کد خبر 1427724
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
بردیف بزرگ‌ترین معضل تراکتور را لو داد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی سخت و جذابی مقابل سپاهان داریم.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، قربان بردیف در نشست خبری قبل بازی با سپاهان اصفهان، اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانیم که سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و بازیکنان خوبی در تمامی نقاط دارد.

وی افزود: معلوم است که مربی سپاهان به خوبی کار می‌کند و این تیم سازماندهی مطلوبی در دفاع و حمله دارد. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و فکر می‌کنم بازی سخت و جذابی خواهیم داشت.

وی در رابطه با مصدومان و محرومان تیمش، توضیح داد: مهدی کیانی، محمد قنبری و محمدرضا عباسی مصدوم هستند و امیدواریم به بازی بعدی برسند.

بردیف با بیان اینکه دوست دارم هواداران کنارمان باشند، بیان کرد: ما همواره نبود هواداران را احساس می‌کنیم و این موضوع به ضرر ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصغر اعتباری IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    بردیم شور حال تونی را ندارد . هرچند رفتار کودکانه تونی از ایشان بعید بود ولی با کمک های خوبش که بعدا آقای قلعه نوعی از آنها استفاده کرد . بردیف فوتبال دهه ۵۰ را در بازی به کار میگیرد،بزن زیرش از دفاع به مهاجم همان بازی مستقیم . یک تیم بزرگ مثل تراختور و ماشین لیک استانی شده باید فوتبال رو به جلو با تاکتیک تهاجمی متنوع و زیبا و تماشاگر پسند به نمایش گذارد. تراختور بازی سنگین در پیش دارد. صفا هادی بازیکن ملی و با کیفیت عراقی بازیکن ده دقیقه ای نیست . در نیمکت مربی تبریزی نداریم . بردیف سال قبل در تیم غیرت آیا نتیجه گرفته ؟ آمار عکس نشان می‌دهد . دکتر رحیم زاده فوتبال را بهتر از بردیف می فهمد. آلوز و گوستاو و اسدی و هادی وو خرید های خوب تیم اند و اگر در کنار بردیف دو مربی تبریزی استفاده شود که فوتبال لیک را می شناسند. تراختور سهمیه میتونه بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس