استفاده تل‌آویو از «پگاسوس» برای ترور رزمندگان فلسطینی

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، این رژیم برای دستیابی به فرماندهان گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری از ابزار جاسوسی پگاسوس استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، دوشنبه شب هفته جاری ( دوم آبان) در یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و یکی از روستاهای رام‌الله در کرانه باختری، شش فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، عملیات نابلس هدف از آن ترور فرماندهان «عرین الاسود» و نه بازداشت آنها بود به کمک ابزارهای جاسوسی از جمله نرم افزار پگاسوس انجام شد.

این روزنامه افزود، رژیم صهیونیستی برای رسیدن به این فرماندهان از ابزارهای مختلف از جمله ابزارهای الکترونیکی پیشرفته مانند پگاسوس استفاده کرد و به کمک همین ابزارها، اطلاعات دقیقی جمع آوری کرد.

یدیعوت در ادامه مدعی شد،این آخرین عملیات نیست و تا زمان از بین رفتن گروه عرین الاسود ادامه پیدا خواهد کرد.

گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود/بیشه شیران»(یک‌شنبه، ۲۳اکتبر) از شهادت «تامر الکیلانی» از فرماندهان این گروه در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

 گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای امروز را عزای عمومی اعلام و شهید الکیلانی را یکی از سرسخت‌ترین مبارزان این گروه فلسطینی توصیف کرد.

مقاومت مسلحانه در کرانه باختری اخیرا شاهد تحولی منحصر به فرد بوده است و از ابتدای هفته جاری در تبادل تیراندازی میان نظامیان رژیم صهیونیستی و رزمندگان فلسطینی در قدس و نابلس، دو نظامی صهیونیست کشته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش «الجزیره»، کرانه باختری طی ماه سپتامبر شاهد ۸۳۳ عملیات مقاومت در تمامی انواع آن بوده اما مورد قابل توجه در مقاومت کنونی در کرانه باختری، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان کتائب «شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است؛ از بارزترین گروه‌های مسلح مذکور «کتیبه جنین»، «عرین الاسود» و «مخیم بلاطه» هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس