آماده‌باش صهیونیست‌ها در کرانه باختری/نشست فوری اتاق مشترک مقاومت

ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

به همین منظور، هزاران نفر از نیروهای پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی را برقرار کرده اند.

محافل صهیونیستی در آستانه انتخابات کنست به شدت نگران عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان هستند.

درتحولی دیگر، گروه‌های فلسطینی در نوار غزه خواستار تشکیل جلسه فوری اتاق مشترک مقاومت به منظور بررسی راه‌های حمایت از ساکنان کرانه باختری در سایه تشدید تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست شدند.

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه امروز سه شنبه پس از برگزاری جلسه‌ای فوری در رابطه با عملیات نظامی بامداد امروز رژیم صهیونیستی در نابلس، تاکید کردند که این جنایت به هیچ وجه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خالد البطش از رهبران جهاد اسلامی به نمایندگی از گروه‌های فلسطینی در سخنانی در این جلسه جوانان فلسطینی در کرانه باختری را به رویارویی با اشغالگران صهیونیست فراخواند و خواستار تحرک فوری و گسترده ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از ساکنان کرانه باختری شد.

البطش فلسطینیان مقیم خارج را هم به تظاهرات مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در محکومیت تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی و تاکید بر حق مقاومت ملت فلسطین فراخواند.

گروه‌های فلسطینی در پایان جلسه امروز اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در کرانه باختری کردند.

در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند که در پنج نفر از آنها از اهالی نابلس بودند. در بین این شهدا مشعل البغدادی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) بوده است. همچنین علاوه بر وی امروز «حمدی شرف»، «حمدی قیم»، «ودیع الحوح» و «علی عنتر» نیز در نابلس به شهادت رسیدند. همچنین امروز «قصی التمیمی» در روستای صالح نبی (ع) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    اماده باش اس اس اپارتایدمرتدصهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس