کد خبر 1428735
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
رحمتی چطور در ورزشگاه آزادی ترمز آبی‌پوشان را کشید؟

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود دست نیافت.

به گزارش مشرق، یکی از دیدارهای مهم و حساس هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، تقابل دو تیم استقلال و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بود که در این دیدار هیچیک از دو تیم موفق به گشودن دروازه هم نشدند تا در نهایت این بازی برنده‌ای نداشته باشد و امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

در این دیدار آبی پوشان علیرغم آنکه درصد زیادی از مالکیت توپ را به خود اختصاص داده بودند، قادر به خلق موقعیت‌های زیادی نبوده و در نهایت هم بدون بهره بردن از معدود موقعیت‌هایی که خلق کردند، ۲ امتیاز حساس از این بازی خانگی از دست دادند تا بین آنها و صدر جدول یک فاصله ۲ امتیازی ایجاد شود.

آلومینیومی‌ها نشان دادند با شناخت کامل از استقلال قدم به این میدان گذاشته و در حد توان شان نقاط قوت استقلال را خنثی کردند و حتی هر از گاهی توانستند از لایه‌های دفاعی آبی پوشان عبور کرده و خطراتی را هم روی دروازه این تیم ایجاد کنند.

یکی از مواردی که آلومینیومی‌ها برای این بازی در دستور کار خود قرار داده و بازیکنان شان هم به نحوی شایسته از پس آن بر آمدند، مهار هرچه بیشتر محبی و قایدی، زوج بوشهری استقلالی‌ها بود که در نقش وینگر های چپ و راست برای این تیم ایفای نقش کردند. سرمربی جوان آلومینیوم با مهار کامل این دو بازیکن تکنیکی و سرعتی توانست تا حدود زیادی زهر استقلال را در حمله گرفته تا آنها نتوانند از مالکیت خود بهره ببرند.

استقلال در این بازی باوجود برتری محسوس در مالکیت توپ، تنها ۳ ضربه در چارچوب داشت که مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری زننده این ضربات بودند که هر ۳ شوت توسط حسین پورحمیدی مهار شد.

آبی پوشان در هفته یازدهم به مصاف تیم فوتبال هوادار تهران می‌روند و ممکن است ساکت الهامی هم با الهام گرفتن از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم، اقدام به مهار این دو بازیکن کرده تا هرچه بیشتر ضریب موفقیت شان مقابل آبی پوشان بالا ببرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    پاسخ سوالتان کاملا روشن با دستور بابا حمید، لطف مهدی تاج و مهندسی لیگ توسط کمیته داوران!! نیاز به این همه توضیح و تفصیل ندارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس