یک تیم نمی تواند با دو دروازه بان بازی کند؛ فیفا قوانین را تغییر داده؟ / دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک تیم نمی تواند با دو دروازه بان بازی کند. آیا فیفا قوانین را تغییر داده است؟

به گزارش مشرق، هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال پنج شنبه و جمعه برگزار شد.در روز دوم این هفته، استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید و به رده سوم سقوط کرد.

روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم اراک، گفت: یک بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. یک بازی خیلی مثبتی از تیم بود. خوب سانتر کردیم. بازی های ترکیبی خوبی انجام دادیم. هرکاری کردیم اما متاسفانه سه امتیاز را نتوانستیم بگیریم. تیم آمده بود که فقط متاسفانه دفاع کند. هرتیمی که در مقابل ما بازی می کند این کار را انجام می دهد.

وی در ادامه افزود: در مقابل تیم های دیگر باز بازی می کنند اما مقابل تیم ما دفاعی بازی می کنند. فقط بخاطر نتیجه است که ما ناراحت هستیم و ناامید کننده است. چون آن طور که ما بازی کردیم زیاد اتفاق نخواهد افتاد. ما ۱۰ فرصت داشتیم برای زدن گل، اما آنها فقط یک فرصت داشتند.

ماتا در ادامه گفت: نمی توانتم این موضوع را ناگفته بگذارم بماند. تیم سوم بازهم تاثیر گذار بود. می خواهم بپرسم چرا؟ا فیفا حتما قوانین را عوض کرده است! فکر می کنم باید یک دروازه بان داشته باشند. درست است؟ یک تیم با دو دروازه بان نمی تواند بازی کند. با یک دست وقتی میزنی به توپ حتما پنالتی است. اما ببخشید با دست پنالتی است. مهم نیست توپ سریع کرنر برود، دستش به توپ خورده است. اگر بازیکن آلومینیوم  دست به توپ نمی زد توپ به گل می رفت. آنها فقط با یک دروازه بان می توانند بازی کنند!

مربی استقلال در ادامه افزود: من همیشه دوست دارم بعد از بازی در کنفرانس از داور تشکر کنم، اما هر بازی، بازی ذوب آهن و فولاد، همیشه یک چیزی داریم بیاییم شکایت کنیم. همیشه یک بهانه ای هست. هیچ کسی هم هیچ چیزی نمی گوید. همه هم می گویند این یک اتفاق نرمال است! این اتفاقات روی تیم ما، باشگاه ما بازیکنان ما تاثیر می گذارد. ما یک تیم مثبتی هستیم و بازی مثبتی را انجام می دهیم. می خواهیم لیگ ایران را بهتر کنیم. چرا ما را می کشید.

ماتا در پایان این دیدار اظهار داشت: بازیکنان آلومینیوم در چند موقعیت خودشان را روی زمین انداختند. پنج بار آنها این کار را انجام دادند. پنج بار آنها بازی را نگه داشتند داور چه کار کرد؟! در نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داد. ما با ریتم بازی می‌کردم و به آنها فشار می‌آوردیم و آنها می‌خواستند بازی ما را بکشند و داور تنها سه دقیقه وقت اضافه داد. می‌دانید در این پنج دقیقه‌ای که آنها داده بودند ما چقدر بازی کردیم فقط دو دقیقه. بعد کارت زرد دادند سه دقیقه به این شکل وقت از دست رفت و تنها دو دقیقه باقی ماند و ما بازی کردیم. خوب نیست. یک موضوع واقعاً اورژانسی که باید این را بازبینی کنیم ما چیزی در مقابل داوران و یا علیه داوران نداریم. ما خوب بازی می‌کنیم، وقت تلف نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم اما واقعاً تمامش کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که  آلومینیوم وقت تلف کرد اما استقلال در مقابل تیم‌های دفاعی مشکل دارد، گفت: مطمئنم که تمامی تیم‌ها بعد از این، این شکلی بازی خواهند کرد. قبلاً هم این را گفته بودم اما این موضوعی که شما گفتید داور برای ما پنالتی نمی‌گیرد. از دست ما دیگر چه کاری برمی‌آید. توپ را بگیریم ببریم داخل دروازه بگذاریم. این فوتبال است یا حمله می‌کنیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم، تغییرات انجام می‌دهیم. امروز گل نزدیم اما در آینده گل خواهیم زد و این توقع را خواهیم داشت و مطمئناً برنده خواهیم شد.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که ما صحبت‌های شما را شنیدیم و به داوری خیلی اعتراض داشتید، هفته‌های قبل هم این موضوع را شنیده‌ایم، نقش نبودن ساپینتو در کنار تیم و نداشتن سرمربی چقدر در این امتیازی که از دست رفت تأثیر داشته است، عنوان کرد: بله، تأثیرگذار است و او سرمربی ما است. بودن او و انرژی مثبتی که به ما می‌دهد مطمئناً فرق ایجاد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس