کامیابی‌نیا: کادرفنی ملوان برای دعوا آمده بود/ دنده‌ام را زدند اما کسی اعتراض نکرد!

بازیکن تیم پرسپولیس به اعتراض کادرفنی ملوان به داور بازی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق ، کمال کامیابی‌نیا بعد از برد پرسپولیس مقابل ملوان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. به تیم ملوان هم تبریک می گویم. از علی صفایی داور بازی هم تشکر می کنم که به همه صحنه ها نزدیک بود. او خیلی خوب قضاوت کرد.

وی افزود: هفته پیش بازیکن تیم حریف با استوک به دنده من زد و همه کارشناسان گفتند صد در صد خطا بود اما کسی اعتراض نکرد. این طور نبود که این همه اعتراض کنند. در کدام صحنه معترض هستند که می گویند حق با آنها بود؟ در صحنه برخورد با بیرانوند باید بگویم به او اصلا برخورد نکرد. نه ما اعتراض کردیم نه کادرفنی. نباید این طور داوران را تحت فشار گذاشت. باید از داوران حمایت کرد. تا گل خوردند و از ما عقب افتادند به دنبال اعتراض کردند رفتند. کادرفنی آنها انگار برای دعوا آمده بودند.

این بازیکن درباره شرایط پرپسولیس هم ادامه داد: خدا را شکر خوب تمرین می کنیم اما متاسفانه زمین تمرین نداریم. در تهران همه تیم های شهرستانی و تهرانی زمین پیدا نمی کنند. در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم. زمین تهرانسر هم چمنش بلند بوده اما در حال رسیدگی به آن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس