کد خبر 1428797
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت فرمانده بارز گروه «عرین الاسود»

گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، گروه‌های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.

گروههای مقاومت فلسطین ترور نحوه تامر کیلانی از فرماندهان مقاومت در نابلس را نشان دهنده عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت دانسته و تاکید کردند که اینگونه جنایت‌ها، مقاومت در سراسر نقاط کرانه باختری و قدس اشغالی را نه تنها متوقف نمی‌کند بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن تسلیت شهادت تامر کیلانی تاکید کرد: این اقدام جنایتی جدید است که به زنجیره جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین افزوده می‌شود.

حازم قاسم گفت: روش ترور کیلانی نشان دهنده عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت و مشخصاً گروه عرین الاسود در شهر نابلس است.

قاسم همچنین افزود که این بمب گذاری نشان دهنده چهره تروریستی اشغالگران است. سخنگوی حماس خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها، مقاومت نابلس و تمام نقاط کرانه باختری و قدس اشغالی را متوقف نمی‌کند بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد که این ترور عزم و اراده مبارزان شجاع را کم نخواهد کرد بلکه بر شدت مقابله با اشغالگر خواهد افزود. این جنبش خاطرنشان کرد که قتل مبارزان مقاومت بدون مجازات نخواهد ماند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: عملیات ترور موفق به توقف قیام نخواهد شد و این امر منجر به افزایش مقاومت در برابر اشغالگران در تمام جبهه‌ها خواهد شد.کیلانی یکی از سردمداران مبارزه با رژیم اشغالگر در نابلس و شیری از شیران آن بیشه بود.

همچنین جنبش آزادگان فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که مسئولیت کامل این جنایت با رژیم اشغالگر صهیونیستی است و مقاومت کرانه باختری به ویژه گروه عرین الاسود انتقام خون این شهید را خواهد گرفت.

جنبش مجاهدین نیز به نوبه خود تاکید کرد که این اقدام جنایتکارانه از عزم مقاومت نمی کاهد بلکه صلابت مبارزان مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.این جنبش همچنین خاطرنشان کرد که خون این شهید هدر نخواهد رفت.

کمیته‌های مقاومت نیز در بیانیه ای تاکید کرد که خون شهدا راه ملت و مبارزان به سمت آزادی قدس و مسجدالاقصی را روشن می‌کند و مقاومت گزینه‌ای جز مقابله با رژیم اشغالگر ندارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    این عزیزان این همه کشته دادند...با دشمنی که دقیقا چشم در چشم باهاشون تحقیرآمیز و دشمنانه رفتار کرده...اما هنوز پیروز نشدند؟ درسته که خیلی پیشرفت کردند، ولی هنوز کار دارند... خداوند توفیق دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس