کد خبر 1429774
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
قول و قرار قایدی با فتح‌الله‌زاده/ کاش زودتر می‌آمدید حاج آقا

یکی از ملاقات‌های ویژه تمرین عصر روز سه شنبه استقلالی‌ها دیدار فتح‌الله‌زاده و مهدی قایدی در حاشیه تمرین آبی پوشان بود.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده که همواره در طول سال‌های مدیریت در باشگاه استقلال علاقه زیادی به بازیکنان گلزن و تکنیکی داشته در بخشی از تمرین مهدی قایدی را کنار کشیده و درباره فوتبال منحصر به فرد این بازیکن با او از نزدیک صحبت کرد.

فتح‌الله‌زاده که به عنوان یکی از سردمداران ترانسفر فوتبالیست‌های ایرانی به اروپا شهرت دارد به قایدی گفت: «اگر بتواند به همین سبک فوتبال خود ادامه دهد با توجه به اینکه فعلاً سن و سالش برای ترانسفر شدن مناسب است و جا برای پیشرفت او وجود دارد شرایطی برایش فراهم می‌کند تا بتواند به یکی از تیم‌های خوب اروپایی برود و آنجا به فوتبالش ادامه بدهد».

بیشتر بخوانید:

واکنش ساپینتو به پیشنهاد فتح‌الله‌زاده

فتح‌الله‌زاده با تعریف و تمجید از سبک بازی مهدی قایدی از اینکه چند هفته‌ای است که گل نزده و پاس گل نداده ابراز نگرانی کرده و به قایدی گفت: «بیشتر حواست را به فوتبالت جمع کن تا در پایان همین فصل تو را به یک تیم خوب اروپایی منتقل کنم».

ناگفته نماند؛ بازیکن ۲۴ ساله بوشهری استقلال هم از این فرصت استفاده کرده و در واکنش به این صحبت‌های مدیرعامل جدید باشگاه گفته: «حاج آقا شما تا حالا کجا بودی! ای کاش زودتر می‌آمدید تا من به جای امارات با کمک شما به یک تیم خوب اروپایی می‌رفتم».

یادآور می‌شود در دوران مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده برخی بازیکنان استقلال مانند داریوش یزدانی، علی موسوی، سیروس دین محمدی، علی سامره و... به تیم‌های مختلف اروپایی راه یافته و فوتبال شان را در سطح اول اروپا دنبال کردند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس