخدام نیروهای جوان و معتقد به تمامیت عرضی ایران و استقلال و آزادی و پرچم سه رنگ پر افتخار ایران که جاویدان در اهتزاز است , ساخت مسکن دولتی و واگذاری 40 ساله سهم بندی شده که فشار اقتصادی به مستاجر و درحقیقت صاحبخانه تدریجی نیاورد را در دستور فوری قرار میدهد.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    10 1
    سربازان عثمانی خسته از سریریدن ۶هزار آذری در آناتولی بالاخره به تبریز رسیدند و آن هولوکاست تلخ و آذری کشی بزرگ انفاق افتاد
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      7 1
      بیشتر از 6 هزار نفر بودند و فقط آذری هم نبودند بلکه فارس و ارمنی هم بودند ولی تعداد آذری ها 90 درصد آن جمعیت مظلوم بود. مذهب ترکیه و عثمانی همان مذهب طالبان بوده و هست
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    5 1
    کاملا واضحه که داییش امنیت آذریهای عزیز را با الهام علیف و اردوغان معامله کرده! داییش چقدر پول گرفتی تا هموطنان آذری خودت رو در گیر جنگ با سرویسهای خارجی کنی ! داییش و کریمی! شما جادوگر نه،غول پلاستیکی هستید و سرنوشتتان محتوم!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 2
    کیهان خار چشم دشمنان انقلاب
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    5 1
    کیهان عزیز و یار و یاور مردم و انقلاب
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    علی دایی فقط یک حبابه.متاسفانه اینقدر به این افراد بها داده شده که الان ....
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 9
    سلطان علی دایی
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      2 0
      سلطان.. عاشق سطل زباله هستن اغتشاشگران
  • محمدایوب IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 0
    روزی جناب اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه بودفرمودند دوران آنکه کسی حرفی بزند وبرود گذشته باید پاسخ آنرا بدهد روزی هم رهبر عزیزمان فرمودند دوران بزن دررو گذشته بزنی میخوری ودر موشک باران پایگاه عین الاسدامریکا عمل حرف رهبری را نشان دادند حال جناب اژه ای اگر پیرو رهبری هستید لطفاً به حرفتان عمل کنید علی دایی وهرکه باشد مانند کشورهای کعبه امالشان اروپا عمل کنید علی دایی نه پزشکیان نه کرباسچی بزرگ مفسد اقتصادی یا حتی سید حسن مصطفوی حرف زدند باید بیایند مدرک ارائه کنند بنزین براتش فتنه ریختند
  • علی کریمی ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    5 0
    داییش آنقدر انسان شریفی است که دختر و زن اولش را انکار کرد
  • ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    13 0
    امثال داییش و علی کریمی بنده پول بنده شکم هستند
  • ایرانی ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    5 0
    در بی منطقی و توهم داییش و حامیانش همین بس که بزرگشان که داییش است فوت دختر اردبیلی بدلیل مشکل قلبی را قتل توسط پلیس می داند در حالیکه کل خانواده مرحوم پیام برای داییش فرستاده اند که دخترمان بدلیل بیماری در بیمارستان فوت کرد یا فوت آن جوان در ارومیه بدلیل بیماری هاری ناشی از گاز گرفتگی را آقای داییش و علی کریمی به عنوان قتل توسط پلیس مدیحه سرایی می کنند تا گرین کارت هایشان مهر تایید بخورد یا مهسا امینی که بالاخره پدرمادرش بعد از رو شدن مدارک سرطان تایید کردند ضربه ای در کار نبوده و فوتش ناشی از سرطان و عوارض سرطان مغزی و عوارض مصرف طولانی مدت دارویی بوده
    • یک ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      2 1
      اونوقت سرطان مغزی! همون لحظه ای که دختر در حال آموزش و ارشاد شدن بوده، اثر گذاشته؟!!!!!!
  • ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    10 0
    جریانات اخیر نشان داد جنگ تمام عیاری مجازی جنگ دروغ جنگ سرمایه داری علیه فقرا جنگ بی بند ووبارها علیه عفت و پاکی و اکثرا در مجاری فضای مجازی در جریان است و متاسفانه حاکمیت هم بشدت مقصر است چرا بجای اختصاص مباحث روشنگری ، امکانات صدا سیما را در اختیار مطالب سخیف امثال مهران مدیری و سلبریتی ها قرار می دهد یک قلم ۳۵ ملیارد به وی می دهد تا امروز با پشتیبانی مادی معنوی حاکمیت بزرگ شود در بر حاکمیت بایستد و همچنین امثال داییش و علی کریمی که شغال های وطنی هستند و با پول بیت المال فربه شدند که لگد بر پیکر کشور بزنند
  • ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    8 0
    ژن، ژندگی، بی بندوباری : شعار داییش و علی کریمی ، شکم هایشان پر ، کاخ هایشان ترلیاردی فقط مانده که حرمسرا تشکیل بدهند آزادانه در کشور فسق و فجور کنند
  • ژن ژندگی بی بند و باری ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    ژن، ژندگی، بی بندوباری : شعار داییش و علی کریمی ، شکم هایشان پر ، کاخ هایشان ترلیاردی
  • مهدی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    اینکه امروز می بینیم اشخاصی مانند علی دایی علی کریمی مهران مدیری و از همه اینها کثیف تر پرویز پرستویی و دیگران به راحتی و بصورت هماهنگ هر نوع دروغ و شایعه را در فضای مجازی با هدف تاثیرگذاری بر ذهن مردم و تخریب جامعه منتشر می کنند نتیجه کسالت بار بودن قوه ی قضائیه است. کجای دنیا اینطور است؟ خارج از ایران کسی افکار عمومی را متشنج و ملتهب کند......
  • محمد از اصفهان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 0
    بابا تعارف نداره خود حقیقت نژاد در توئیتی اعتراف کرده به اینکه بخاطر ..... ایدز گرفته....
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 10
    شما و همفکراتون با هم جمع بشین اندازه علی دایی ارزشمند نیستید
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 1
    THE END
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 13
    علی دایی یک شخصیت ملی و بینالمللیه
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 1
    تنها مستندی که وجود دارد ان است که فوتبال هروعین بی خطری است که سیاستمداران بهاو علاقه داشته سر مردم را به ان گرم میکنند تا فکر جای دیگر رانکنند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    4 0
    دهها مورد خیانت درپرونده این توب باز ها هست که من هیچ انتظار غلط کردم از اونا ندارم چون تف سر بالایی خواهد بود که برمیگرده توصورت خودمون
  • ایرانی ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 0
    ژن، ژندگی، بی بندوباری : شعار داییش و کریمی ، شکم هایشان پر ، کاخ هایشان ترلیاردی فقط مانده که حرمسرا تشکیل بدهند آزادانه در کشور فسق و فجور کنند
  • ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    1- آیا فوت خانم مهسا امینی بهانه نبود؟ بعد از نظریه کارشناسی پزشکی قانونی چرا مواضع خود را جبران نکردند و نکردید؟ 2- بعد از آنکه آشکارا فهمیدید بیگانگان و دشمنان خاجی بدنبال ناامنی و تخریب و اغتشاش و تجزیه ایران و براندازی هستند و در شبکه های 24 ساعته علیه ایران هزاران دروغ پخش کردند و می کنند و آموزش تخریب و خرابکاری می دهند و دیدید و فهمیدید این حقایق را، چرا اعلام موضع نکرده و از دشمن بیزاری نجسته و از کشورتان حمایت نکردید؟ 3- در این یک ماه هر روز یه سناریوی جدیدی ایجاد کردند تا ایران را ناامن کنند چرا یک تحلیل در افشای آنها نزدید؟ 4- میزان خسارات وارده به اقتصاد ایران ازجمله کسبه و اصناف و بخش عمومی و دولتی فقط مادی بیش از ده هزار میلیارد تومان برآورد کرده اند این خسارات از جیب کی تامین خواهد شد باز هم از جیب مردم ؟ آیا کسانی که دروغ گفتند و تحریک کردند و حمایت کردند و اغتشاش کردند و آموزش ساخت بمب و انفجار و تیرانداری دادند و ... سهمی از پرداخت این خسارات دارند؟ هر چند خسارات معنوی آن بسیار بیشتر است. خلاصه اینکه گله دارم از شما ، دوستانه ، دشمن می خواست و می خواهد ایران را ویران کند و شما بد جوری این روزها تنهایش گذاشتید. عزت زیاد .
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    یعنی واقعا از نظر شما اغتشاش گرن؟
  • نظر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    مرگ بر اغتشاشگران
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    سلام به قول رهبری عزیز دل خیر نمی بینن یک خصلت مردم ایران عزیز دارن کسی که تفرقه می اندازه مورد لعن نفرینه
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 3
    علی دایی سالهاست با شما آشنا هستم در تمام این ایام هرروز عشق من به شما بیشتر شده چون لیاقتش را دارید
  • مریم IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    3 0
    امثال کریمی، دایی، طارمی، آزمون، کنعانی و....که مستندات غیراخلاقی شون دست همه هست و بعضا میوه هاشون هم در دنیای گرگها، بی صاحب رها شدند (اونم از جنس دختر) لطفا زیپ دهانشون رو بکشند و دم از ناموس، غیرت، حق و حقوق زن و دختر نزنند. این کلمات مقدس رو با دهان ناپاکتون نجس و آلوده نکنید. ضمنا جای بسی تاسف که قوه قضاییه برای این جماعت کذاب آشوبگر انقدر اغماض میکند.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    3 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    زنده باد علی دایی نیم ناموس
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    انتهای خیانت به کشور قعر جهنمه
  • حسن IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    علی دایی وکریمی وامثال سلبریتی هایی که سرباز دشمانا انقلاب شده اند باید دردادگاه محاکمه شوند وجواب این خونهای ریخته شده رابدهند.بایداین پولهای باد آورده راپس بدهند.درهیچ جای دنیا به این راحتی بااین قماش گذشت نمیکنند.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    آقای دایی میلیمترمیلیمتر بالا رفتی مواظب باش خدا از اون بالا پرتت نکنه پایین! عاقلانه رفتار کن.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    همه بدانند هیچکس با هیچ سلبریتی برخورد نخواهد کرد همه ما سرکاریم اگر فردا دیدید به اغتشاشگزان مدال دادند وبسیجی های شهید را تندرو گفتند اصلا تعجب نکنید کلا مسولان مخالف انقلابند واین مردم هستند که انقلاب را حفظ کرده اند ..در این اغتشاشات نه خودرو نه خانه ونه خانواده یکی از مسولان مورد حمله قرار نگرفت هرچه بود سر کارگر وکارمند بدبخت خالی شد
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    در ایران دیگر کسی نباید بمیرد چون حقوق بشر واروپای باغ وحش وامریکای جنایتکار قبول ندارند کثافتها شما داروی بیماران را از ملت ما دریغ کردید حالا یقه چاک می دهید جنگ جهانی اول راچه کسی راه انداخت جنگ جهانی دوم را چه کسی راه انداخت صد ملیون سرخپوست آمریکایی را چه کسانی قتل عام کردند هشتاد میلیون سیاهپوست برده را چه کسانی به دریا ریختند
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    زنده باد علی دایی بی نا...
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 0
      ناموس؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دایی و ....؟؟؟
  • یزدان IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    درود بر شرف نداشته ی دایی تمام.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    لی لی به لالاش گذاشتن خودش را خراب کرد
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    نه بابا. ابن اقا مالی نیست. اگر سندی ندارد جرات. عذرخواهی هم ندارد
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    چاپلوس
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 1
    زنده باد علی دایی زنده باد علی دایی خدا ازت نگذره اگه چاپ نکنی
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    از ترکیه یاد بگیرید ببینید چطوره ستاره ملی فوتبال ترکیه واروپا هاکان شوکور را مصادره اموال کرد دولت ایران تمام سلبریتی ها از نظر مالی تریلیاردر شده اند و احساس خدایی می کند دولت فقط آفتابه دزد را زندان می کند
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    زنده باد
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    عذرخواهی عرضه میخواد که این شبهه مرد نداره
  • محمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    من کاملا به این کلام سردار شهید معتقدم: آقایون والله والله والله هر کس سنگی به سوی این انقلاب پرتاب کرد آواره شد!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 0
    رضا حقیقت نژاد که گورش رو گم کرد و همنشین مفسدان فی الارض شد ولی قابل توجه علی دایی ها ، این گفته چه گوارا رو یادآور میشوم که : اگر توانستید به مگس بفهمانید که گل بهتر از زباله است میتوانید بخائنین هم بفهمانید خدمت به کشور بهتر از خیانت به آن است ؛
    • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 0
      روح حقیقت نژاد قرین زخم باد. یاد بگیرین به کسی که دستش از دنیا کوتاه شد توهین نکنین چون به اندازه ی کافی اون الان داره اونجا زوزه میکشه تو آتیش خخخخخخخخخخخخخ
  • سید فروزان CH ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    توییت سفیر ایران در باکو خیلی نایس نوشته شده ، جناب موسوی سفیر جمهوری اسلامی باید مقتدرتر عمل نماید ،رزمایش سپاه پیام دیکری داشته
  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    ایران برای دفع این قائله باید چند سال کریدور زنگه زور را از ارمنستان اجاره کنه و شر را بخوابونه.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    کسانی که به رسانه های خارجی وابسته به انگلیس خبیث آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی و دگر کشورهای جنایتکار اروپایی اعتماد می کنند بدانید که از عقل سیلیم برخوردار نیستند اگر عقل سالم داشتند و احمق نبودند حداقل در مورد هر خبری تحقیق می کردند
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    خطاب به روزنامه هم میهن: یک جای دنیا رو نام ببرید که کشف حقیقت کار روزنامه نگار باشه
  • دايي IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 0
    علي دايي هم براي اينكه از ديگر افسادطلبها عقب نماند مي خواهد خودي نشان بدهد و مطرح بشود كه بگويند بابا او هم آدم است و وجود دارد. اگر مداركي ارائه ندهد بايد حتما محاكمه بشود
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 0
    متاسفانه علی دایی و ..افرادی که شهرت خاصی دارند ،به راحتی به اشاعه اخبار فیک می پردازند ،و این باعث فاجعه میشه و این ها باید بدانند که در مورد مطالبی که در فضای مجازی و…قرار می‌دهند تحقیق کاملی باید انجام بشود ،وگرنه قرار دادن و نشر هر اخباری به راحتی انجام می‌شود ولی تبعات آن را هم در نظر بگیرند و دچار هیجان لحظه ای نشوند
  • CA ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    این سلبریتی‌ها خیال نکنن با پیروی از فساد غرب میتونن قبح حرام رو در این کشور از بین ببرن.در پیروی از فساد اصلا موضوع اکثریت و اقلیت مطرح نیست و هرکس از لیدرهای فساد پیروی کرد مسئولیت گناه به گردن خودشه. و البته عاقبتی دردناک در انتظار رهبران فساد است. من نابودی بعضی از این افراد رو خیلی نزدیک میبینم. اینجا سرزمین امام زمان «عج» و شهداست. قبح‌شکنی و اشاعه بی حیایی پایان خوبی نداره
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    از بالا تا پایین که میخونی فقط قدرت علی دایی نمایان میشه و شما از این قدرت بمیرید و به خود بتابید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس