خالد مشعل: با دشمنی طرفیم که فقط زبان زور را می فهمد

رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

وی افزود: این جنایت صهیونیست ها تاکید می کند، ما با دشمنی مواجهیم که تنها زبان زور را می فهمد و با ریختن خون شهروندان فلسطینی به دنبال ورود به انتخابات و پیروزی در آن است.

مشعل عنوان کرد: شهدای مقاومت با خون پاک خود مسیر آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت به مقاومت در کرانه باختری را رقم زدند و برغم تعقیب و پیگرد شهروندان فلسطینی، ترور نیروهای مقاومت و محاصره ظالمانه شهرهای جنین و کرانه باختری و بازداشت های جمعی، مقاومت همچنان ادامه دارد.

رئیس جنبش حماس در خارج اظهار داشت: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی هرگز نخواهد توانست باعث تضعیف اراده مقاومت در کرانه باختری شود، این جنایت ها تاکید می کند که روحیه مقاومت در میان همه شهروندان فلسطینی جریان دارد و این امر نیازمند وحدت ملی و تنگ کردن عرصه علیه شهرک نشینان صهیوینست است.

خالد مشعل با تاکید بر ضرورت تبدیل شدن جنین، نابلس و سایر شهرها و روستاهای کرانه باختری به دژ مستحکم مقاومت در برابر صهیونیست ها، افزود: بیت المقدس عنوانی الهام بخش برای ایجاد تحول در مسیر انتفاضه و مقاومت، تا آزادی سازی کامل اراضی اشغالی و بازگشت آوارگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    نه که خیلی هم زور دارید. تو دو سه درگیری اخر زورتون رو دیدیم کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس