کد خبر 1428839
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کشته سازی

کشته سازی معاندان و ضد انقلاب از آشوب های اخیر همچنان ادامه دارد و در یک روایت وارونه از کشته شدن یک دختر در آمل به سناریوسازی می پردازند.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در زیر نویس آن آورده شده است، فیلم کشته شدن دختر بعدی هم رسید. در پی نوشت این فیلم تقطیع و مونتاژ شده برخی کاربران نوشتند: مطابق انتظار سوژه قسمت بعدی سریال کشته سازی جور شد و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب مدعی شدند که این فیلم مربوط به لحظه تیرخوردن و قتل غزاله چلاوی در آمل است.

پیگیری‌ها از مسئولان پزشکی قانونی و انتظامی در استان مازندران حکایت از جعلی بودن این ادعای معاندان است. زیرا با توجه به شواهد و قرائن موجود در فیلم چنین مسئله‌ای تأیید نمی‌شود و باید منتظر نظریه قطعی پزشکی قانونی و گزارش فنی و اسلحه شناسی پلیس بود.

از سوی دیگر آنچه در فیلم مشاهد می‌شود از زمان شلیک گلوله تا افتادن گوشی روی زمین ۱۱ ثانیه طول می‌کشد و هیچ مدرک و سندی که دال بر آن باشد این تصویر مربوط به دختر آملی باشد وجود ندارد چرا که این فیلم تقطیع شده است.

در عین حال سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت آن گلوله مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدئو پخش شده تقطیع شده است.

وی ادامه داد: همانطور که در فیلم مشخص است زاویه تیراندازی از بالا و ارتفاع به سمت پایین بوده در حالی که رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به وی شلیک شده است که این سه زاویه نشان می‌دهد هیچکدام از گلوله‌ها از بالا شلیک نشده بلکه فردی از بین جمعیت (هم تراز با خانم چلاوی) به وی شلیک کرده است.

نکته دیگری که سرهنگ قیصری بدان اشاره می‌کند آن است که موارد متعددی از اصابت تیر به مأموران امنیتی از بین جمعیت معترضان (مانند آنچه برای مرحوم چلاوی رخ داده) در تجمعات مشابه به وقوع پیوسته است.

پروژه کشته سازی معاندان از آشوب‌های اخیر همچنان ادامه دارد و اقدام هنجارشکنانه آنان که از سوی با همراهی نکردن مردم رد شده است از این رو در پی آن هستند تا با انتشار تصاویر جعلی و ساختگی روایت‌های سلیقه‌ای خود را از آشوب داشته باشند.

این در حالی است که اغتشاشگران و آشوبگران در حوادث اخیر به بیش از ۵۶ دستگاه ساختمان دولتی و عمومی، ۲۷ دستگاه خودرو عمومی و خصوصی آسیب زدند و آن را به آتش کشیدند و ۸۰ نفر از نیروهای حافظ امنیت مردم را مجروح کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    18 3
    شرکت در این تجمعات به علت وجود نیروهای آموزش دیده خرابکار به شدت خطرناکه. پلیس که دلیلی نداره بخواد کسی رو بکشه و بنزین روی آتش آشوب بریزه. اینها طعمه کشته سازی میشن. دلیل اینکه این تجمعات غیر قانونی هست و باهاش برخورد میشه همینه.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      12 0
      کیه که بفهمه.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    10 0
    مرگ بر ضد انقلاب فارسی زبان خارجی کثیف که برای رسیدن به اهدافشون پا روی تمام اخلاقیات میزارن. اینا انسان نیستن
  • مهدی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 3
    هرکس با آگاهی ومسئولیت خودش درفتنه فتنه گران جان ببازه خونش هدرهست وجاش جهنمه.وبه خاطرش نبایدحتی تاسف خورد.انتخاب خودش هست.کرمهاش را باید قبلا غلاف میکرد.
  • واقعیت IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    میشه کسی برا مطالبگری از رو احساسات وطنی آزاد خواه رفته رو شهید دونست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس