کد خبر 1431147
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
رژیم صهیونیستی الخلیل را تحت محاصره خود درآورد

ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات مقاومتی در شهر الخلیل که به کشته شدن یک شهرک‌نشین منجر شد، این شهر را تحت محاصره کامل خود درآورد.

به گزارش مشرق، برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تمامی ورودی‌های شهر الخلیل را بسته و از ورود و خروج فلسطینیان ممانعت می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین نظامیان زیادی را در اطراف شهر الخلیل مستقر کرده و تمامی ورودی‌های اردوگاه آوارگان الفوار در جنوب الخلیل را مسدود کرده است.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اطراف الخلیل به وقوع پیوسته است.

شنبه شب(دیشب) در تیراندازی به سمت شهرک صهیونیستی «کریات اربع» در شرق شهر الخلیل یک شهرک‌نشین کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند و نظامیان صهیونیست مجری این عملیات مقاومتی را به شهادت رساندند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش برای تخریب منزل مجری عملیات الخلیل خبر داده و گفت که سه فلسطینی از جمله برادر مجری عملیات الخلیل بازداشت شده‌اند.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که یکی از بازداشت‌شدگان، افسر دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین از اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام‌الله است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس