کی‌روش: سردردهای بزرگتری مثل بازی با انگلیس داریم/ مردم ایران علاقمند به حضور تیم ملی در جام جهانی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی تلاش می کند مانند همه تیم های حاضر در جام جهانی به آمادگی کامل برسد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که دوباره شما را می‌بینیم. از حمایت‌های شما برای برنامه آماده‌سازی تیم  ملی در مسیر جام جهانی قطر ممنون هستیم. همانطور که می‌دانید در فاصله ۳۰ روز تا شروع مسابقات ما هم مانند تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی با تمام انگیزه و تمرکز کامل تلاش‌مان را می‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

*این دوره از جام جهانی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:‌ همانطور که می‌دانید این دوره از جام جهانی کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است. بازی‌ها در نوامبر و دسامبر سال میلادی جاری برگزار می‌شود. به همین دلیل تنها هفت روز برای آماده‌سازی وقت خواهیم داشت. مطمئناً زمان بسیار کمی است. از تمام مربیان، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های مختلف در ایران که برای در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان به ما کمک کردند تا سطح آماده‌سازی را به بالاترین درجه برسانیم تشکر می‌کنم. تلاش می‌کنیم فاصله خودمان را با تیم‌های بزرگ جهان کمتر کنیم تا در جام جهانی حضور خوبی داشته باشیم. 

*قرار نیست به مسائلی که حواس ما را پرت می کنند، توجه کنیم

کی‌روش در مورد اینکه حریفان تلاش می‌کنند تمرکز تیم ملی و بازیکنان را به هم بزنند، گفت: سؤال اصلی این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، سؤال اصلی این است که چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد. 

*انگلیس تیم بسیار بزرگی است

وی در مورد اینکه شرایط انگلیس به عنوان اولین حریف تیم ملی را در فاصله یک ماه مانده تا شروع مسابقات چگونه می‌بیند، عنوان کرد: در درجه اول اصلاً لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین الان هم تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بگویم و شما اطلاع نداشته باشید واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار و باعث لذت است که مقابل آنها بازی می‌کنیم. 

*مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم

سرمربی تیم ملی در مورد کمپین‌هایی که تلاش می‌کنند تا ایران در جام جهانی حاضر نشود، اظهار داشت: همانطور که الان هم شنیدید همکار خبرنگار شما در مورد انگلیس پرسید. ما مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم. همانند بازی مقابل انگلیس، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است. این کمپین اگر من طرفش بودم می‌دانستم چه جوابی به آن بدهم. می‌دانم اکثریت مردم ایران هم چه جوابی به اینگونه صحبت‌ها می‌دهند. آنها قلباً علاقه‌مند هستند تیم ملی در جام جهانی حضور پیدا کرده و بازی کند ولی به خاطر اینکه طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهیم بقیه در موردش صحبت کنند.

*چالش هایی داریم اما نگران نیستیم

کی‌روش در خصوص اینکه مهم‌ترین دغدغه او در فاصله ۳۰ روز تا شروع جام جهانی چیست و آیا وضعیت کمپ قطر راضی‌کننده بوده است، گفت: ما نگرانی نداریم. چالش‌هایی را داریم که با آنها مواجه هستیم. به دنبال ایجاد راهکارهای مناسب مقابل این چالش‌ها هستیم. از تمام باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان که تلاش و از خودگذشتگی می‌کنند برای حضور در تیم ملی تشکر می‌کنم، چالش فوق‌العاده‌ای که پیش‌رو داریم این است که هر روز تلاش می‌کنیم بازیکنان را بهتر و بهتر کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حاج اکبر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    31 0
    عقل این آقا بیشتر از اپوزسيون احمق میرسه
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    15 3
    من طرفدار ایران هستم با اینکه از آلبانی هستم
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      5 4
      آلبانی ها فقط ربات هستن یه مرده متحرک که نه حق دارن نظر داشته باشن یا نظر بدن.اسیر دست ارباب هاشون هستن.حتی حق ندارن زن یا مرد باشن.و احساس داشته باشن.۱۸ ساله هاشون انگار ۱۸۰ ساله ان😁😁😁
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 1
      خدا شفات بده
    • mehdi IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 1
      مثل اين ميمونه که يه ماهي بگه : من در مسابقات دو صحرا نوردي شرکت کردم آخه سالمندان آلباني اصلاً ميدونن اينترنت چيه؟ اصلا کامپيوتر ديدين؟ جالب تر اينه که حتي غربگدا ها هم اجازه نميدن طرفدارانشون بيان مشرق نيوز چه برسه به تو :)
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 1
      خخخخخ ماروگرفتی یاخودتوووووو... صدالبته ک خودتو
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    6 16
    تيم ملى در هر شرايطى بايد به جام جهانى برود و حال انگليس و امريكا را بگيرد به خاطر مهساها
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      4 2
      #مهسا کومله تروریست
  • جوان IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    3 0
    اما خودمونیم این دفعه شما ما را نمیبری جام جهانی ؛؛ماداریم شما را میبریم جام جهانی افتاد جناب آقای کارلوس کی روش لطفا محکم واستوار قدم برداریدمتشکریم
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 0
      اون می دونه چیکارست و چی میخواد تو خوبی؟
  • علوی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 3
    مخاطب مدعی آلبانی و طرفدار ایران ! مثلا فکر میکنی خیلی مطلب نابی گفتی و الان حزب اللهی ها درباره ت به اختلاف میخورند ؟! کسی توجهی به پیرپاتال های آلبانی ندارد اگر واقعا اونجا هستی برو هیزم جمع کن البته صدقه براتون هیزم جمع میشه ؟ نه خودشون دارن یخ میزنند
  • حسین منصور حلاج IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    سپاسگزارم خدای متعال رو شکر
  • رضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    ثابت شد برام جیره خواری ،بزدل ترسو چرا نظر من را پخش نکردی،چرندیات خودتون هم قبول ندارید؟؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس