داور گردن تیم آلومینیوم را زد/ استقلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: همه می‌دانیم که استقلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. این فصل هم تیم بسیار خوبی هستند که با یک مربی خوب خارجی کار را دنبال می کنند و کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارند که حق شان است در تیم ملی باشند.

رحمتی ادامه داد: ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود زحمت کشیدند. نقاط مثبت استقلال را آنالیز کرده بودیم. نیمه اول در توپ و پاس موقعیت خوبی داشتیم که استفاده نکردیم اما در مجموع با توجه به شرایط داوری نتیجه مساوی نتیجه خوبی بود.

وی ادامه داد: قبل از بازی گفتم که امیدوارم داور عدالت را رعایت کند. چون با سوابقی که از داور می‌دانستم می‌آید که گردن تیم ما را بزند. در بازی با پرسپولیس در فصل گذشته باز هم شاهد ضعف او بودیم. اینجا هم ما را ۱۰ نفره کرد و به همه بازیکنان ما کارت داد. من هیچ اعتراضی به کمیته داوران ندارم و فقط می‌خواهم قضاوت‌های ایشان را ببینند. من خودم دروازه بان بودم و کسی نمی‌تواند سر من کلاه بگذارد.

وی افزود: وقتی به مدافع ما در ابتدای بازی کارت می‌دهید یعنی او استرس اخراج دارد. بعد از اینکه بعد از بازی پرسپولیس از او شکایت کردیم در دیدار برابر هوادار ما را جریمه کرد و برای او دست می‌زنند اما وجدان چی؟ بعد از بازی پرسپولیس گفت به جان بچه ام پنالتی بود اما پنالتی وجود نداشت. در مجموع از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما یک اکیپ خوب و قابل احترام هستیم و برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم در این بازی وقت کشی می‌کرد و بازی شما و استقلال بی کیفیت بود؟ اظهار داشت: آیا در هیچ بازی ای چنین اتفاقاتی نمی‌افتد. در همه جای دنیا وقتی تیم ۱۰ نفره است و داور ناعدالتی انجام می‌دهد، طبیعی است بازیکن تایم بازی را بکشد. من به هیچ بازیکنی نگفتم وقت بازی را تلف کند. تیم پرسپولیس مقابل ما ۱۴ دقیقه وقت تلف کرد فقط به خاطر کسب امتیاز. شرایط ایجاب می‌کند در فوتبال ما این اتفاقات رخ بدهد. وقتی داور تیم مرا ۱۰ نفره می‌کند، بازیکن من هم لج می‌کند و روی زمین می‌نشیند.

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها هستند که قانون برای وقت تلف کردن دارند. من هم معتقدم بازی بی کیفیت بود اما با توجه به هزینه‌هایی که برای دو تیم شده شما باید کمتر به من انتقاد کنید. اما اگر ما وقت کشی کردیم از شما معذرت می‌خواهیم.

رحمتی در مورد تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی تصریح کرد: مطمئناً تعطیلی بازی‌ها بر روی کیفیت بازیکنان و لیگ تأثیر می‌گذارد و تیم‌ها از شرایط آرمانی دور می‌شوند. اعتقاد دارم دو ماه بیشتر می‌شود اما متأسفانه هر بازی ساعت‌ها تغییر می‌کند تعطیلات ما بیشتر از دو ماه می‌شود.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که درست است که گفتند بازی‌ها بعد از فینال جام جهانی آغاز می‌شود؟ گفت: ما برای بازیکنان برنامه ریزی داریم. یک هفته تعطیل هستیم و بعد تمرینات را شروع خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم یک اردوی خارجی داشته باشیم تا بتوانیم از شرایط آرمانی دور نشویم و اگر زمان زیادی ببرد شرایط سختی خواهیم داشت.

رحمتی در مورد نبود تماشاگران نیز تأکید کرد: به طور کلی باید بگویم امیدوارم هرچه زودتر تماشاچیان برگردند و حال مردم خوب شود و شرایط به روال عادی برگردد. دوست داشتم بازی امروز با تماشاگران بود و طرفداران استقلال را از نزدیک می‌دیدم. فقط می‌توانم دعا کنم شرایط به روال عادی برگردد. حال هیچ کدام از مردم خوب نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    بازی امروز تیمت چه ربطی به پرسپولیس داره ؟
  • خوزستان قرمزته IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 1
    خخخخ....تازه ساپینتو گفته داور ب ضرر ما گرفت..کم مونده بود داور توپو بشوته تو گل آلومینیوم..خخخخخ
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    مزخرف گویی یعنی همین،پرسپولیس ۱۴دقیقه وقت تلف کرد! اصلا این چرتی که گفت چه ربطی به بازی امروز داشت؟ بازیکنش مستحق اخراج بود فکرکرده مهد کودکه،یه بار کارت زرد گرفته بعدش نباید کارت بگیره،فقط وقت کشی.جمع کن بابا،این فوتباله؟همشون یاد گرفتند تا سر هر چیزی حتی یه اوت ساده بریزند سر داور.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    این آدم سندرم پرسپولیس داره انگار! خب جرات داشته باش بگو پرسپولیسی نیستم ولی استقلال هم از خودم مهمتر نیست!
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    تیم استقلال یکی از بهترین های آسیا و کلکسیون بازیکن خوب رو خوب اومدی ! خخخخخخخخخخخخ رو که نیست سنگ پای قزوینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس