کد خبر 1428522
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
مکان اختفای ولیعهد سابق سعودی مشخص شد

معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.

به گزارش مشرق، غانم الدوسری معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.

وی اعلام کرد: محمد بن نایف در مزرعه العماریه در شمال ریاض در بازداشت به سر می برد. وی همه روزه تحت شکنجه به سر می برد و از این رو بازداشت کنندگان به علت آثار شکنجه اجازه حضور رسانه ای او را نمی دهند.

با این حال نشریه نیویورک تایمز نوشت که ولیعهد پیشین سعودی به ویلایی داخل یک مجتمع در اطراف قصر پادشاهی الیمامه انتقال یافته است و همچنان در آن به سر می برد.

در همین حال افراد مطلع گفته اند که شاهزاده ناکام به تنهایی در ویلای یاد شده در بازداشت به سر می برده و از برخورداری از تجهیزات ارتباطی از جمله تلویزیون محروم بوده است. به گفته این افراد، وی فقط می توانسته است با تعداد محدودی از اعضای خانواده خود دیدار کند و در همین حال به علت بیماری ناشی از حبس، قادر به راه رفتن بدون عصا نبوده است.

طبق گزارش ها، علت برکناری محمد بن نایف این بوده که محمد بن سلمان ولیعهد کنونی سعودی نگران بوده است که با وجود وی نتواند بعد از پدرش، به تخت پادشاهی برسد.این در حالی است که پرسش ها درمورد سرنوشت محمد بن نایف به ویژه پس از حبس و شکنجه در زندان، همچنان بدون پاسخ باقی مانده است.

این در حالی است که پایگاه خبری وطن گزارش داد که حال محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی که از ماه مارس ۲۰۲۰ به دستور محمد بن سلمان ولیعهد و حاکم کنونی عربستان در بازداشت به سر می برد، رو به وخامت گذاشته است.

منابع سعودی فاش کردند که محمد بن نایف به زندان الحائر منتقل شده است و همین سبب وخامت حالش شده است.

این منابع افزودند که محمد بن نایف در معرض بدرفتاری شدید قرار گرفته است و از فشار خون و قند بالا رنج می برد.

به گزارش این منابع، محمد بن نایف تحت درمان قرار نگرفته است و همین موضوع سبب کاهش وزن شدید او شده است.

منابع مذکور از وضعیت روانی آشفته محمد بن نایف هم خبر دادند.

این منابع به شکنجه ولیعهد سابق و محروم کردن او از خواب خبر دادند.

منابع مذکور با اشاره به وضعیت احمد بن عبدالعزیز که با محمد بن نایف بازداشت شده است هم اعلام کردند که او در حبس خانگی در کاخ ملک سلمان به سر می برد و تحت بدرفتاری شدید است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    فعلا آمریکا کاری ندارد اما وقتی عربستان بخواهد فرمانبردای نکند هم قتل خاشقچی پیگیری می شود هم این مسئله هم قتل عام شیعیان وهم کشتار کودکان یمنی وهم نبودن آزادی بررسی می شود اما فعلا همه چیز درست است.او همیشه آتش زیر خاکستر برای باجگیری دارد
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 0
      البته به غیراز اقدام علیه شیعیان وکودکان یمنی! از نظرآمریکای جنایتکاراین اقدامات همیشه و در هرشرایطی لازم و واجب است! مرگ برشیطان بزرگ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس