تغییر مدیرعامل استقلال اتفاق عجیبی نیست/ اگر تیم زیبا بازی کند ولی نتیجه نگیرد هواداران شعار حیا کن رها کن سر می دهند!

مربی پیشین آبی پوشان اعتقاد دارد مریبان لیگ برتر از بازی دادن به بازیکنان جوان خود ترس دارند و به بازیکنان بزرگسال خود اکتفا می کنند.  

به گزارش مشرق، تمرینات تیم ملی جوانان آغاز شده و همان کادر فنی قبلی اردوها را جلو می برند به این ترتیب عملاً حضور صمد مرفاوی در جمع ملی‌پوشان جوان را باید قطعی شده تلقی کرد و حالا دیگر از این بابت مشکل عقد قرارداد هم وجود ندارد. ظهر دیروز در مورد شرایط این تیم و همچنین وضعیت استقلال با صمد مرفاوی مرد شماره یک تیم ملی جوانان به گفتگو نشستیم:

*اردوی خودمان را آغاز کرده‌ایم و روز جمعه با برگزاری یک مسابقه تدارکاتی کار را در این مقطع به پایان می رسانیم .مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اسفندماه برگزار می‌شود و باید به طور مداوم تا آن زمان اردوهای تدارکاتی منظم و دیدارهای دوستانه خوب داشته باشیم. آبی‌پوشان ما واقعاً مستعد هستند اما قطعاً روند آماده سازی تیم هم فوق العاده موثر است.

*مشکلی که از سالها قبل وجود داشته و هنوز هم برای تیم ملی جوانان دردسر ایجاد می کند، بحث احتیاط سرمربیان لیگ برتری بابت میدان دادن به بازیکنان جوان است. آنها می ترسند و البته شرایط فوتبال ایران چنین فضایی را برایشان ایجاد کرده است چون فوتبال کاملاً نتیجه گرا شده و در میان تیم های لیگ برتری غیر از چند تیم معدود، بقیه آکادمی خوبی هم ندارند و به همین خاطر مجبورند از بازیکنان بزرگسال استفاده کنند.

*استقلال هفته به هفته بهتر می شود ولی این حرف من به معنای آن نیست که در حال حاضر فوتبال بدی را به نمایش می گذارد .استقلال اصلاً بد بازی نمی‌کند. اتفاقات شاید از بقیه تیم های لیگ برتری حتی بهتر هم بازی می کند ولی انتظار هواداران عزیز این تیم بیش از حد بالاست. باید یک حقیقت خیلی مهم را بپذیریم و آن هم این است که حالا دیگر در فوتبال دنیا خیلی ها دنبال بازی قشنگ نیستند و تفکرات عوض شده است. حالا نتیجه گیری در اولویت قرار دارد.

*تماشاگران به دنبال  بازی زیبا هستند ولی برای خود آنها هم نتیجه گیری فوق العاده مهم است. اگر یک تیم زیبا بازی کند ولی ببازد بالاخره کاسه صبر هواداران لبریز می شود و فریاد حیا کن رها کن سر می دهند بنابراین بدیهی است که مربیان به دنبال نتیجه گرایی باشند و این واقعیت باید توسط طرفداران هم پذیرفته شود.

*هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم استقلال باید حواسشون به این نکته فوق‌العاده مهم جمع باشد که الان تیم شرایط مناسبی دارد و باید با همدلی و یکرنگی کمک کنیم تا وضعیت بهتر هم بشود. الان فرصتی برای انتقادات نیست بلکه زمان اتحاد است.

*تغییر مدیرعامل در استقلال هنگام برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اصل اتفاق عجیبی نیست و پیش از این هم بارها به وقوع پیوسته است. به  آقای فتح‌الله‌زاده تبریک بگویم و امیدوارم بتواند کار سختی که پیش رو دارد را به شکل موفقیت آمیزی انجام بدهد. قطعاً ایشان تجربه مدیریتی در استقلال دارد و از وجود افرادی استفاده خواهد کرد که آنها نیز چنین تجربیاتی را قبلاً اندوخته اند.

*استقلال و نساجی هر دو جزو تیم های خوبه این فصل لیگ برتر هستند و بازی سوپر جام جذاب خواهد شد امیدوارم استقلال بتواند قهرمان سوپرجام شود و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. بدون شک موفقیت در این عرصه انگیزه آبی پوشان برای موفقیت در ادامه راه را بیشتر خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس