کارشناسی داوری بازی استقلال و آلومینیوم

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی استقلال و آلومینیوم اشتباه تأثیرگذاری در جریان مسابقه نداشت و هیچ پنالتی برای استقلال در این بازی رخ نداد.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در گفت‌و گویی درباره نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و آلومینیوم اظهار داشت: هرچه این بازی در نیمه اول آرام بود و اتفاق خاصی نداشت همه اتفاقات در نیمه دوم رخ داد. در دقیقه ۵۴ توپی که به بازوی فخرالدینی بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه خورد به هیچ عنوان پنالتی نبود زیرا در قوانین جدید بازو جزو دست بازیکن محسوب نمی‌شود. در دقیقه ۶۱ هم توپ به دست مدافع آلومینیوم برخورد نکرد و خطای پنالتی رخ نداد.

وی افزود: در دقیقه ۷۸ ارسلان مطهری خودش تعادلش را از دست داد و در محوطه جریمه زمین خورد که خطای پنالتی روی او انجام نشد. در دقیقه ۸۰ جعفر سلمانی خطای شبیه سازی انجام داد و پنالتی رخ نداد و داور به درستی به او کارت زرد نشان داد.

این کارشناس داوری در مورد اخراج شریفات از آلومینیوم گفت: کارت زرد اول او درست بود اما در مورد کارت دوم زرد او نمی‌دانم شاید او حرفی به داور زده که او را اخراج کرده است در دقیقه ۹۰+۳ ابتدا باید خطای بازیکن آلومینیوم را روی بازیکن استقلال اعلام می‌کرد اما چنین کاری انجام نداد و نتیجه‌اش تکل مطهری و اعتراضات آخر بازی بود.

وی تأکید کرد: داور در این مسابقه اشتباه تأثیرگذاری نداشت اما باید در نیمه دوم حداقل ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد که او فقط ۵ دقیقه اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امتیاز سهمیه ای IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 0
    شریفات محض رضای خدا یکبار
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 3
    بازیکن حریف تو بازی قبلی اونجوری روی رضاوند خطا میکنه داور در ۲ قدمی صنه هیچی نمیبینه اونوقت انتظار دارین اینا رو پنالتی بگیره بر عکسشم هست برا تیمای خاص که زنبور هم تو محوطه حریف نیششون بزنه داور با خوشحالی و خنده نقطه پنالتی رو نشون میده
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    6 2
    استقلال از لیگ قبلی بد عادت شده باید در هر دیدار چند پنالتی برایش بگیرند
  • رضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 5
    طبق معمول ! واقعا اگر اسم این کار مهندسی لیگ به نفع تیم سوگلی آقای مهدی تاج نیست پس چیست؟
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      0 1
      چشم حسودا کور
  • احسان نامداری IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    ضررهایی که استقلال ازداوری دید پیروزی چی ها میدیدند الان توبرتامه اشپزی درباره اش صحبت میکردندارسال سراستقلال میبرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس