دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی گرداننده شرکت‌های هرمی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲۱ جوان ساکن شهرستان که در شرکت‌های هرمی فعالیت داشتند خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۲ سرشاخه اصلی این شرکت هرمی نیز دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با دریافت چند پرونده مشابه و اعلام فقدانی از شهرستان‌های شرقی کشور به پلیس آگاهی تهران بزرگ موضوع برای رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی اولیه پرونده‌ها باتوجه به اظهارات شاکیان مبنی بر اینکه فرزندانشان برای کار در شرکتی به تهران آمده اند و چند روزی است پاسخگو تماس نیستند مشخص شد افراد در دام شرکت‌های هرمی گرفتار شده اند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی دفتر این شرکت هرمی در محدوده غرب تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی ۲۱ جوان از اعضای این شرکت را بازداشت و به اداره چهاردهم منتقل کردند.

سرهنگ ولیپور گودرزی اشاره کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد تعداد ۲ نفر از افراد دستگیر شده به عنوان سرشاخه این جرم هستند و مابقی توسط این دو نفر به طرز ماهرانه‌ای تحت عنوان کار در شرکت‌های خصوصی و کسب درآمد بالا با وعده‌های پوشالی به تهران کشانده شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به دستگیری سرشاخه‌های شرکت هرمی موسوم به کیونت متهمان اصلی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان اداره چهاردهم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    در استان مرکزی هم یک جوان از ده ها نفر کلاهبرداری نموده است. خواهشمند است پی گیری شود تا مردم بدبخت به پولشان برسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس