استفاده رژیم صهیونیستی از جاسوس‌افزار پگاسوس برای ترور فرمانده "عرین الاسود"

یک رسانه صهیونیستی از استفاده رژیم اشغالگر صهیونیستی از جاسوس افزار "پگاسوس" برای ترور فرمانده گروه مبارز "عرین الاسود" در نابلس پرده برداشت.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت فاش کرد که دستگاه جاسوسی رژیم اشغالگر بامداد روز سه‌شنبه از طریق یگان ۸۲۰۰، مبارزان مقاومت در گروه "عرین الاسود" را در شهرک قدیمی در نابلس شناسایی کرده‌ و برای این کار از برنامه جاسوسی پگاسوس استفاده کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین صبح سه‌شنبه از به شهادت رسیدن شش فلسطینی به نام های حمدی محمد صبری شرف (۳۵ ساله)، حمدی صبیح رمزی قیم (۳۰ ساله )، ودیع صبیح الحوح (۳۱ ساله) از فرماندهان عرین الاسود، علی خالد عمر عنتر (۲۶ ساله)، مشعل زاهی أحمد بغدادی (۲۷ ساله)، قصی محمود التمیمی (۲۰ ساله ) و زخمی شدن ۲۱ تن دیگر در طی یورش نظامی صهیونیست ها به دو شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری خبر داد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس