کد خبر 1428405
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دستگیری پدر و پسر تهرانی که پزشک سرشناس را ربوده بودند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد و گفت: متهمان پدر و پسر هستند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، ۲ فرد که با یکدیگر پدر و پسر هستند با جعل عنوان مامور پلیس، پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین خود کرده و اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

گودرزی گفت: متهمان همراه با این پزشک وارد خانه‌ای در جنوب تهران شدند و با بستن دست مالباخته اقدام به سرقت خودرو و تخلیه‌ حساب‌های بانکی وی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان مالباخته را چهار روز در خانه حبس کرده بودند، تصریح کرد: ماموران در گام نخست متوجه شدند، سارقان با کارت بانکی این مالباخته به شرق تهران مراجعه کرده و مقدار زیادی طلا و سکه خریداری کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با شیوه‌های نوین کشف جرم هویت ۲ متهم را شناسایی کردند و پی بردند سارقان به یکی از استان‌های شرقی کشور گریخته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شرفی کشور شدند و آنهارا در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرفت به عنف اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    9 6
    حالا یه عده میان میگن اینا نخبه بودن
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      5 3
      نه افراطی کسی الکی حرف نمیزنه کسی به اینا نمیگه نخبه به اونایی که نخبه هستن میگن نخبه
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 3
    4 روز به تنهایی و دست بسته حبس بوده است؟ مگر میشود؟>

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس