شلیک مرگبار به مرد میلیاردر در باغ دماوند/ جسد در گیلاوند دفن شده بود

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل آذرماه جاری، همسر مرد ۳۵ ساله‌ای به نام فرزاد به اداره ۴ پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن شوهرش در تهران خبر دادند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اوایل آذرماه جاری، همسر مرد ۳۵ ساله‌ای به نام فرزاد به اداره ۴ پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن شوهرش در تهران خبر دادند.

وی افزود: همسر این مرد جوان در ابتدا گفت: فرزاد آخرین بار برای دیدن یکی از دوستانش که با وی اختلاف مالی داشته از خانه‌ به سمت دماوند خارج شده و دیگر برنگشته است و هرچه با او تماس می گیرم تلفن همراه‌اش خاموش است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات گسترده پی بردند، مرد گمشده پس از ملاقات با دوست خود تلفن همراهش خاموش و به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مرد گمشده و دوستش در کار خرید و فروش ارز دیجیتال بودند، عنوان کرد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام دوست مرد گمشده را دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی ادعا می‌کرد از فرزاد خبری ندارد اما پس از ارائه شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و گفت که از مدت‌ها قبل با فرزاد دچار اختلافات مالی شده بوده و اطلاع داشته که او معادل ۸۰ میلیارد ریال بیت کوین خریداری کرده است و به همین خاطر روز حادثه با وی در دماوند قرار گذاشته تا درباره اختلافات‌شان با او صحبت کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی دیگر از دوستان متهم در صحنه جرم حضور داشته است، اظهار کرد: متهم در در ادامه اظهارات خود گفته است که هنگام صحبت کردن درگیری میان او و فرزاد رخ داده که در این نزاع با سلاح کلت کمری فرزاد را هدف شلیک گلوله از ناحیه کتف راست قرار داده است.

وی با بیان اینکه مرد گمشده براثر شلیک گلوله در صحنه تیراندازی فوت کرده است، افزود: متهمان جسد مقتول را با خودرو به منطقه ای در گیلاوند منتقل در آنجا دفن سپس متواری شده اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: متهمان پس از ارتکاب جنایت، متهم اصلی پرونده در سرقت رمزارزها که در موبایل مقتول بوده است، ناتوان بوده و قصد داشته از کشور فرار کند که توسط کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شده است.

وی افزود: همدست قاتل پس از ارتکاب جنایت به مکانی نامعلوم متواری گردیده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری وی که در قتل نقش موثری داشته است، ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    آخر و عاقبت مال حرام برای قاتل و مقتول و همدست طماعش همین است نکبت و نابودی همه
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    شاید رمز ارز اغتشاشگران را مقداریش این بابا با این حال و احوالش نقد کرده . میشه؟
  • ناشناس IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 0
    خدایا خودت رحم کن .
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    خدایا بخاطرمادیات بی آرزش چطورکسی به این درجه ازپستی وخوی حیوونی وقساوت قلب میرسه!؟تواین دنیای فانی وزود گذراین همه حرص وطمع چه ارزشی داره که جان یک انسان وچندخانواده راازهم بپاشی-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس